GP van Spanje

Gestart door Supermariobros, 06 mei 2007 - 09:13:24

« vorige - volgende »

Ike Racing

volgens wat ik de laatste weken gelezen heb zou het Ferrari moeten zijn.
dus gok ik
1. Raikonnen
2. Massa
3. Hamilton (als hij mag van McLaren)

Doefke

FM
KR
FA

Waarom zo?

Massa op 1 ---> hij is snel over 1 rondje (dus neemt ook de pole) en hij kan het afmaken + psychologisch voordeel: vorige race gewonnen en zijn oude teammate is van de partij
KR op 2 --->> Snelle rijder in een snelle wagen (zeker na de tests)

FA op 3: Doordat ferrari sowieso beter is komt hij op plaats drie. Doordat hij meer ervaring heeft dan lewis, wodt hij en niet Lewis derde

(en PS: Nick wordt vierde, let op mijn woorden)

PSS: Honda buiten tot 10
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Doefie

Citaat van: Doefke op 10 mei 2007 - 17:44:43
Massa op 1 ---> hij is snel over 1 rondje (dus neemt ook de pole) en hij kan het afmaken + psychologisch voordeel: vorige race gewonnen en zijn oude teammate is van de partij
KR op 2 --->> Snelle rijder in een snelle wagen (zeker na de tests)

FA op 3: Doordat ferrari sowieso beter is komt hij op plaats drie. Doordat hij meer ervaring heeft dan lewis, wodt hij en niet Lewis derde

(en PS: Nick wordt vierde, let op mijn woorden)

PSS: Honda buiten tot 10

Interessant, maar de vorige race is al een maand geleden, dus ik twijfel er aan dat noch dat noch Schumacher zijn aanwezigheid een psychologisch voordeel aan Massa zou geven. Räikkönen staat nog steeds (gedeeld) op kop van de stand, Massa vierde. Alonso: in Bahrein had hij ook veel meer ervaring dan Hamilton, daar hebben we ook gezien wat het geworden is ;)

Heidfeld op vier kan in inkomen.

scho0634

En Honda buiten de top 10 ook ;)

Doefke

Ik hou hout vast omtrent mijn voorspelling (FM, KR, FA) na alle vrije trainingen.

Zoals altijd geldt en al zoveel gezegd is geweest: het is pas in de kwalificaite dat het telt!!!

McLaren is sterker dan ik verwacht had.

PS: Let op Coulthard (en zijn motor ;) )
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

FerrariMan

Massa heeft de kwalificaties wel onder de knie lijkt me, 3de opeenvolgende pole! Sterk.

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 12 mei 2007 - 15:49:25
Massa heeft de kwalificaties wel onder de knie lijkt me, 3de opeenvolgende pole! Sterk.

Laten we hopen dat hij het volhoudt en op zondag de pannen van de Spaanse daken rijdt!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Ik denk dat Alonso morgen wint voor Massa, Raikkonen wordt derde.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 12 mei 2007 - 15:49:25
Massa heeft de kwalificaties wel onder de knie lijkt me, 3de opeenvolgende pole! Sterk.

Leuke Quali. Het zit lekker dicht bij elkaar. Dat beloofd wat voor morgen! Vier rijders die kunnen winnen. Is wel eens anders geweest.

meatball

En nu hopen dat Massa eerst kan blijven,dan hoort hij er kwa punten ook weer helemaal bij :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

zzzZZZzzzzZZZZzzzzZZZZzzzzZZZZzzzzZZZZZzzzzzZZZZzzzzZZZZzzzzZZZZ

McChouffe

Citaat van: Tim C op 13 mei 2007 - 14:54:14
zzzZZZzzzzZZZZzzzzZZZZzzzzZZZZzzzzZZZZZzzzzzZZZZzzzzZZZZzzzzZZZZ

De perfecte samenvatting voor op de hoofdpagina  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

dj Peter

Is er een race geweest vandaag?  Ik meende kort na de start een stofwolk te hebben gezien, veroorzaakt door een thuisrijder die iets te ijverig te bocht indook maar voor de rest heb ik niet veel actie gezien vandaag.
En wat moeten we gaan denken van Raikkonen? Heeft ie de pechduivel meegebracht van zijn vorige team of komt het allemaal door het feit dat hij niet meer wil doen dan enkel zijn race rijden ?

Franky

Citaat van: SaffierFM op 13 mei 2007 - 16:22:02
Is er een race geweest vandaag?  Ik meende kort na de start een stofwolk te hebben gezien, veroorzaakt door een thuisrijder die iets te ijverig te bocht indook maar voor de rest heb ik niet veel actie gezien vandaag.
En wat moeten we gaan denken van Raikkonen? Heeft ie de pechduivel meegebracht van zijn vorige team of komt het allemaal door het feit dat hij niet meer wil doen dan enkel zijn race rijden ?

Heb ongeveer hetzelfde gevoel. Het was zeker niet netjes dat hij al vertrok terwijl de race nog bezig was.
Franky Reymenants

Doefie

De GP2-Series was aangenaam om te zien, jammer genoeg kan het niet bij de Formule 1 zo zijn :(

Wat moeten we denken van het eerste puntje van Super Aguri ... Honda ?