Gelukkige Verjaardag FerrariMan!

Gestart door FerrariMan, 25 juli 2007 - 15:20:59

« vorige - volgende »

FerrariMan voor koning?

Absoluut!
14 (140%)
Geen denken aan!
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

FerrariMan

ALVAST BEDANKT BESTE VRIENDEN EN VRIENDINNEN!!!
Ik vond het beter geschikt om dit al een dag te vroeg te openen want het zal hier uiteraard onmenselijk druk worden!

Zo krijgt iedereen tijdig een gelijke kans...(een heldendaad, ik weet het!) om te laten zien hoe geliefd ik wel niet ben en mij in de bloemetjes te zetten!!!!!!!!!!!!!


Voor het versturen van kado's, brieven, postkaarten, knappe vrouwen, senioren met teveel geld en nog van die leuke dingen, gelieve een privébericht te sturen.


Al uw andere lof kan hier!

PS: U mag slechts 100 keer per persoon stemmen.

Schumi nr1

Ik voel mij zeer vereerd om mijn toekomstige konjing te feliciteren met de heuglijke gebeurtenis die hem morgen te beurt zal vallen. Bij deze zingen wij allemaal in koor "lang zal hij leven, lang zal hij leven ...".
Gefeliciteerd met je verjaardag :).

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

supersteven

gefeliciteerd koning Ferrariman en gefeliciteerd met de titel geflipste forumlid
let the sunshine shine in your heart


Racegirl

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.


Supermariobros

Gefeliciteerd, geef er maar een goei lap op ;)

Alan Blues

Koning FerrariMan, ik wens je van harte een gelukkige verjaardag en wens je een eenmalinge overwinning van Ferrari toe tegen het einde van dit seizoen... ;)

Eric

gelukkige verjaardag....koning FerrariMan  ;D

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Zo, 100% positieve stemmen, dat maakt mij nu koning.

Eindelijk.

Tim C

En te zeggen dat je al paus bent geweest ook!

FerrariMan


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.