Timo Glock

Gestart door TimoGlockfan, 25 oktober 2007 - 20:08:12

« vorige - volgende »

Verdient Timo Glock een plaatsje in de f1?

ja, bij Toyota (of een ander team uit de middenmoot)
11 (40.7%)
nee,nog een jaartje in de wachtkamer
3 (11.1%)
nee, te licht
8 (29.6%)
ja, maar bij een klein team
2 (7.4%)
geen mening
3 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 22

leproffesseur

Ik denk niet dat clock ooit kampioen wordt.
Ik heb hem nog geen dingen zien doen waarvan ik
zei "wauw".En of toyota ooit een winnende wagen kan
bouwen weet ik niet.Het duurt te lang en met dit budget
zou je toch tenminste in de top 4 moeten eindigen ieder jaar.

meatball

Toch ook weer goed in de laatste race,hij word stilaan best goed en dat had ik zeker niet verwacht zeker f1 waardig
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 30 september 2008 - 19:44:50
Toch ook weer goed in de laatste race,hij word stilaan best goed en dat had ik zeker niet verwacht zeker f1 waardig
Degelijke stabiele coureur. Geen spektakel, maar wél erg betrouwbaar.

TimoGlockfan

Jullie mening over Timo moet wel veranderd zijn, hij is toch een goeie he?
Timo's nieuwe helm.

TheIceman

Zeker, ik ben verbaasd :). Toyota lukt het ook eens om een winnende wagen te bouwen :) Fijn.

meatball

Ja ik vind hem ook zeker een waardige f1 piloot, hij heeft mij zeker positief verrast  :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: TimoGlockfan op 22 april 2009 - 20:00:35
Jullie mening over Timo moet wel veranderd zijn, hij is toch een goeie he?
Eigenlijk niet.

Ik blijf bij mijn vorige post op dit topic:

CitaatDegelijke stabiele coureur. Geen spektakel, maar wél erg betrouwbaar.

Vind ik nog steeds een goede uitspraak ;).

Ferrari 2010

Citaat van: TimoGlockfan op 22 april 2009 - 20:00:35
Jullie mening over Timo moet wel veranderd zijn, hij is toch een goeie he?
Hij kan rijden, maar lijkt me niet bijzonder. Maar ik kan wel zeggen dat hij inmiddels zijn plaats in de F1 waard is, terwijl ik bij zijn return eerder dacht dat hij snel weer weg zou zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Hij doet het goed maar een kampioen zie ik nog niet in hem.

Jasper

Was ongelooflijk traag in zijn tweede stint en reed vandaag alles behalve een goede race. Achter een Ferrari eindigen die in principe veel trager is, dat is niet te best...

scho0634

Citaat van: Jasper op 26 april 2009 - 16:49:07
Was ongelooflijk traag in zijn tweede stint en reed vandaag alles behalve een goede race. Achter een Ferrari eindigen die in principe veel trager is, dat is niet te best...
Och, ik denk dat de banden onder die Toyota gewoon niet lekker werkten. Ik had neit het idee dat Glock er veel aan kon doen.

Jasper

Trulli reed ook op die banden en was op het einde van de dag meer dan een halve minuut sneller. En het is nu niet dat Trulli zo'n wereldklasserijder is, dus als je zijn teamgenoot bent en zo naar huis wordt gereden, dan ben je waarschijnlijk zelf ook geen toptalent.

scho0634

Ja, maar Glock is ook geregeld sneller dan Trulli. Dat vind ik wel heel erg naar vandaag kijken.

En het gebeurt wel vaker hoor, dat een bepaalde set banden niet werken onder een auto waardoor je een mislukte stint rijd. Trulli had daar wellicht minder last van.

Maar goed, waarom zit ik het voor Glock op te nemen? Kan mij het schelen ;)

waard500

Citaat van: Jasper op 26 april 2009 - 16:53:05
Trulli reed ook op die banden en was op het einde van de dag meer dan een halve minuut sneller. En het is nu niet dat Trulli zo'n wereldklasserijder is, dus als je zijn teamgenoot bent en zo naar huis wordt gereden, dan ben je waarschijnlijk zelf ook geen toptalent.

Trulli is voor mij wel een "wereldklasserijder". Je moet als coureur vooral ook veel geluk hebben. Hij heeft nog nooit in een echte topauto gereden :D

Massa was vorig jaar toch ook niet geweldig en dit jaar ineens een drama? En Button dan? Hij is echt niet veel beter dan vorig jaar, hij heeft gewoon een goede wagen!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

waard500

Citaat van: 0634 op 26 april 2009 - 17:14:48
Ja, maar Glock is ook geregeld sneller dan Trulli. Dat vind ik wel heel erg naar vandaag kijken.

En het gebeurt wel vaker hoor, dat een bepaalde set banden niet werken onder een auto waardoor je een mislukte stint rijd. Trulli had daar wellicht minder last van.

Maar goed, waarom zit ik het voor Glock op te nemen? Kan mij het schelen ;)


Geregeld sneller? Wanneer dan? In Australië eindigde Trulli voor Glock. Bij de GP van Malaisië was Glock veel trager tot de regen. Een bandengok bracht hem de 3e plaats..meer niet. Vorige GP sneller vanwege de regen. En deze GP lijkt me ook duidelijk.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009