GP van China

Gestart door Tim C, 01 oktober 2007 - 14:31:36

« vorige - volgende »

Tim C

We blijven in Azië maar nu trekken we naar China. Wie wint er daar en kan Hamilton zijn titel daar veilig stellen?

Jasper

1) Kimi
2) Alonso
3) Hamilton

Hamilton staat na de race 10 punten voor Alonso, die alleen wereldkampioen wordt als hij in Brazilië wint en Hamilton geen punten pakt (ze hebben dan even veel punten maar Alonso heeft 5 zeges en Hamilton 4).

Ferrari 2010

1) Kimi
2) Massa
3) Alonso
4) Hamilton

Met andere woorden: Hamilton haalt volgend weekend zijn eerste wereldtitel binnen. Na de GP kondigen Alonso en Renault aan dat Alonso het komende jaar weer voor Renault zal rijden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Kimi
Alonso
Nicky

Hamilton valt uit.

Dat hoop ik althans, de beslissing moet pas in Brazilie vallen.....

Maar het zal wel niet :-[

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 01 oktober 2007 - 18:05:32
1) Kimi
2) Alonso
3) Hamilton

Hamilton staat na de race 10 punten voor Alonso, die alleen wereldkampioen wordt als hij in Brazilië wint en Hamilton geen punten pakt (ze hebben dan even veel punten maar Alonso heeft 5 zeges en Hamilton 4).
Ja, en in de laatste race komt Fisico zich moeien en moet de Spanjaard aan een inhaalrace beginnen. Hij heeft eerder ook nog problemen in de kwalificaties.  :) Good times...

meatball

1 Massa
2 Hamilton
3 Kimi
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

raikkonen
hamilton
massa

Alonso moet opgeven na een poging om Hamilton van de baan te rijden en wordt door de FIA al zijn punten afgepakt!

supersteven

mijn pronostiek is

1 fm
2 kr
3 nr
let the sunshine shine in your heart

alonsolover

KR
FA
FM

Hamilton valt uit

Alan Blues

Hamilton
Alonso
Raikkonen

Lewis pakt de titel in China (...en ik ga me weer overslapen en de race missen) ;)

fawlty

1 lewis
2 felipe
3 fernando
Ja sluw is die Hamilton

Supermariobros

1. Alonso
2. Raikkonen
3. Hamilton

robbert

ik denk dat 1 van de mclarens gaat winnen , maar ik hoop dat het raikkonen wordt om te winnen, en wie weet dat Hamilton uitvalt, maar dan moet ferrari een dubbel pakken

Gods Gift

Volgens mij  is het circuit van China weer iets in het voordeel van Ferrari!  8)

Hier een preview:
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Gods Gift

En hier even een opfrissertje van wat er in 2006 gebeurde......!! 8)
Magistrale overwinning van Der Schumi!!

When I want your opinion, I'll remove the duct tape.