test in spa

Gestart door bogief1, 25 april 2007 - 17:48:49

« vorige - volgende »

bogief1

Weet er iemand of er publiek zal toegelaten worden en de prijzen van de testsessie's in spa?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

ivan_

ik zou het niet weten of er publiek zal toegelaten worden... ik heb al gekeken op de site van spa francorschamps en er staat niks over het testevenement :-\

Mikacouli

Zeker weten dat het publiek zal toegelaten worden op het circuit. Ik denk ook wel dat het circuit ook wel wat reclame kan gebruiken. En zo'n grote tests met alle teams zijn nooit afgesloten voor publiek. Ik ga alvast, alle 3 de dagen.

Doefie

Hehe, zeker weten dat ik ook aanwezig zal zijn :)

kenny


McChouffe

Ik meen mij ergens een nieuwsbericht te herinneren waarin stond dat het mogelijk was dat er entreegeld zou gevraagd worden voor die testsessie.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 27 april 2007 - 12:01:38
Ik meen mij ergens een nieuwsbericht te herinneren waarin stond dat het mogelijk was dat er entreegeld zou gevraagd worden voor die testsessie.
Is dat dan niet logisch? :-\ Ik kan helaas niet, moeten ze dat net doen wanneer ik vakantiewerk doe :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Ik ga zal zeker en vast eens een kijkje gaan nemen  :P Maar ik heb ook gezien dat er dezelfde data in Spanje ook een testsessie is voorzien.

Jasper

#8
Welke datum is er dan vastgelegd?

EDIT: ondertussen staan 10, 11 en 12 juli blijkbaar op de site van het circuit. 2 dagen geleden was dit nog niet zo, vandaar.

Tim C

Dinsdag, Woensdag en Donderdag na Silverstone

Mikacouli

Citaat van: KVDracer op 27 april 2007 - 17:23:46
Ik ga zal zeker en vast eens een kijkje gaan nemen  :P Maar ik heb ook gezien dat er dezelfde data in Spanje ook een testsessie is voorzien.
De testsessie van spanje wordt vervangen door die van francorchamps. ;)

jandr

Ik heb ergens gehoord dat er inkom gevraagd zal worden van 20€ voor een ticket geldig voor 3 dagen. Mensen met een ticket voor de GP op zak, kunnen binnen voor slechts 5€.

Dit zou wel nog bekeken moeten worden of dit mogelijk is op legaal vlak (ook met F1 organisatie).

Guardian667

Wij zullen daar ook zeker heen gaan
weet iemand nog een goede camping daar in de buurt??
20 euro voor 3 dagen noem ik niet veel.

jandr

Vlakbij ligt camping Eau Rouge, op grondgebied Stavelot. Deze camping ligt aan het oude stuk van het circuit, voor de blanchimont bocht.

spiritualangel

Citaat van: bogief1 op 25 april 2007 - 17:48:49
Weet er iemand of er publiek zal toegelaten worden en de prijzen van de testsessie's in spa?
tot op heden is er nog geen duidelijkheid omtrent er wel of niet publiek toegelaten zal worden.ik heb vandaag de bevestiging gekregen dat er nog geen beslissing gevallen is maar zodra er iets uit de bus komt gaan ze me dat meedelen.ik ga jullie op de hoogte houden zodra ik een bevestiging krijg.