GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 20 mei 2007 - 09:27:44

« vorige - volgende »

QMaverick

Massa

Raikkonen

Heidfeld

McLarens langs de kant met kapotte wielophangingen... :D ;D :D
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 21 mei 2007 - 22:19:23
Massa gaat een klein schuivertje maken en daardoor zijn voorwielophanging breken. :P
Zoiets vrees ik dus ook. Massa kan hier wel laten zien dat het menens is, ik ben benieuwd of hij goed genoeg is.

robbert

ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten, want ze geven regen uit!!!! Maar zoals al vaker in het verleden, moeten we dit met een korreltje zout nemen, er was al veel regen voorspeld tijdens een race maar dit hebben we nog niet zo veel gezien

meatball

Citaat van: robbert op 22 mei 2007 - 18:11:03
ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten, want ze geven regen uit!!!! Maar zoals al vaker in het verleden, moeten we dit met een korreltje zout nemen, er was al veel regen voorspeld tijdens een race maar dit hebben we nog niet zo veel gezien
Ok een zware gok bij echte strontregen.
1 Button
2 kubica
3 Massa
Best niet te veel geld op inzetten a.u.b. :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Ik zet mijn geld nog liever op Sato dan op Button. :)

Alan Blues

Ik gok op:

Alonso
Hamilton
Massa

Kimi valt uit na een schuiver en een kaopt wiel. Hij zal zaterdag gewoon te veel hebben gezopen op zijn nieuwe boot... ;)

McChouffe

Citaat van: QMaverick op 22 mei 2007 - 13:12:00
McLarens langs de kant met kapotte wielophangingen... :D ;D :D

Al één McLaren die graag de barrières van dichtbij wilde bewonderen  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

robbert

slecht nieuws, het zal niet regenen volgens de laatste weersvoorspellingen, dat was weer te denken hé

zie die site=>http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=4648&links

ivan_


meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Dan zal het wel weer een peperdure optocht worden. Treintje rijden. Veel dreiging maar niet inhalen :-[

ivan_

jep zeker met de toerenbegrenzer :'(

robbert

ja het is waar, in het vervolg ga ik al die regenvoorspellingen niet meer geloven hoor, ik moet het allemaal eerst zien en dan ga ik het geloven. Waarom kan het nu eens niet regenen tijdens de kwalificatie en/of race??? :(


robbert

ja nu regent het, maar zal de baan nat blijven tijdens de kwalificatie en race??? dat denk ik niet, dat zou veel te mooi zijn