Alles over F1 in Spa

Gestart door crxnl, 12 augustus 2007 - 16:46:27

« vorige - volgende »

bmwracing

Citaat van: Ferrari 2007 op 11 september 2007 - 20:00:42
Zo lang er plaats is kan je zelfs in het duurste 5 sterrenhotel logeren zonder te reserveren denk ik. Er zullen meer mensen zijn die nog niet gereserveerd hebben, dus je kan best ff reserveren en dat weet je ineens ofdat er nog wel plek is, dan moet je dat dan niet meer uitzoeken.
het duurste hotel?weet je wat die vragen....in 2006 zou ik op vrijdag voor een dag 250 euro moeten betalen hebben maar dan wel met ontbijt bij  :) want de andere dagen kon ik bij vrienden langs.

Ferrari 2010

Citaat van: bmwracing op 12 september 2007 - 07:14:40
Citaat van: Ferrari 2007 op 11 september 2007 - 20:00:42
Zo lang er plaats is kan je zelfs in het duurste 5 sterrenhotel logeren zonder te reserveren denk ik. Er zullen meer mensen zijn die nog niet gereserveerd hebben, dus je kan best ff reserveren en dat weet je ineens ofdat er nog wel plek is, dan moet je dat dan niet meer uitzoeken.
het duurste hotel?weet je wat die vragen....in 2006 zou ik op vrijdag voor een dag 250 euro moeten betalen hebben maar dan wel met ontbijt bij  :) want de andere dagen kon ik bij vrienden langs.
Het was maar om duidelijk te maken, reserveren moet uiteindelijk nooit, maar als je niet reserveert weet je ook niet hoe je ervoor staat ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Olympia

Voor iedereen die komend weekend richting Spa gaat:

Nog een slaapplek nodig? Zin in een potje bowlen? Zin in een drankje? Kom dan komend weekend naar Camping Olympia in Remouchamps (15 km van Spa). Grote bar+ bowling met Nederlands personeel :)! Voor degenen die geen kaartje hebben, maar toch de race willen kijken, hebben we ook een grote breedbeeld tv in de bar hangen ;).

Ook hebben we op de camping slaapgelegenheden voor degenen die nog een slaapplek zoeken. Dit zijn houten trekkershutjes (5p). Een hut kost €50,- per nacht (+€50,- borg). Neem wel eigen beddegoed/slaapzak mee! Als je een eigen tent meeneemt, is dit ongeveer €18,50 per nacht.

Het adres is:
Camping Olympia
Rue de Trois Ponts 40
4920 Remouchamps
tel 0032(0)42397090
www.campingolympia.nl

red76

Citaat van: Olympia op 12 september 2007 - 15:53:34
Voor iedereen die komend weekend richting Spa gaat:

Nog een slaapplek nodig? Zin in een potje bowlen? Zin in een drankje? Kom dan komend weekend naar Camping Olympia in Remouchamps (15 km van Spa). Grote bar+ bowling met Nederlands personeel :)! Voor degenen die geen kaartje hebben, maar toch de race willen kijken, hebben we ook een grote breedbeeld tv in de bar hangen ;).

Ook hebben we op de camping slaapgelegenheden voor degenen die nog een slaapplek zoeken. Dit zijn houten trekkershutjes (5p). Een hut kost €50,- per nacht (+€50,- borg). Neem wel eigen beddegoed/slaapzak mee! Als je een eigen tent meeneemt, is dit ongeveer €18,50 per nacht.

Het adres is:
Camping Olympia
Rue de Trois Ponts 40
4920 Remouchamps
tel 0032(0)42397090
www.campingolympia.nl

SPAM. ;)

Ik denk wel dat ik kom! Geen kaarten maar ik kom net terug uit Istanbul en dat was best vet.

bmwracing

Citaat van: red76 op 12 september 2007 - 19:25:36
Citaat van: Olympia op 12 september 2007 - 15:53:34
Voor iedereen die komend weekend richting Spa gaat:

Nog een slaapplek nodig? Zin in een potje bowlen? Zin in een drankje? Kom dan komend weekend naar Camping Olympia in Remouchamps (15 km van Spa). Grote bar+ bowling met Nederlands personeel :)! Voor degenen die geen kaartje hebben, maar toch de race willen kijken, hebben we ook een grote breedbeeld tv in de bar hangen ;).

Ook hebben we op de camping slaapgelegenheden voor degenen die nog een slaapplek zoeken. Dit zijn houten trekkershutjes (5p). Een hut kost €50,- per nacht (+€50,- borg). Neem wel eigen beddegoed/slaapzak mee! Als je een eigen tent meeneemt, is dit ongeveer €18,50 per nacht.

Het adres is:
Camping Olympia
Rue de Trois Ponts 40
4920 Remouchamps
tel 0032(0)42397090
www.campingolympia.nl

SPAM. ;)

Ik denk wel dat ik kom! Geen kaarten maar ik kom net terug uit Istanbul en dat was best vet.
dat is zo maar je moet weer komen naar spa en dat is op zondag geen lachertje.

McLaren_über_alles

Alright! Weet sinds gisteren dat ik 2 VIP-tickets heb voor de race zondag. Tijdens de 24 u van Francorchamps vorige maand zat ik in de Uniroyal tower. Prachtig zicht, heerlijk eten en drinken! Ik weet nog niet waar ik zondag zal zitten, morgen ga ik om de kaarten en ik veronderstel dat er daar voldoende info zal op staan  ;)...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

bmwracing

boeken voor 31 oktober en jullie hebben 20 % korting  :)  op naar weer een prachtig weekend spa-francorchamps :)

Hawthorn2

Citaat van: bmwracing op 08 september 2007 - 15:55:07
Citaat van: Hawthorn2 op 08 september 2007 - 12:51:04
Ben nog op zoek naar een kampeerplaats (1 tent - 2p. + plaats voor de auto) voor vrijdag tot zondag.  :(
Heeft iemand misschien een suggestie?
ik zou zeggen de eerste parking dat je tegenkomt zet je er maar bij . :)
Heb toch maar de veilige weg gekozen  ;) en een kamping gekozen, nabij Malmedy richting Waimes. Dat betekende wel 37 Euro extra aan parking, maar vermits we toch in de auto zaten, 's avonds naar Stavelot gereden, waar het écht heel gezellig was (op de camping achteraf ook trouwens). Het was de eerste keer in jaaren dat we een F1 race 'live' meemaakten, omdat ik in de 'Schumi' tijd niet wilde riskeren om iets te missen (zilver+goud=te duur). KILOMETERS gestapt. Mensen! Voor een auto-evenement was dit een serieus gezond weekend! Maar ik ben blij dat we erbij waren. Ik dacht tevoren (om de uitgave te verrechtvaardigen) je moet het eens een keer hebben meegemaakt, maar hélaas  ;D 't smaakt naar nog!  Op een paar details na, was de organisatie meer dan OK. Ik mag hopen dat de regeringen (Waalse, of als we er ooit nog één krijgen, de Belgische) niet moeilijk gaan doen. Wel jammer dat er nergens (in bronze) audio geïnstalleerd is. Zou wel een meerwaarde zijn vind ik.

meatball

Citaat van: Hawthorn2 op 22 september 2007 - 21:34:12
Citaat van: bmwracing op 08 september 2007 - 15:55:07
Citaat van: Hawthorn2 op 08 september 2007 - 12:51:04
Ben nog op zoek naar een kampeerplaats (1 tent - 2p. + plaats voor de auto) voor vrijdag tot zondag.  :(
Heeft iemand misschien een suggestie?
ik zou zeggen de eerste parking dat je tegenkomt zet je er maar bij . :)
Heb toch maar de veilige weg gekozen  ;) en een kamping gekozen, nabij Malmedy richting Waimes. Dat betekende wel 37 Euro extra aan parking, maar vermits we toch in de auto zaten, 's avonds naar Stavelot gereden, waar het écht heel gezellig was (op de camping achteraf ook trouwens). Het was de eerste keer in jaaren dat we een F1 race 'live' meemaakten, omdat ik in de 'Schumi' tijd niet wilde riskeren om iets te missen (zilver+goud=te duur). KILOMETERS gestapt. Mensen! Voor een auto-evenement was dit een serieus gezond weekend! Maar ik ben blij dat we erbij waren. Ik dacht tevoren (om de uitgave te verrechtvaardigen) je moet het eens een keer hebben meegemaakt, maar hélaas  ;D 't smaakt naar nog!  Op een paar details na, was de organisatie meer dan OK. Ik mag hopen dat de regeringen (Waalse, of als we er ooit nog één krijgen, de Belgische) niet moeilijk gaan doen. Wel jammer dat er nergens (in bronze) audio geïnstalleerd is. Zou wel een meerwaarde zijn vind ik.
Dit was bij mijn weten de eerste maal dat er geen audio was in zone brons.
En inderdaad dat was de voorgaande editie's toch wel een meerwaarde,ook b.v. bij de gp 2 race of de mini's waar je nu naar keek zonder te weten wie wie was.
Ik moet ook toegeven dat ik de draad bij de f1 kwijt was,de eerste vier geen probleem,maar voor de rest zou wat info tof geweest zijn,vooral na de pitstops.
Veder was het weer geweldig er live geweeste te zijn.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat