GP van Groot-Brittannië

Gestart door Supermariobros, 02 juli 2007 - 10:47:16

« vorige - volgende »

alonsolover

ja typfouten vind je overal  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 03 juli 2007 - 20:59:24
Hopelijk valt hamilton uit en kunnen de punten een beetje gelijk komen met ferrari en mc claren,
dan word het echt spannend greetz
Al gaan hopen dat een teamgenoot van je favoriet uitvalt, straf bezig. Jij zou kost wat kost Alonso op 1 willen krijgen, maar zo werkt het in de F1 niet, naast de rijderstitel is er ook de constructeurstitel. Massa staat vlak achter Alonso, en jij zit dan zelf nog te hopen dat de Ferrari's voor de Hamilton gaan eindigen, manman, logisch nadenken en je weet dat het team bij (bijna) even sterke rijders voor gaat op wie van de rijders een titel moet nemen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

pech,
ik blijf een fan van alonso en zo zal het nog een hele tijd blijven

Fitti

Citaat van: Schumi till infinity op 04 juli 2007 - 11:25:54
Citaat van: alonsolover op 03 juli 2007 - 20:59:24
Hopelijk valt hamilton uit en kunnen de punten een beetje gelijk komen met ferrari en mc claren,
dan word het echt spannend greetz
Al gaan hopen dat een teamgenoot van je favoriet uitvalt, straf bezig. Jij zou kost wat kost Alonso op 1 willen krijgen, maar zo werkt het in de F1 niet, naast de rijderstitel is er ook de constructeurstitel. Massa staat vlak achter Alonso, en jij zit dan zelf nog te hopen dat de Ferrari's voor de Hamilton gaan eindigen, manman, logisch nadenken en je weet dat het team bij (bijna) even sterke rijders voor gaat op wie van de rijders een titel moet nemen.

Tja, Fernando zelf sprak het al openlijk uit: hij hoopt dat Lewis dezelfde pech krijgt dan hem.
Vreemde uitspraak van een kampioen...het geeft wel een beetje aan wat voor een persoon ie is.
En nu wil ik hem zeker niet zwart maken, maar in de pers komt de spanjaard hoe langer hoe minder goed over.
Het is en blijft een huilertje... ;)

Enzo Ferrari :"Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines"

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 03 juli 2007 - 17:55:49
Onze wederkerende zager heeft alweer woorden klaar:

Citaat"Ja, ik denk dat ze liever zien dat Lewis wint en ik denk niet dat je daar tegenin kan gaan", werd Alonso door de pers gequote. "We zijn in Engeland, we hebben een Spaanse en een Engelse coureur en de Engelsman staat aan de leiding van het kampioenschap. Dus als hij wint helpt dat het team. Het team wilde dat ik zou winnen in Barcelona en ze willen dat Hamilton wint in Silverstone."

Wat zou er weer van waar zijn...de pers? Of toch Alonso zelf?

Het stuk in vet is een genuanceerde uitspraak. Als hierover gezaagd wordt, dan beschuldig ik niet de pers, niet Alonso, maar de Alonso-bashers.

red76

Citaat van: Fitti op 04 juli 2007 - 15:33:45

Het is en blijft een huilertje... ;)

Hoi Fitti ;)

Bourdais zou een prima teamgenoot van Alonso kunnen zijn. ;)

jurgen321

dit is mijn pronostiek
1 heidfeld
2 raikonen
3 hamilton

Jasper

Opmerkelijk is wel het juiste woord denk ik. :)

Welkom op dit forum! ;)

Supermariobros

Citaat van: jurgen321 op 05 juli 2007 - 20:59:04
dit is mijn pronostiek
1 heidfeld
2 raikonen
3 hamilton

Alleen bij regen is zoiets mogelijk  ;)

Ferrari 2010

Eris dan ook regen voorspeld hé mario ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi till infinity op 06 juli 2007 - 08:39:00
Eris dan ook regen voorspeld hé mario ;)

Yep, maar het valt ook af te wachten of het daadwerkelijk tijdens de race zal regenen.

Ferrari 2010

2/3de van de eerste sessie is bijna voorbij en het mag duidelijk zijn dat Ferrari en McLaren momenteel erg aan elkaar gewaagd zijn :) We lijken een spannende race tegemoet te gaan!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

De tijden zijn inderdaad gelijk, de manier waarop ze gereden zijn niet echt.

McLaren komt buiten in stintjes van 3-4 ronden, Ferrari heeft 2-3 set-up rondjes gereden en daarna een ronde of 11. Dat gezegd zijnde, de snelheid was er pas in de laatste vier of vijf rondjes...

Jasper

Hamilton reed op het einde een lange stint constant lage 1:21's...

Tim C

Zonder in discussie te willen treden, nooit langer dan 6 rondjes (en die laatste was op zacht rubber)