GP van België

Gestart door Karre, 09 september 2007 - 20:59:29

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: fawlty op 16 september 2007 - 19:43:17
ferrari duidelijk beter, maar toch Lewis nog eerste in tussenstand, had ik niet verwacht eigenlijk...  :)
toch smerig van alonso in la source, eerste ronde!hij had moeten draaien aan z'n stuur ipv zo breed te gaan!
mss had hamilton massa dan kunnen bedrijgen, als ... als ... als...

Binnenkant heeft het voordeel en de buitenkant moet zich schikken naar de wagen aan de binnenkant, niet andersom. Alonso zat aan de binnenkant, Hamilton niet.

Jasper

Dus de wagen aan de binnenkant mag de andere wagen naar wens van de baan duwen? Goed bezig...

McChouffe

Citaat van: Doefie op 16 september 2007 - 20:13:58
Citaat van: fawlty op 16 september 2007 - 19:43:17
ferrari duidelijk beter, maar toch Lewis nog eerste in tussenstand, had ik niet verwacht eigenlijk...  :)
toch smerig van alonso in la source, eerste ronde!hij had moeten draaien aan z'n stuur ipv zo breed te gaan!
mss had hamilton massa dan kunnen bedrijgen, als ... als ... als...

Binnenkant heeft het voordeel en de buitenkant moet zich schikken naar de wagen aan de binnenkant, niet andersom. Alonso zat aan de binnenkant, Hamilton niet.

Het was overduidelijk dat Alonso het met opzet deed. Alonso had ruimte genoeg om te draaien zonder dat hij Hamilton eraf moest duwen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: McChouffe op 16 september 2007 - 21:10:13
Citaat van: Doefie op 16 september 2007 - 20:13:58
Citaat van: fawlty op 16 september 2007 - 19:43:17
ferrari duidelijk beter, maar toch Lewis nog eerste in tussenstand, had ik niet verwacht eigenlijk...  :)
toch smerig van alonso in la source, eerste ronde!hij had moeten draaien aan z'n stuur ipv zo breed te gaan!
mss had hamilton massa dan kunnen bedrijgen, als ... als ... als...

Binnenkant heeft het voordeel en de buitenkant moet zich schikken naar de wagen aan de binnenkant, niet andersom. Alonso zat aan de binnenkant, Hamilton niet.

Het was overduidelijk dat Alonso het met opzet deed. Alonso had ruimte genoeg om te draaien zonder dat hij Hamilton eraf moest duwen.

Hij deed het zeker met opzet. Maar wat geeft dat? Dat is racen. Vechten voor de titel op een plek waar het allerminst gevaarlijk is.

McChouffe

#64
Citaat van: 0634 op 16 september 2007 - 21:29:55
Maar wat geeft dat?

Niks  :)

Edit:
Eigenlijk moet ik mijn mening herzien. Op zich is hier niks mee, moest het niet Alonso geweest zijn. In Barcelona dit jaar deed Massa hetzelfde bij Alonso en die was er, zoals we weten, niet over te spreken. Lekker hypocriet om het nu zelf te doen bij zijn teamgenoot.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bogief1

Net terug van 3 dagen Spa.

Vandaag (zondag) was er veel volk met volle tribune's, vrijdag en zaterdag was het een pak minder volk.

Hoogtepunt van de dag: Nico Rosberg die m'n pet signeerde.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Citaat van: McChouffe op 16 september 2007 - 21:36:14
Citaat van: 0634 op 16 september 2007 - 21:29:55
Maar wat geeft dat?

Niks  :)

Edit:
Eigenlijk moet ik mijn mening herzien. Op zich is hier niks mee, moest het niet Alonso geweest zijn. In Barcelona dit jaar deed Massa hetzelfde bij Alonso en die was er, zoals we weten, niet over te spreken. Lekker hypocriet om het nu zelf te doen bij zijn teamgenoot.

Dat is waar. Hij moet zelf ook niet zeuren. Het is autoracen, een beetje beuken hoort er af en toe bij. Is ook leuk voor de kijkers.

