GP van Frankrijk

Gestart door Tim C, 24 juni 2007 - 22:17:03

« vorige - volgende »

Jasper

Hamilton en Räikkönen staan allebei 1 tiende zwaarder dan Massa, dat wordt een leuke race.

Hoezo Räikkönen ging niet door?

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 30 juni 2007 - 15:05:21
Hamilton en Räikkönen staan allebei 1 tiende zwaarder dan Massa, dat wordt een leuke race.

Hoezo Räikkönen ging niet door?
Raïkkönen reed zijn lap uit toen de sessie nog niet afgevlagd was. Als hij wilde kon hij er dus nog een snelle lap bij doen. Nuja, daarom is deze niet bepaald sneller, want de banden zijn dan ook wel weer wat afgesleten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Massa staat waar hij moet staan,nu tijdens de race meer van dat :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Sept

Ik vrees dat Massa tijdens de race ook wat teveel fouten zal maken in de voorlaatste bocht, al hoop ik natuurlijk van niet..
1991 - 2004 = 7

Sept

Albers  ::) Zou beter eens leren racen..
1991 - 2004 = 7

Ferrari 2010

Man man man, hoe achterlijk kan je zijn ;D ;D ;D Als die lolypop dan omhoog zou zijn, ok, maar zelfs dat was niet!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Zucht, Massa verloor bijna twee seconden met dubbelen en Kimi neemt P1. Dat schiet niks op voor het WK zo.

Tim C

Duidelijk teamorders bij Ferrari  ;)

dj Peter

Wat doet die Albers in een F1 bolide ???  Wat een geluk dat daar geen gewonden zijn gevallen....
Vertrekken terwijl je nog aan het tanken bent, en zelfs terwijl de lollypop nog naar beneden staat, da's toch onbegrijpelijk?   Anderzijds is het goed dat dit arrogant stukje onbenul eens flink op zijn bek gaat.

oja, en... btw:    Ferrari brengt weer leven in het kampioenschap !

Tim C

Citaat van: Eric op 26 juni 2007 - 09:22:01
Citaat van: Tim C op 25 juni 2007 - 22:19:27
Kimi Raikkonen
Felipe Massa
Fernando Alonso

ik sluit me hier bij aan....kwestie dat Tim niet alleen moet dromen :)



2/3 is ook niet slecht ;)

Eric

Citaat van: Tim C op 01 juli 2007 - 16:26:09
Citaat van: Eric op 26 juni 2007 - 09:22:01
Citaat van: Tim C op 25 juni 2007 - 22:19:27
Kimi Raikkonen
Felipe Massa
Fernando Alonso

ik sluit me hier bij aan....kwestie dat Tim niet alleen moet dromen :)



2/3 is ook niet slecht ;)

Ja, onze pronostiek kwam aardig in de buurt, een geluk dat er teamorders bestaan LOL ;)

McLaren_über_alles

BTW: reden de McLarens eigenlijk rond met limited revs? Het viel mij op dat de motor begrensd was op 18.500 toeren ipv op 19.0000 (tenzij die toerenteller niet werkte op TV  :D)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Sinister -D-

Viel me ook al op, al heb ik op sommige shots gezien dat ze wel doorgingen tot de 19.000, maar dit was maar 1 of 2 keer.

McLaren_über_alles

Citaat van: Sinister -D- op 01 juli 2007 - 16:47:38
Viel me ook al op, al heb ik op sommige shots gezien dat ze wel doorgingen tot de 19.000, maar dit was maar 1 of 2 keer.

En zowel de Williams als de Renault hadden een betere acceleratie na de eerste haarspeld (die keren dat ze zij en zij uit de eerste haarspeld kwamen was dit goed te zien)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Ferrari 2010

Citaat van: Kimi_über_alles op 01 juli 2007 - 17:19:07
Citaat van: Sinister -D- op 01 juli 2007 - 16:47:38
Viel me ook al op, al heb ik op sommige shots gezien dat ze wel doorgingen tot de 19.000, maar dit was maar 1 of 2 keer.

En zowel de Williams als de Renault hadden een betere acceleratie na de eerste haarspeld (die keren dat ze zij en zij uit de eerste haarspeld kwamen was dit goed te zien)
Zij kwamen dan ook gewoonweg sneller uit de bocht hé. Alonso ging telkens zo ruim en was dan trager. Optrekken doen ze bovendien allemaal bijna even snel, dus dit lijkt me niet verwonderlijk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.