Man van de race: Turkije

Gestart door Supermariobros, 26 augustus 2007 - 18:21:05

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man van de race?

Massa
11 (40.7%)
Raikkonen
2 (7.4%)
Alonso
5 (18.5%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (3.7%)
Kovalainen
4 (14.8%)
Rosberg
0 (0%)
Iemand anders (wie)
4 (14.8%)

Totaal aantal stemmen: 22

scho0634

Eigenlijk vond ik niemand De Man van de Race, daar was het te saai voor.

Dus doe ik toch maar Kimi. Vanwege zijn geweldige uitspraak dat hij de snelste ronde reed uit verveling ....

Vind ik mooi ;).Toch nog iets leuks gistermiddag.

Racerke007

Citaat van: meatball op 27 augustus 2007 - 19:30:08
Citaat van: alonsolover op 27 augustus 2007 - 17:06:58
Heikki doet iedere wedstrijd beter en beter hopelijk eens op het podium ;)
Daar is de Renault dit jaar niet goed genoeg voor,maar hijzelf komt er in elk geval steeds beter voor.
Fisico heeft voor de zoveelste keer in zijn loopbaan een piloot naast hem die beter is,nu moeten ze toch stillaan gaan beseffen dat hij zwaar overroepen is.

Tja, hij heeft nu eenmaal een goede manager. Maar toch wordt het écht warm onder zijn voeten... .

fawlty

hamilton, hij bracht tenminste nog wat spanning in de race door z'n klapband! voor de rest maar treintje rijden
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 28 augustus 2007 - 11:19:11
hamilton, hij bracht tenminste nog wat spanning in de race door z'n klapband! voor de rest maar treintje rijden
Wat een spanning, iemand die met een lekke band de pits in gaat om een nieuwe te halen en terwijl enkele plaatsen verliest. Ik zie hier nergens ooik maar enige spanning in, maar kom. :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

Ik zou jou eens enkele kilometer willen zien rijden met een ge-explodeerde band.
Niet dat enkel Lewis de pits zou halen, absoluut niet, maar het is niet makkelijk.

Toch écht mooi gereden en niet té veel tijd verloren. Dit had ik niet echt verwacht van hem: eerste keer dat hij mij écht verbaasde dit jaar.

meatball

Citaat van: Racerke007 op 28 augustus 2007 - 19:35:49
Ik zou jou eens enkele kilometer willen zien rijden met een ge-explodeerde band.
Niet dat enkel Lewis de pits zou halen, absoluut niet, maar het is niet makkelijk.

Toch écht mooi gereden en niet té veel tijd verloren. Dit had ik niet echt verwacht van hem: eerste keer dat hij mij écht verbaasde dit jaar.
echt de eerste keer?
Dan moet je toch zowat alleen zijn met die mening.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Heeft  ie van Gilles gezien.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Zien is toch nog iets anders dan doen ... chapeau !!

meatball

Citaat van: janke op 28 augustus 2007 - 21:07:21
Heeft  ie van Gilles gezien.

Dat was toch wel ietsje straffer ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

alonsolover


janke

Citaat van: meatball op 28 augustus 2007 - 20:56:49
Citaat van: Racerke007 op 28 augustus 2007 - 19:35:49
Ik zou jou eens enkele kilometer willen zien rijden met een ge-explodeerde band.
Niet dat enkel Lewis de pits zou halen, absoluut niet, maar het is niet makkelijk.

Toch écht mooi gereden en niet té veel tijd verloren. Dit had ik niet echt verwacht van hem: eerste keer dat hij mij écht verbaasde dit jaar.
echt de eerste keer?
Dan moet je toch zowat alleen zijn met die mening.
Geexplodeerde band met je eigen auto in ieder geval niet. Je rijdt geen meter meer. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: Racerke007 op 28 augustus 2007 - 19:35:49
Ik zou jou eens enkele kilometer willen zien rijden met een ge-explodeerde band.
Niet dat enkel Lewis de pits zou halen, absoluut niet, maar het is niet makkelijk.
Met een ge-explodeerde band van een F1? Ik doe het meteen, sorry, maar hij lijkt me weinig problemen te geven. Hoevelen zijn er al wel niet met een lekke of een klapband terug naar de pits gereden? Meer dan dat hun wagen ervoor zelf aan de kant hebben gezet iig. Het mag dan niet gemakkelijk zijn, maar dan nog doe je dat. Je zit wel in een F1 race hé, geen plezierrace!


Citaat van: janke op 28 augustus 2007 - 22:38:08
Geexplodeerde band met je eigen auto in ieder geval niet. Je rijdt geen meter meer. ;)
Gelukkig maar, je zou meer stuk maken dan dat je er mee wint ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Dat denk ik ook, hoeveel keer per seizoen zie je iemand met een kapotte band naar de pits cruisen? Daar lijkt me als een beetje deftig F1-piloot helemaal niets aan.