GP van Groot-Brittannië

Gestart door Supermariobros, 02 juli 2007 - 10:47:16

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: SaffierFM op 08 juli 2007 - 16:15:17
Ene Briatore zal niet gelachen hebben toen zijn auto's op een ronde werden gezet.
Dat weet ik niet zeker,zo kwamen ze tenminste nog eens in beeld ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Juan

Citaat van: Jasper op 08 juli 2007 - 16:18:39
Citaat van: Schumi till infinity op 08 juli 2007 - 16:07:05
Ik vraag mij af hoe dit is kunnen gebeuren:
http://www.formula1.com/photos/597x478/tvimages/2007/unitedkingdom/sunpic13.jpg

Blijkbaar is er een stuk van afgebroken, is dit tijdens de pitstop gebeurt of ervoor? Blijkbaar wistens ze het wel want er lag een 2de toeste klaar.

Er ligt altijd een tweede toestel klaar. ;)
Volgens mij had Ferrari echt 2 aparte toestellen, dacht dat ik tweemaal zag dat ze gewoon nieuwe 'deksels' op de wielen monteerde
Juan

Ferrari 2010

Citaat van: Juan op 08 juli 2007 - 18:53:10
Citaat van: Jasper op 08 juli 2007 - 16:18:39
Citaat van: Schumi till infinity op 08 juli 2007 - 16:07:05
Ik vraag mij af hoe dit is kunnen gebeuren:
http://www.formula1.com/photos/597x478/tvimages/2007/unitedkingdom/sunpic13.jpg

Blijkbaar is er een stuk van afgebroken, is dit tijdens de pitstop gebeurt of ervoor? Blijkbaar wistens ze het wel want er lag een 2de toeste klaar.

Er ligt altijd een tweede toestel klaar. ;)
Volgens mij had Ferrari echt 2 aparte toestellen, dacht dat ik tweemaal zag dat ze gewoon nieuwe 'deksels' op de wielen monteerde
Je zegt net hetzelfde als dat Japser al zei ;) Dat weet ik dan ook weeral, kwist niet dat er bij iedere monteur telkens 2 lagen. Nuja, wel logisch langs één kant, ze hebben daar van alles 2 stuks liggen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Het moment dat Massa naar het einde van de pit ging voor de start was geweldig. Zo agressief.  :)

Kimi begint stilaan te overtuigen.

Spijtig van Massa, anders was het weer een 1-2tje.

Blij dat Hamilton niet gewonnen heeft, de hele show na de pole was al komedie genoeg.

Ferrari 2010

Het was ook wel duidelijk dat het alles voor de pole was: hij had veel minder benzine bij dan Alonso. En inderdaad, Massa liet al snel zien dat hij zich niet ging laten doen. Ik twijfel echter toch wel of het een 1-2 had geworden, die strategie van Alonso was echt niet slecht hoor!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

De Hamilton Hype...

Je moet al bijzonder slechte ogen hebben om niet in te zien dat Hamilton een supertalent is, wie heeft al gedaan wat hij nu in het F1 neerzet?
Ok, de pers zit hem al op te hemelen als zijnde een godenkind, terecht of niet....dat zal de toekomst moeten uitwijzen natuurlijk.
De jonge Brit is zonder twijfel één van de beste die we NU in het F1 zien rijden, niet dat ik ga verkondigen dat het een godenkind is, maar de jonge Brit is zeker en vast een geschenk voor het "saaie" Formule 1.

De laatste jaren heeft de FIA een nieuwe sport uitgevonden namelijk hoe haal je de spanning en fun uit de F1.
Dus wat blijft er nog over van onze favoriete sport?
Tegenwoordig moeten de fans het hebben van de bekvechterij tussen de piloten, natuurlijk hoort dat erbij...maar dankzij enkele factoren gaat onze geliefde sport achteruit...de oscar voor de hoofdfactor gaat zonder twijfel naar de FIA en de tweede oscar gaat naar leading supporting rol van Boskabouter Bernie (need more money) Ecclestone.
Ook het verdwijnen van enkele kleurrijke piloten droeg bij tot een achteruitgang.

Dit jaar krijgen we als F1 fans een (letterlijk en figuurlijk)  kleurrijk personage binnen het F1, dankzij de Brit hebben de Britten uiteindelijk weer eens een uitverkocht Silverstone...Ecclestone zal nu niet meer dreigen om Silverstone te schrappen, mijnheer boskabouter heeft zijn portefeuille aardig kunnen vullen.
Mijn conclussie: laat de hype maar verdergaan, het stoort mij niet en de sport is er ook mee gebaat.
Ten slotte zeggen de meeste kenners dat Hamilton een supertalent is, wie zijn wij om dat tegen te spreken?  ;)