GP van Monaco

Gestart door Supermariobros, 20 mei 2007 - 09:27:44

« vorige - volgende »

Supermariobros

Volgende week wordt er weer geracet in de nauwe straten van Monaco, een circuit waar de kwalificatie nergens zo belangrijk is als in het Prinsdom want inhalen is haast onmogelijk.

Afgaande op de testresultaten van vorige week zou McLaren het snelst moeten zijn, maar is dit in de werkelijkheid ook zo?

Volgende week weten we meer. Shoot!

scho0634

Hamilton gaat hier zijn eerste winnen :).

Een BMW komt op het podium en de Ferrari's gaan het lastig krijgen op Monaco. Rosberg en DC gaan goed voor de dag komen.

1 Hamilton
2 Heidfeld
3 Raikkonen

ivan_

ik gok op Raikkonen omdat hij daar het meestal wel goed doet en zeker na zijn uitvalbeurt in spanje ;)

1 Raikkonen
2 Alonso
3 Massa


scho0634

Citaat van: ivan_ op 20 mei 2007 - 13:34:13
ik gok op Raikkonen omdat hij daar het meestal wel goed doet en zeker na zijn uitvalbeurt in spanje ;)


Gaat ie daar harder van rijden?

robbert

als ik eerlijk mag zijn, dan denk ik ook dat raikkonen wint hoor, want hij heeft daar al meestal goed gereden en in monaco zijn het toch de kwaliteiten van de piloten die telt

Tim C

Laat ik ook eens gokken

Hamilton
Raikkonen
Alonso

Jasper

Ik heb ergens vaag gelezen dat de McLaren meer een aërodynamische wagen is en het dus goed zou moeten doen in Monaco. Ik geloof dat Hamilton die circuit ook al kent van in de GP2 he? Dan ga ik voor Hamilton-Kimi-Alonso.

supersteven

mijn pronostiek

1 raikönen
2 hamilton
3 heidfeld
let the sunshine shine in your heart

FerrariMan


Mikacouli

Alonso
raikkonen
Hamilton

Supermariobros

Citaat van: Mikacouli op 21 mei 2007 - 17:55:27
Alonso
raikkonen
Hamilton

Ik heb dezelfde Top 3 in gedachten. :)

meatball

ik gok op
1 Hamilton
2 Massa
3 Kimi
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

In tegenstelling tot wat de meesten denken, wint Massa deze met ruime voorsprong  :)
Raikkonen en Alonso vervolledigen de top 3.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Massa gaat een klein schuivertje maken en daardoor zijn voorwielophanging breken. :P

Doefie

Coulthard zou wel eens voor een verrassing kunnen zorgen, als zijn Red Bull het uithoud. Podium, net als vorig jaar? Massa moet een goeie kwalificatie hebben, voorbije jaren heeft hij het wel vaker verprutst in Monaco (vorig jaar nog met zijn schuiver in het eerste kwartier).

Hamilton ... 'k weet het niet goed. De vorige races maakte hij af en toe nog is een (klein) foutje, en in Monaco is dat meteen afgestraft. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het deze keer ook zo gaat zijn.