Timo Glock

Gestart door TimoGlockfan, 25 oktober 2007 - 20:08:12

« vorige - volgende »

Verdient Timo Glock een plaatsje in de f1?

ja, bij Toyota (of een ander team uit de middenmoot)
11 (40.7%)
nee,nog een jaartje in de wachtkamer
3 (11.1%)
nee, te licht
8 (29.6%)
ja, maar bij een klein team
2 (7.4%)
geen mening
3 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 22

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 28 april 2009 - 23:07:46
Citaat van: Burorri op 28 april 2009 - 17:49:18
Citaat van: Ferrari 2009 op 28 april 2009 - 16:40:38
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.
En hoe heb je dat gezien? Heb je hem eens diep in de ogen gekeken? Hoe kan je in godsnaam aan iemand zien of hij voluit gaat?
Hoe die soms over komt met intervieuws of manier van rijden. En nog maals het is een idee wat ik er van heb. hij komt dit jaar veel gemotiveerder over. Komt door de snelle wagen, maar een snelle wagen kan hem (of welke andere coureur net weer iets geven wat hij nodig heeft om goed te rijden.
Is ook wel logisch dat als je 2 jaar in een zeepkist rijdt dat je niet al te veel motivatie hebt hé, je weet op voorhand al dat met zo'n wrak de race al om zeep is op voorhand.
Maar dat is nou precies mijn hele punt. F_A_Diaz beticht mij er van dat ik alleen per race kijk en alleen naar de uitslagen. Ik heb Button in 2000 en 2003-2005 goed gevonden. Met uitblinker in 2004, 2005 vond ik wel goed, maar ik miste het vuur in hem af en toe. Ik zag hem niet echt meer in een goede auto rijden of WK worden. 2007 en 08 waren natuurlijk een ramp, en dat lag groten deels aan de auto. Maar Button leek zelf ook geblust. Iig zo kwam hij op mij over. Jaren lang in een "Net niet Auto" rijden lijkt me ook slopend.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 28 april 2009 - 17:49:18
Citaat van: Ferrari 2009 op 28 april 2009 - 16:40:38
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.
En hoe heb je dat gezien? Heb je hem eens diep in de ogen gekeken? Hoe kan je in godsnaam aan iemand zien of hij voluit gaat?
Hoe die soms over komt met intervieuws of manier van rijden. En nog maals het is een idee wat ik er van heb. hij komt dit jaar veel gemotiveerder over. Komt door de snelle wagen, maar een snelle wagen kan hem (of welke andere coureur net weer iets geven wat hij nodig heeft om goed te rijden.

Kortom, alles wat je hier roept over Button is natte vingerwerk.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 29 april 2009 - 15:41:10
Citaat van: Burorri op 28 april 2009 - 17:49:18
Citaat van: Ferrari 2009 op 28 april 2009 - 16:40:38
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.
En hoe heb je dat gezien? Heb je hem eens diep in de ogen gekeken? Hoe kan je in godsnaam aan iemand zien of hij voluit gaat?
Hoe die soms over komt met intervieuws of manier van rijden. En nog maals het is een idee wat ik er van heb. hij komt dit jaar veel gemotiveerder over. Komt door de snelle wagen, maar een snelle wagen kan hem (of welke andere coureur net weer iets geven wat hij nodig heeft om goed te rijden.

Kortom, alles wat je hier roept over Button is natte vingerwerk.
Dat zijn bijna alle meningen over een rijder. Dus wat is nou je punt?

De Button van 2007-2008 vond ik geen WK en zag hem in die periode ook nooit WK worden, nu is hij anders in mijn ogen. Hij kan nu races winnen omdat hij eindelijk goede auto heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Iemands lichaamstaal zegt veel over die persoon op diezelfde moment. Ik kreeg ook altijd de indruk tijdens interviews dat hij uitgeblust was na die paar jaar BAR en Honda. Dat had je ook met Villeneuve, Schumacher 2, Montoya, etc...
Het kan goed zijn dat iemand na het dag in dag uit krijgen van steeds dezelfde vragen over steeds dezelfde problemen een uitgebluste indruk geeft natuurlijk.

F_A_Diaz

#124
Citaat van: Burorri op 29 april 2009 - 16:23:25
Citaat van: F_A_Diaz op 29 april 2009 - 15:41:10
Citaat van: Burorri op 28 april 2009 - 17:49:18
Citaat van: Ferrari 2009 op 28 april 2009 - 16:40:38
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.
En hoe heb je dat gezien? Heb je hem eens diep in de ogen gekeken? Hoe kan je in godsnaam aan iemand zien of hij voluit gaat?
Hoe die soms over komt met intervieuws of manier van rijden. En nog maals het is een idee wat ik er van heb. hij komt dit jaar veel gemotiveerder over. Komt door de snelle wagen, maar een snelle wagen kan hem (of welke andere coureur net weer iets geven wat hij nodig heeft om goed te rijden.

