Motorbevriezing tot 2018

Gestart door Ferrari 2010, 24 oktober 2007 - 17:57:31

« vorige - volgende »

Ik ben:

Voor
1 (2.6%)
Tegen
37 (97.4%)

Totaal aantal stemmen: 31

Ferrari 2010

Ik lees net op de nieuwssite dat de motoren voor 10 jaar bevroren worden, wat ik absoluut slecht vind. Dit wil zeggen dat de motorontwikkeling 10 jaar zal stilstaan, er zal dus niets veranderen aan het verbruik en er zal ook niets hybride aan te pas komen, als ik het goed begrijp. Ik vind dit vooral erg voor de minder sterke teams, want de maatregel wil namelijk ook zeggen dat wie een slechtere motor heeft, 10 jaar lang geen kans maakt. Dit snap ik niet, das gewoon bijna de hele sport 10 jaar blokeren en alles op aerodinamica zetten, terwijl men laatst nog van al die vleugeltjes af wilde!

Laat ook even jouw stem horen in de poll, ben jij voor of tegen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper


Schumi nr1

Tegen! Deze sport staat bekend voor het vele ontwikkelen van diverse onderdelen en dit mag niet verloren gaan. Wie weet wordt binnen enkele jaren de F1 voorbij gestoken door mindere raceklasses, het zou de sport geen goed doen.

meatball

Hou kan je nu in godsnaam de ontwikkeling 10 jaar stilleggen >:(
Wat als een nieuw team wil beginnen ,vb vw of zo ?
Dit is weer zo een absurde regel die in de praktijk op niets uitdraaid.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Ik denk wel dat er hier unaniem tegen zal gestemd worden. Het is gewoon onbegrijpelijk.  ::)

Jasper


scho0634


robbert

ik begin het stilaan gewoon te worden van de fia dat ze met zo'n stomme regels uitkomen. Waarom toch????

Ferrari 2010

Ik begrijp het ook niet, tis gewoon absurd. Kwist overgins niet dat dit het domein van de FIA was, kunnen zei zoiets beslissen terwijl de teams het er niet mee eens zijn? Misschien wordt het tijd dat de constructeurs nog eens aan hun eigen kampioenschap gaan denken? Ik ben er zeker van dat de A1GP over enkele jaren boeiender is dan de F1 ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

als de fia de f1 kapot wou maken ze heeft het gedaan

ik voorspel als die regel niet tenietgedaan wordt dat er in 2013 geen enkele wagen op het grid staat :'( >:(
let the sunshine shine in your heart

_Makke_

Citaat van: Jasper op 24 oktober 2007 - 18:16:40
Een schande voor de sport...

Voila, meer valt daar dus niet over te zeggen.

bmwracing

kompleet tegen...twee punten...waarom f1 is technologie...maar ik denk dat de opzet is dat er meer klantenchassis zal gebruik worden en zo de zelfde motor zal gebruikt worden dus is het aan het team te zien dat ze betere zijn dan het officele .

meatball

Weet er iemand hoe het moet met een nieuw team ?
Stel bv : Ferrari maakt achter de schermen een betere motor en lanseert hem in 2010 als Alfa .
Andere voorbeelden zijn ook mogelijk ,het is maar een denkoefening.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Wow, 0 voor, 21 tegen. ;D

Leve de Wereldmotorsportraad!

Ferrari 2010

Héhé, leuk resultaat. De FIA zou misschien zelf eens zo een poll moeten houden, want met zo eeen uitgesproken mening van de fans, weet je toch dat dit geen goed plan is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.