Man van de race: Spanje

Gestart door Tim C, 13 mei 2007 - 15:40:21

« vorige - volgende »

Wie was er de man van de race?

Massa
14 (46.7%)
Hamilton
3 (10%)
Alonso
0 (0%)
Kubica
1 (3.3%)
Coulthard
5 (16.7%)
Rosberg
4 (13.3%)
Kovalainen
0 (0%)
Sato
3 (10%)
Iemand anders (post wie)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 24

Tim C


The Iceman

Man van de race, heel simpel. Niemand !  :)
Geen enkele rijder die er echt bovenuit stak vandaag. Treintje rijden van start tot finish en met wat geluk een plaatsje winnen omdat een coureur voor je uitvalt met mechanische pech.
De GP van Spanje was gewoon een slaapverwekkende vertoning. Hopelijk verdwijnt volgend jaar die chicane voor de laatste bocht, want de race vandaag heeft aangetoond dat het trager maken van de laatste bocht het aantal inhaalmaneuvers zeker niet verhoogt.
Hopelijk zien we binnen twee weken wat meer spanning in de straten van Monaco.  :D :D :D



Franky

Voor mij ook niet bepaald iemand. Als er dan toch moet gekozen worden is het Massa omdat die alonso in de 1ste bocht kon afhouden. Daarna was het met 2 vingers inde neus werk. Bewijs is zelfs geleverd aangezien hij zijn carroserie aan het verbouwen was tijdens de race  ::)

Franky
Franky Reymenants

Ferrari 2010

Als er gekozen moet worden is het voor mij Hamilton. Hij heeft zijn race ten minste niet verpest, en was bovendien duidelijk sneller dan Alonso. Hij heeft gedaan wat hij moest doen, bovendien is hij bij de start alweer voorbij KR gegaan, die man start echt goed!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ik twijfel tussen Rosberg en Coulthard.

scho0634

Massa dan toch maar. Al waren de prestaties van Sato, Rosberg en Kovo ook best okee. Maar goed, Massa heeft geleerd van zijn fouten blijkbaar en hield nu wel zijn poot stijf in de 1e bocht. Gelukje dat zijn auto niet beschadigde. De race pace van de Ferrari is een stukkie beter dan die van de Mac.

Je zou het bijna normaal vinden maar ook Hamilton was weer top. Een rookie na 4 races aan de leiding van het WK... Toch bizar knap van die gast.

ivan_

moeilijke keuze maar voor mij is het massa die gewonnen heeft... mooi punt voor SA en sato,  ;)

Doefie

Sato heeft volgens mij geluk dat Super Aguri een Hondawagen van vorig seizoen mag gebruiken. Had het team zelf een wagen gebouwd, zoals vorig jaar, reden ze nu even ver als vorig jaar ... in gevecht met de beide Spykers dus.

scho0634

Citaat van: Doefie op 13 mei 2007 - 19:31:34
Sato heeft volgens mij geluk dat Super Aguri een Hondawagen van vorig seizoen mag gebruiken. Had het team zelf een wagen gebouwd, zoals vorig jaar, reden ze nu even ver als vorig jaar ... in gevecht met de beide Spykers dus.

Oh, reden die ook mee .... ;D

bennymacpc

Allez, na een hoop Mercedessen kapot te rijden, begint hij ook met Ferrari, welke idioot heeft die Kimmi aangenomen. Dat zo een team, zo een ammateur heeft aangenomen. Ga eens kijken in de GP2, zit meer tallent, als wat KR ooit zal hebben

Hamilton MASTER

Citaat van: bennymacpc op 13 mei 2007 - 20:11:47
Allez, na een hoop Mercedessen kapot te rijden, begint hij ook met Ferrari, welke idioot heeft die Kimmi aangenomen. Dat zo een team, zo een ammateur heeft aangenomen. Ga eens kijken in de GP2, zit meer tallent, als wat KR ooit zal hebben


Gigantisch nuttige post. Veel schrijf-talent zal jij ook niet hebben. ;)

Kimi heeft wel degelijk talent hij zou anders niet door McLaren en Ferrari gecontracteerd zijn.
Maar als je het beter kan mag je het gerust bewijzen. ;)

On-Topic:
Schitterende race van Coulthard. Alan Blues zei nog tegen me dat Coulthard ging voor de wereldtitel !!!  :D
Heel mooi wat hij met die wagen heeft gepresteerd. Sato tel ik niet mee aangezien zijn wagen illegaal is gebouwd door Honda...



supersteven

felipe massa en een mooie vermelding voorsato om zijn super-aguri honda eerder in de punten de rijden dan de echte honda rijders
let the sunshine shine in your heart

meatball

Citaat van: Hamilton MASTER op 13 mei 2007 - 20:37:05
Citaat van: bennymacpc op 13 mei 2007 - 20:11:47
Allez, na een hoop Mercedessen kapot te rijden, begint hij ook met Ferrari, welke idioot heeft die Kimmi aangenomen. Dat zo een team, zo een ammateur heeft aangenomen. Ga eens kijken in de GP2, zit meer tallent, als wat KR ooit zal hebben


Gigantisch nuttige post. Veel schrijf-talent zal jij ook niet hebben. ;)

Kimi heeft wel degelijk talent hij zou anders niet door McLaren en Ferrari gecontracteerd zijn.
Maar als je het beter kan mag je het gerust bewijzen. ;)

On-Topic:
Schitterende race van Coulthard. Alan Blues zei nog tegen me dat Coulthard ging voor de wereldtitel !!!  :D
Heel mooi wat hij met die wagen heeft gepresteerd. Sato tel ik niet mee aangezien zijn wagen illegaal is gebouwd door Honda...
Waarom sato niet meetellen?
Hij rijd met die wagen wel beter dan de honda's en niet voor het eerst dit seizoen,dus als die wagen echt een 100%honda is,waarom kunnen die zogezegt
betere piloten met dezelfde wagen dan niet beter :(
Voor mij is echter Massa de man van de race,gewoon verdient gewonnen,punt uit.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Sato telt ook voor mij niet mee, dat zal pas gebeuren wanneer die wagen zelf gebouwd in plaats van verbouwd is...

Supermariobros