GP van Bahrein

Gestart door Supermariobros, 09 april 2007 - 09:46:25

« vorige - volgende »

Tim C

Deze morgen een seconde, vanmiddag nog slechts een honderdste...

Benieuwd wat er morgen te gebeuren valt.

meatball

Hopenlijk de ferrari s van voor en ook na de start liefst :-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Het wordt straks weer drummen om de pole, we kunnen weer op het puntje van onze stoel gaan zitten.  :)

McChouffe

Opvallend: het gat tussen de twee Ferrari's en tussen de twee McLarens. Benieuwd of straks Massa en Alonso ook iets te zeggen gaan hebben of het tussen Hamilton en Raikkonen gaat.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Tweede kans voor Massa, hopelijk pakt hij deze wel.

ivan_

ben benieuwd naar de start morgen, het morgen drummen zijn in die eerste bocht... ik heb toch een gevoel dat er iets gaar gebeuren daar ;)

Doefie

Vier wagens die kunnen strijden om de overwinning, ik hoop dat het dan ook op de baan gebeurd en niet via de pitstops... en ik vrees voor Massa. Als hij het dit keer opnieuw ver***** en Räikkönen haalt opnieuw een podium dat het seizoen dan eerder voor de Fin zal gaan dan om Massa.

Jasper

Hamilton start vanop de tweede plaats, dus het vuile stuk asfalt, en ik denk dat dat in het midden van de woestijn echt wel een verschil maakt dat groot genoeg is voor Massa om Hamilton af te houden. Al gaat deze laatste zich ook niet zomaar laten doen...

meatball

Citaat van: Jasper op 14 april 2007 - 17:11:12
Hamilton start vanop de tweede plaats, dus het vuile stuk asfalt, en ik denk dat dat in het midden van de woestijn echt wel een verschil maakt dat groot genoeg is voor Massa om Hamilton af te houden. Al gaat deze laatste zich ook niet zomaar laten doen...
Massa zal de deur nu wel toe houden,hij zal wel moeten denk ik.
Als hij zich nu nog eens laat afdrogen dan vrees ik voor de rest van zijn seizoen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Och, Massa is een grillige coureur. Soms fantastisch, soms niet bijster slim. Statistisch gezien zal hij morgen dan wel winnen ;)

scho0634

1-Massa
2-Raikkonen
3-Hamilton

Alonso op p4.

Maar ja, volgens mij heb ik het nog nooit goed voorspeld, dus ik zet er geen eurootje op.

scho0634

Volgens Allard Kalff hebben zowel Massa als Hamilton minimaal 2 tot 3 ronden minder aan benzine in de tank zitten.

Dat gaan we dus ff in de gaten houden.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 15 april 2007 - 12:35:23
Volgens Allard Kalff hebben zowel Massa als Hamilton minimaal 2 tot 3 ronden minder aan benzine in de tank zitten.

Dat gaan we dus ff in de gaten houden.
Als ze daarmee 5 seconden van de rest kunnen uitlopen is dat voldoende ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

lewis zal wel winnen gok ik :-)

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 15 april 2007 - 13:53:10
lewis zal wel winnen gok ik :-)
Kveronderstel dat dit niet gemeend is? Of had je zo weinig vertrouwen in de pitstops? Met wat geluk komt Raïkkönen volgende stop ook nog over Lewis :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.