Wie wint Monaco

Gestart door Agazzi, 26 mei 2007 - 20:12:54

« vorige - volgende »

Wie wint Monaco

Alonso
7 (46.7%)
Hamilton
3 (20%)
Massa
5 (33.3%)
Räikkönen
0 (0%)
Fisichella
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
webber
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Agazzi


Jasper

Toch meer dan 50% kans dat Alonso wint denk ik, ja.

ivan_


supersteven

let the sunshine shine in your heart

meatball

Alonso staat eerst op een circuit waar men niet kan voorbijsteken,in een sport waar men niet meer kan voorbijsteken,hoe kan hij dan in godsnaam verliezen? :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

zal ik Hamilton dan kiezen

robbert

Citaat van: meatball op 27 mei 2007 - 08:17:13
Alonso staat eerst op een circuit waar men niet kan voorbijsteken,in een sport waar men niet meer kan voorbijsteken,hoe kan hij dan in godsnaam verliezen? :D

ja en zeker wanneer het niet zal regenen , moest het nu nog regenen dan is dat wat anders

Supermariobros


dj Peter

Citaat van: meatball op 27 mei 2007 - 08:17:13
Alonso staat eerst op een circuit waar men niet kan voorbijsteken,in een sport waar men niet meer kan voorbijsteken,hoe kan hij dan in godsnaam verliezen? :D
Door de pitstopstrategie van anderen. Volgens mij gaan de McLarens elkaar aantikken in de eerste bocht omdat beide rijders er eerst door willen en Felipe gaat ervandoor.....

FerrariMan

Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2007 - 10:03:20
Citaat van: meatball op 27 mei 2007 - 08:17:13
Alonso staat eerst op een circuit waar men niet kan voorbijsteken,in een sport waar men niet meer kan voorbijsteken,hoe kan hij dan in godsnaam verliezen? :D
Door de pitstopstrategie van anderen. Volgens mij gaan de McLarens elkaar aantikken in de eerste bocht omdat beide rijders er eerst door willen en Felipe gaat ervandoor.....
Dat hoop ik in elk geval ook. Ja Jasper, dat lees je goed.  ;) (let op de smilie)


Supermariobros

Citaat van: The REAL Freak op 27 mei 2007 - 10:07:21
David Coulthard gaat winnen!

Als dat gebeurt scheer ik me kaal. ;)

robbert


meatball

Zie je wel saaie boel daar in monaco he.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat