Man van de race: Groot-Brittannië

Gestart door Ferrari 2010, 08 juli 2007 - 15:24:58

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race in Groot-Brittannië?

Raïkkönen
5 (16.7%)
Alonso
1 (3.3%)
Hamilton
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Massa
23 (76.7%)
Heidfeld
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Fisichella
0 (0%)
Barichello
0 (0%)
Button
1 (3.3%)

Totaal aantal stemmen: 26

Ferrari 2010

Voor mij staat het als een paal boven water: Massa. Ook Raïkkönen reed een mooie race, maar hij deed uiteindelijk gewoon wat van hem te verwachten was.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Jammer van de gemiste één twee, waarmee mijn stem meteen duidelijk is ;D

dj Peter


ivan_

knappe wedstrijd van Felipe, jammer dat hij kubica niet kon inhalen ;)

Franky

wie iemand anders zou kiezen is gewoon niet goed wijs ... Felipe is gewoon de man !! ongeloofelijk hoe hij in godsnaam iedereen voorbij stak.
Franky Reymenants

meatball

Massa,zonder twijfel ,wat een knappe race.
Ferrari is duidelijk weer echt top,alleen wordt het wel moeilijk om het gat in punten te dichten :-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

dj Peter

Het wordt er idd niet makkelijker op, maar de strijd is nog lang niet gestreden.

meatball

Citaat van: SaffierFM op 08 juli 2007 - 16:12:46
Het wordt er idd niet makkelijker op, maar de strijd is nog lang niet gestreden.
Zolang er maar 4 mogelijke podiumkandidaten zijn blijft het zeer moeilijk om zo een grote achterstand goed te maken.
Maar zolang er hoop is blijf ik wel fanatiek suporteren voor Massa,die vandaag toch weer bewees uit het goede hout gesneden te zijn :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Nu moeten al degenen die nu op Massa stemmen maar vorige week niet op Alonso, eens uitleggen waarom. We kunnen maar op één punt vergelijken, namelijk het inhalen van een BMW (omdat de rest toch een stuk trager is) en daar is Massa minder in geslaagd dan Alonso...

dj Peter

Zeurpieten zullen er altijd zijn. Wie heeft volgens jou de beste prestatie geleverd in de race ?

meatball

Citaat van: Jasper op 08 juli 2007 - 16:21:28
Nu moeten al degenen die nu op Massa stemmen maar vorige week niet op Alonso, eens uitleggen waarom. We kunnen maar op één punt vergelijken, namelijk het inhalen van een BMW (omdat de rest toch een stuk trager is) en daar is Massa minder in geslaagd dan Alonso...
Massa eindigde voor Heidfeld toch of heb ik iets gemist,en hij was 5 de vanaf de laatste plaats en niet 7 de een duidelijk verschil denk ik
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Citaat van: Jasper op 08 juli 2007 - 16:21:28
Nu moeten al degenen die nu op Massa stemmen maar vorige week niet op Alonso, eens uitleggen waarom. We kunnen maar op één punt vergelijken, namelijk het inhalen van een BMW (omdat de rest toch een stuk trager is) en daar is Massa minder in geslaagd dan Alonso...

Massa is van begin tot einde in de aanval gegaan, zonder één fout, mss een kleintje bij het blokkeren van zijn voorwiel op het einde van de race.

Jasper

Citaat van: meatball op 08 juli 2007 - 16:29:40
Citaat van: Jasper op 08 juli 2007 - 16:21:28
Nu moeten al degenen die nu op Massa stemmen maar vorige week niet op Alonso, eens uitleggen waarom. We kunnen maar op één punt vergelijken, namelijk het inhalen van een BMW (omdat de rest toch een stuk trager is) en daar is Massa minder in geslaagd dan Alonso...
Massa eindigde voor Heidfeld toch of heb ik iets gemist,en hij was 5 de vanaf de laatste plaats en niet 7 de een duidelijk verschil denk ik

Massa is voorbij Heidfeld geraakt door de pitstops. En hij heeft veel wagens ingehaald, maar die waren allemaal een stuk trager dan de BMW's en dus een heel stuk trager dan zijn Ferrari.

Citaat van: SaffierFM op 08 juli 2007 - 16:26:34
Zeurpieten zullen er altijd zijn. Wie heeft volgens jou de beste prestatie geleverd in de race ?

Massa natuurlijk. Net zoals ik vorig weekend op Alonso stemde. Maar toen waren er een heel pak mensen die niet op Alonso stemmen, en nu zonder nadenken op Massa stemmen, terwijl de twee nagenoeg dezelfde prestatie hebben geleverd.

KVDracer: kon hetzelfde niet gezegd worden van Alonso vorig weekend? Hij blokkeerde soms een voorwiel tijdens een inhaalpoging, maar dat kan je hem niet echt aanrekenen vind ik.

Tim C

Zonder je punt te willen afbreken, op net geen achtien ronden tijd reed Massa van 21 naar 2. Op net geen 10 van 21 naar 5. Ze mogen dan misschien een pak trager zijn, het zijn er wel een pak ;)

alonsolover

voor mij alonso,
het was een goede held in de race