Kortom, alles wat je hier roept over Button is natte vingerwerk.
Dat zijn bijna alle meningen over een rijder. Dus wat is nou je punt?

De Button van 2007-2008 vond ik geen WK en zag hem in die periode ook nooit WK worden, nu is hij anders in mijn ogen. Hij kan nu races winnen omdat hij eindelijk goede auto heeft.

Ik onderbouw mijn meningen over Button met feiten, jij niet.

Ik laat zien dat Button al vaak genoeg heeft laten zien in het verleden dat hij erg constant kan presteren. Het is voor mij dus ook geen verrassing dat hij dat dit jaar 31 van de 35 punten behaald heeft. Ik wist al dat hij dat zou kunnen toen bleek dat de Brawn een goede auto was, omdat ik mijn meningen baseer op feiten en niet of Button moeilijk kijkt in een interview zoals jij dus doet.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 04 mei 2009 - 10:15:00
Citaat van: Burorri op 29 april 2009 - 16:23:25
Citaat van: F_A_Diaz op 29 april 2009 - 15:41:10
Citaat van: Burorri op 28 april 2009 - 17:49:18
Citaat van: Ferrari 2009 op 28 april 2009 - 16:40:38
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 16:43:16Ok, de Honda was bagger, maar soms zag ik aan hem dat hij niet voluit ging.
En hoe heb je dat gezien? Heb je hem eens diep in de ogen gekeken? Hoe kan je in godsnaam aan iemand zien of hij voluit gaat?
Hoe die soms over komt met intervieuws of manier van rijden. En nog maals het is een idee wat ik er van heb. hij komt dit jaar veel gemotiveerder over. Komt door de snelle wagen, maar een snelle wagen kan hem (of welke andere coureur net weer iets geven wat hij nodig heeft om goed te rijden.

Kortom, alles wat je hier roept over Button is natte vingerwerk.
Dat zijn bijna alle meningen over een rijder. Dus wat is nou je punt?

De Button van 2007-2008 vond ik geen WK en zag hem in die periode ook nooit WK worden, nu is hij anders in mijn ogen. Hij kan nu races winnen omdat hij eindelijk goede auto heeft.

Ik onderbouw mijn meningen over Button met feiten, jij niet.

Ik laat zien dat Button al vaak genoeg heeft laten zien in het verleden dat hij erg constant kan presteren. Het is voor mij dus ook geen verrassing dat hij dat dit jaar 31 van de 35 punten behaald heeft. Ik wist al dat hij dat zou kunnen toen bleek dat de Brawn een goede auto was, dat hij dat zou kunnen omdat ik mijn meningen baseer op fouten en niet of Button moeilijk kijkt in een interview zoals jij dus doet.
Jij lult me toch vaak een partij onzin.  ;D Heerlijk gewoon. Ik basseer mijn mening niet op feiten? Ik heb al vaak genoeg tegen je gezegd dat ik button in het begin beter vond rijden dan in een aantal andere jaren. 2004 was zijn top jaar en toen geloofde ik ook in Button, toen reed hij strak en was verre uit best of the rest. Had Button bij Ferrari gereden in dat jaar, was hij veel dichter bij Schumacher gekomen dan Rubens dat deed.

2007 en 2008 waren ramp jaren voor hem en Rubens reed die jaren ineens vaker voor Button(ok, Button had wat meer pech.) Maar Rubens reed dat jaar ineens sterker dan Button in mijn ogen.

En ik baseer het helemaal niet alleen op intervieuws, maar ik geef toe dat ik niet had verwacht dat hij zo goed zou rijden. Had wel verbetering verwacht, maar hij heeft me aangenaam verrast. En ik durf mijn fouten toe te geven. Nu moet jij nog eens durven toe geven dat jij fout zit. Of hebt gezeten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Oh en trouwens: Ik zei dat hij wat ingeboet heeft van zijn talent afgelopen 2 jaar, voor 2009 begon. De Honda  heeft hem danig tegen gehouden om zijn potentie er uit te laten, maar een Schumacher vind ik hem iig niet. En ik vraag me af hoelang hij dit vol kan houden.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

#127
Citaat van: Burorri op 04 mei 2009 - 10:41:22
Jij lult me toch vaak een partij onzin.

Ik citeer inderdaad jou, dan ontkom je er ook niet aan om onzin te lullen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 04 mei 2009 - 11:06:09
Citaat van: Burorri op 04 mei 2009 - 10:41:22
Jij lult me toch vaak een partij onzin.

Ik citeer inderdaad jou, dan ontkom je er ook niet aan om onzin te lullen.
Jij niet nee. :) Ik heb al duidelijk aan gegeven waarom ik Button afgelopen 2 jaar wat vond tegen vallen en dat hij het nog niet had waar gemaakt het talent te zijn die in 2000 binnen werd gehaald. Maar ik zie jou daar niet inhoudelijk op reageren.

Ik snap niet dat jij zo moeilijk kan begrijpen of accepteren dat ik Button vooral in 2007 en 2008 vond tegen vallen en dat ik hem in die jaren ook niet echt meer zag als toekomstig WK. 2004 was voor hem mooi en goed jaar, daar zag ik hem wel  tot WK groeien, helaas voor hem werd de Honda slechter en slechter.

Maar op welke feiten baseer jij je mening?
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 04 mei 2009 - 11:28:51
Jij niet nee. :) Ik heb al duidelijk aan gegeven waarom ik Button afgelopen 2 jaar wat vond tegen vallen en dat hij het nog niet had waar gemaakt het talent te zijn die in 2000 binnen werd gehaald. Maar ik zie jou daar niet inhoudelijk op reageren.

Ehh, vriend... hoe moet ik daar inhoudelijk op antwoorden dan als jij geen argumenten geeft? Je zegt alleen maar (gechargeerd) "ik vond Button zielig kijken in een interview dus had ik het idee dat hij niet gemotiveerd was".
Hoe moet ik daar dan inhoudelijk op reageren? Ik kan alleen inhoudelijk reageren als je duidelijke argumenten geeft.

CitaatIk snap niet dat jij zo moeilijk kan begrijpen of accepteren dat ik Button vooral in 2007 en 2008 vond tegen vallen en dat ik hem in die jaren ook niet echt meer zag als toekomstig WK. 2004 was voor hem mooi en goed jaar, daar zag ik hem wel  tot WK groeien, helaas voor hem werd de Honda slechter en slechter.

Dus waarom is hij dan ineens slechter? Je zegt zelf al dat de Honda slechter werd.

CitaatMaar op welke feiten baseer jij je mening?

Ik heb hier al meerdere malen uitgebreid statistieken van Button gepost. Ik ga dat weer allemaal opzoeken, uit mijn hoofd had hij in 2004 tien podiumfinishes en 15 puntenfinishes, als dat niet constant is weet ik het ook niet meer.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Jasper

De punten zijn gemaakt, dus als de heren Burorri en F_A_Diaz zo vriendelijk willen zijn om verder hun mond te houden, kan het normale forumleven verdergaan.

Folkert

#131
Heb hem al een PMetje gestuurd. Kijken of hij er op reageerd. Enige wat ik wilde zeggen is dat ik niet snap dat hij er zo'n punt van maakt dat ik afgelopen 2 jaar minder van Button heb gezien dan ik van hem verwacht had in 2000. En dat ik nu toch wel verrast ben hoe hij presteert.

Ik baseer mijn mening op hoe hij op de baan gereden heeft, en dat was nooit dat er de vonken van afsprongen. 2004 daar gelaten. Daar reed hij supe. Mooie resultaten, maar niet echt waar ik van dacht: Wauw, dat was een super race waar in hij echt als een pro te keer ging. En dan doel ik op Senna 93, Schumacher Spanje 96, Hamilton Monza 2008. Of zoiets als Vettel in een Torro Rosso.

Mooie staaltjes, maar niet uitzonderlijk.



Zelfde als met Timo Glock: Goede coureur, maar heeft tot nu toe niet veel laten zien waar van ik denk: Daar rijd toekomstige WK. Wat hij de in China en Austalie deed was mooi, maar SC heeft wel beetje geholpen. Glock zal denk ik net zo als DC worden, heeft het racen wel inzich, maar zou alleen WK worden als hij de beste auto heeft, met een erg slechte teamgenoot.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 04 mei 2009 - 13:41:02
Heb hem al een PMetje gestuurd. Kijken of hij er op reageerd. Enige wat ik wilde zeggen is dat ik niet snap dat hij er zo'n punt van maakt dat ik afgelopen 2 jaar minder van Button heb gezien dan ik van hem verwacht had in 2000.
Prima, maar als je dan je punt hebt gemaakt hoef je ook niet perse op de daaropvolgende reactie van Diaz te reageren.

Iemand moet een keertje stoppen met een discussie. Of jij dat bent of Diaz interesseert me niet. Maar anderen hoeven dat niet steeds voor jullie  te doen, keer op keer op keer op keer.

Jasper

Zie ik nu weer een post van Burorri? Ik dacht mijn vorige post duidelijk genoeg was?