GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 06 mei 2007 - 09:13:24

« vorige - volgende »

scho0634

Yep, saaie race. De enige opwinding zat in de 1e minuut, en dat was het dan wel. Jammer maar helaas. Voorlopig nog steeds niet een echt boeiende race gezien dit jaar :-[

FerrariMan

Citaat van: Franky op 13 mei 2007 - 16:28:17
Citaat van: SaffierFM op 13 mei 2007 - 16:22:02
Is er een race geweest vandaag?  Ik meende kort na de start een stofwolk te hebben gezien, veroorzaakt door een thuisrijder die iets te ijverig te bocht indook maar voor de rest heb ik niet veel actie gezien vandaag.
En wat moeten we gaan denken van Raikkonen? Heeft ie de pechduivel meegebracht van zijn vorige team of komt het allemaal door het feit dat hij niet meer wil doen dan enkel zijn race rijden ?

Heb ongeveer hetzelfde gevoel. Het was zeker niet netjes dat hij al vertrok terwijl de race nog bezig was.
Wanneer was dat dan? Ik heb het precies gemist...

supersteven

saaie wedstrijd met een blamage voor honda

het b-team super-aguri 1 punt
het officiele team honda 0 punten
let the sunshine shine in your heart

meatball

Hoe meer aanpassingen aan de cicuits of wagens die pipo's verzinnen hoe saaier de race's. >:(
Dat ze er nu toch overal eens afblijven,geen nachtrace's,geen straatrace's a.u.b.
Ik wil terug race's zoals 10 jaar terug,inhalen,slipstreamen en ja ok nu en dan een crash dat hoort nu eenmaal bij f1.
In spanje hebben ze in elk geval weer voor een saaie boel gezorgd met hun aanpassing.
Als ik naar een sport wil kijken waar zeker niet gevaarlijk gebeurt dan ga ik wel naar korfbal :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Ik was gisteren bij mijn ma voor moederdag, heb daar een stuk van de race gezien en het was verveling troef. Gelukkig was er nog taart en dat maakte het enigzins goed. De race was frustrerend als F1 liefhebber, je kon even goed door het venster naar de voorbijrijdende auto's kijken.  :-\

Juan Pablo

Ik vond de race wel leuk eigenlijk  8)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Supermariobros


Tim C

Citaat van: FerrariMan op 13 mei 2007 - 20:49:39
Wanneer was dat dan? Ik heb het precies gemist...
Ronde 40, was niet te zien op de gewone tv-feed maar op sommige stations. Ook de live commentaar op F1.com gaf dat bericht.

FerrariMan



Kimi....hij moet nog veel leren.

Doefke

Citaat van: FerrariMan op 14 mei 2007 - 13:24:55


Kimi....hij moet nog veel leren.

zoek Kimi....Neen ...zelfs in het kleinste hoekje zit hij niet..;
tip: probeer de sauna eens  ;)
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Juan Pablo

Citaat van: Supermariobros op 14 mei 2007 - 10:35:45
Citaat van: Juan Pablo op 14 mei 2007 - 09:32:41
Ik vond de race wel leuk eigenlijk  8)

::)

Even optellen:

Webber, Trulli, Speed, Liuzzi, Heidfelt, Raikkonen, ralf, Wurz uitgevallen , dat is toch verassend veel.

Verder nog leuke momenten

Wurz 1ste ronde
Alonso 1ste bocht
Button vs. Barrchello
Massa in de pits
Heidfelt in de pits
Sato vs. Fisichella

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: Tim C op 14 mei 2007 - 12:53:24
Citaat van: FerrariMan op 13 mei 2007 - 20:49:39
Wanneer was dat dan? Ik heb het precies gemist...
Ronde 40, was niet te zien op de gewone tv-feed maar op sommige stations. Ook de live commentaar op F1.com gaf dat bericht.

Jep. Zelfs op de VRT hebben ze dat vermeld... maak dat mee (al hadden ze in de laatste ronden niet eens door dat Fisichella vlak achter Sato reed, maar bon. Zelfs Bas Leinders niet, die doorgaans wel wat interessanter maakt dan al de andere zeveraars).

KVDracer

Kimi moest op tijd thuis zijn, het was in Finland ook moederdag e. Het is tenminste iemnd met karakter, hij denkt niet in team, maar aan zichzelf. Dat vind ik nu net het toffe aan hem, die koelbloedigheid. Ik denk dat ik zowat htezelfde karakter zou hebben, je gaat toch niet mee vieren met je teammaat, terwijl je zelf net bent uitgevallen en de leiding in het WK hebt verspeeld.

McChouffe

Citaat van: KVDracer op 14 mei 2007 - 16:47:07
hij denkt niet in team

In een team dat zo gewoon is aan Michael Schumacher is dat zowat de slechtst denkbare eigenschap voor een "vervanger".

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.