Jasper

Ik vind dus dat je tijdens een duel je tegenstander niet van de baan duwt, het is gewoon not done. En dan achteraf in de persconferentie komen zeggen dat Hamilton een voordeel behaalde door wijd te gaan in de eerste bocht. ::)

FerrariMan

Ter verveling nog eens een update van het 'wie heeft meer pech?-statistiekje:

Citaat



Nu begint de pech van Massa dit seizoen toch zichtbaar door te wegen. Spijtig maar helaas. Hopelijk kan Kimi de titel alsnog pakken maar dan zal er toch minstens één keer een slecht resultaat voor beide Mac's moeten komen.

Alan Blues

Saaie race met een toch heel dominant Ferrari.
Alonso speelt het spel niet fair. Met een teamgenoot die kans maakt op de wereldtitel neem je zo'n risico's niet.
Voor hetzelfde geld bleven ze in elkaar haken en lagen ze er beiden uit...

alonsolover

dan ging het pas spannend zijn in het WK

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 17 september 2007 - 11:37:16
Ter verveling nog eens een update van het 'wie heeft meer pech?-statistiekje:

[tabellen]

Nu begint de pech van Massa dit seizoen toch zichtbaar door te wegen. Spijtig maar helaas. Hopelijk kan Kimi de titel alsnog pakken maar dan zal er toch minstens één keer een slecht resultaat voor beide Mac's moeten komen.

"Meer pech" is maar hoe je het bekijkt, Kimi heeft twee DNF's gehad en Massa maar 1. Je moet ook kunnen toegeven dat Massa in Hongarije gewoon een kutrace reed, want vanop een 14e plaats moet hij toch minstens ongeveer vijfde kunnen worden bijvoorbeeld.

jandr

Citaat van: Jasper op 17 september 2007 - 19:36:49
Citaat van: FerrariMan op 17 september 2007 - 11:37:16
Ter verveling nog eens een update van het 'wie heeft meer pech?-statistiekje:

[tabellen]

Nu begint de pech van Massa dit seizoen toch zichtbaar door te wegen. Spijtig maar helaas. Hopelijk kan Kimi de titel alsnog pakken maar dan zal er toch minstens één keer een slecht resultaat voor beide Mac's moeten komen.

"Meer pech" is maar hoe je het bekijkt, Kimi heeft twee DNF's gehad en Massa maar 1. Je moet ook kunnen toegeven dat Massa in Hongarije gewoon een kutrace reed, want vanop een 14e plaats moet hij toch minstens ongeveer vijfde kunnen worden bijvoorbeeld.

Geldt zwarte vlag niet als DNF?

jandr

Citaat van: Alan Blues op 17 september 2007 - 16:39:38
Saaie race met een toch heel dominant Ferrari.
Alonso speelt het spel niet fair. Met een teamgenoot die kans maakt op de wereldtitel neem je zo'n risico's niet.
Voor hetzelfde geld bleven ze in elkaar haken en lagen ze er beiden uit...

Hamilton begint een beetje zijn beheersing te verliezen, dat zie je bij de starts. Al 2 GP's na elkaar dat hij een stuk naast het circuit moet gebruiken om in race te blijven. Benieuwd hoe lang het lot en de FIA dit nog zal tarten....

meatball

Citaat van: Jasper op 17 september 2007 - 19:36:49
Citaat van: FerrariMan op 17 september 2007 - 11:37:16
Ter verveling nog eens een update van het 'wie heeft meer pech?-statistiekje:

[tabellen]

Nu begint de pech van Massa dit seizoen toch zichtbaar door te wegen. Spijtig maar helaas. Hopelijk kan Kimi de titel alsnog pakken maar dan zal er toch minstens één keer een slecht resultaat voor beide Mac's moeten komen.

"Meer pech" is maar hoe je het bekijkt, Kimi heeft twee DNF's gehad en Massa maar 1. Je moet ook kunnen toegeven dat Massa in Hongarije gewoon een kutrace reed, want vanop een 14e plaats moet hij toch minstens ongeveer vijfde kunnen worden bijvoorbeeld.
In Hongarije word niemand vijfde vanaf de 14 e plaats,behalve bij regen of zo,je kan er zo goed als niet inhalen het is om het met uw woorden te zeggen en kutrace.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat