GP van Bahrein

Gestart door Supermariobros, 09 april 2007 - 09:46:25

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Goede race voor Ferrari, enkel dikke dikke pech dat KR aan het begin een plaats verloor aan FA, anders had hij misschien over LH kunnen geraken...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Revange !

Alonso reed een tijd als afblokker in de weg voor Raikkonen  en werd mooi te kakken gezet door Heidfeld.

Ramses

Goeie race, het is duidelijk dat Ferrari en McLaren alleen aan de top staan. Zowel Raikkonen en Alonso kunnen zich niet opwerpen als dé nr. 1 binnen het team, en dat is maar goed ook. We gaan met drie leiders naar Spanje!

scho0634

Wel een aardige race. Prachtige 2e plek van LH. De Macs en de Ferraris zijn aan elkaar gewaagd. Heidfeld prima. Alonso slecht.

Jasper

Vooral dat laatste. Man...

dj Peter

Wat geniet ik weer van het Ferrari - McLaren gevecht zoals ten tijde Schumi-Hakkinen! Alonso heeft een aardige concurrent als teamgenoot , net zoals Massa dat is voor Raikkonen. Het is heerlijk om te zien. En Briatore... de arme man zal zich vast de grijze haren uit het hoofd trekken: " Gian-Carlo! Passé Trulli! Passé Trulli!"  ;D ;D

Ferrari 2010

Waarom moet dat inhalen nu altijd zo stroef verlopen hé? Anders had KR wel voor de 2de plek kunnen gaan en zou er een veel spannender gevecht geweest zijn voor de 1ste plek.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#37
Alonso is er nog niet klaar mee. Mooi voor Massa, nu blijven presteren! Kimi toch wat ontgoochelend.

Edit: De McLaren euforie van vorige week lijkt me alweer verdwenen, komt door het weer waarschijnlijk.  ;)

FerrariMan

Citaat"This whole weekend has been quite difficult," said Raikkonen. "Hopefully at the next test we will find something and some parts that improve the situation for me so we can try to start being at the front again.

Kimi weet misschien nog niet dat Massa in diezelfde Ferrari de pole, snelste ronde en de overwinning heeft gepakt?
Dat lijkt me toch 'at the front' genoeg...

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 15 april 2007 - 17:29:57
Alonso is er nog niet klaar mee. Mooi voor Massa, nu blijven presteren! Kimi toch wat ontgoochelend.

Edit: De McLaren euforie van vorige week lijkt me alweer verdwenen, komt door het weer waarschijnlijk.  ;)

Ferrari was top dit weekend. Maar de McLaren fans kunnen nog steeds blij zijn. Als je toch ziet wat een reuzesprongen ze hebben gemaakt deze winter! Kan een mooi WK worden.

Supermariobros

Boeiende race, Ferrari en McLaren zijn aan elkaar gewaagd met BMW-Sauber als underdog. Het wordt een heel mooi seizoen, we gaan met maar liefst 3 leiders naar Spanje.  :)  Trouwens, 3 races ver en 3 verschillende winnaars. Kan Hamilton in Spanje zegevieren?

scho0634

Citaat van: Supermariobros op 15 april 2007 - 18:01:36
Boeiende race, Ferrari en McLaren zijn aan elkaar gewaagd met BMW-Sauber als underdog. Het wordt een heel mooi seizoen, we gaan met maar liefst 3 leiders naar Spanje.  :)  Trouwens, 3 races ver en 3 verschillende winnaars. Kan Hamilton in Spanje zegevieren?

Dat kan hij zeker! Ik heb zelden (of nooit eigenlijk) zo'n geweldige debutant gezien in de F1. Echt een topper!

Voor alle Alonso haters, het zou zomaar kunnen dat hij al snel zijn record als 'jongste kampioen ooit' kwijtraakt ;).

Jasper

Dan moet hij wel dit en/of volgend seizoen het WK winnen. ;)

bogief1

Zou toch mooi zijn dat Lewis dit jaar kampioen zou worden  :)
Iemand al aan gedacht dat de mac van Alonso mss niet zo goed was vandaag, een 2-voudig kampioen verliest niet zomaar z'n capaciteiten zu.
De meesten in het veld kunnen races winnen, maar de wagen moet dan ook presteren...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Citaat van: Jasper op 15 april 2007 - 18:13:55
Dan moet hij wel dit en/of volgend seizoen het WK winnen. ;)

Waarom niet?

Maar misschien lopen we te hard van stapel.