formule 1 commentaar op sporza met stefaan lammens

Gestart door ivan_, 19 maart 2007 - 23:39:00

« vorige - volgende »

ivan_

wat vinden jullie van stefaan lammens als TV commentator? :)

Quicky

Ik krijg jeuk van die vent. 'k Heb toch niet echt het idee dat hij er veel mee bezig is. Maar goed... het zou goed kunnen dat dat een vooroordeel is...
Doe mij maar de uitzending van RTL7 met het reclamebeleid van Canvas :D.

QMaverick

Citaat van: Quicky op 20 maart 2007 - 09:50:05
Doe mij maar de uitzending van RTL7 met het reclamebeleid van Canvas :D.

100% mee eens...

Maar dan toch zonder de laatste Pit Reporter... Die hebben ze ook niet bij Canvas als ik het goed begreep...
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

KVDracer

Achja, die commentaar ... Het probleem bij Sporza is dat ze niemand hebben die echt F1 minded is. Lammens moet buiten F1, voetbalverslagen doen, wielrennen hij moet van bijna iedere sport op de hoogte zijn, waardoor hij enkel het hoogstnodige weet en niet echt met F1 bezig is. De commentaar kan inderdaad beter, maar we zijn blijkbaar beter af dan de nederlanders.

Jasper

Citaat van: Quicky op 20 maart 2007 - 09:50:05
Ik krijg jeuk van die vent. 'k Heb toch niet echt het idee dat hij er veel mee bezig is. Maar goed... het zou goed kunnen dat dat een vooroordeel is...

Dit klopt. Zijn 'hoofdbezigheid' bij de VRT is nieuwslezer van de sportredactie van Het Journaal. En dat is jammer. Bovendien heeft hij nu niet echt een stem om sportcommentator te zijn, maar dat is een kwestie van eigen mening denk ik.

Vorig seizoen zijn er een paar wedstrijden geweest waarin niet Lammens maar Sammy Neyrinck (denk ik toch, hij is ook de man die de F1-reportages maakt voor de VRT) hoofdcommentator was, en die waren naar mijn mening veel beter.

ivan_

het is een degelijke commentator vindt ik, ik heb vorig seizoen toch een paar keer de naam deze site gehoord uit de mond van lammens ;)

meatball

Wees blij dat je elke race kan volgen op canvas.
Vele onder jullie weten blijkbaar niet dat je een aantal jaren geleden, de f1 bijna niet kon volgen op t.v. ,in die periode werd eurosport van de kabel gehaalt en het zag er eerst niet naar uit dat er een alternatief kwam.
Dus ik ben reuze blij met canvas zonder reclame, en o.k. soms het ik ook dingen sneller gezien dan de comentatoren, maar so wat ik kan de race live volgen en daar gaat het om  :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

ivan_

ben zeker tevreden dat de F1 hier in vlaanderen te zien is op sporza...
maar toch vindt ik het ook jammer dat we de kwalificaties bijna nooit zien op sporza, ze hebben toch de uitzendrechten?


McChouffe

Ik zweer al jaren bij RTBF. Er zal heel veel moeten gebeuren eer dat verandert.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Citaat van: ivan_ op 20 maart 2007 - 21:37:59
ben zeker tevreden dat de F1 hier in vlaanderen te zien is op sporza...
maar toch vindt ik het ook jammer dat we de kwalificaties bijna nooit zien op sporza, ze hebben toch de uitzendrechten?


[/quote
Ze hebben de uitzendrechten voor de races live uit te zenden, voor de kwalificaties hebben ze waarschijnlijk enkele miljoenen te weinig betaald.

Doefie

Hoofdbezigheid van de VRT is voetbal, wielrennen en tennis. Weten we allemaal. Formule 1 is een ongelukje, toevallig omdat Ecclestone zelf naar hen is gekomen. Had hij dat niet gedaan hadden we geen Formule 1 meer op Vlaamse televisie. Tony Marie (of hoe ge het ook schrijft) was de Formule 1 liever kwijt dan rijk, want het interesseert hem geen bal en wilt het dan ook niet uitzenden.

Citaat van: KVDracer op 20 maart 2007 - 23:12:41
Citaat van: ivan_ op 20 maart 2007 - 21:37:59
ben zeker tevreden dat de F1 hier in vlaanderen te zien is op sporza...
maar toch vindt ik het ook jammer dat we de kwalificaties bijna nooit zien op sporza, ze hebben toch de uitzendrechten?

Ze hebben de uitzendrechten voor de races live uit te zenden, voor de kwalificaties hebben ze waarschijnlijk enkele miljoenen te weinig betaald.

Ze mogen maar vier kwalificaties uitzenden. En dan nog, doen ze ook niet. Alleen België en met een beetje geluk Monza.

robbert


Doefie

Kanaal 2 was beter qua commentaar, iets favoritisme maar voorts waren ze goed en duidelijk. Alleen die reclameblokken kunnen enorm storen (zoals overal dus). Canvas zou een nieuwe commentator moeten hebben, maar daar mogen we nog lang op wachten volgens mij...

ivan_

tegenwoordig zit peter baert die vroeger commentator was nu bij eurosport... hij geeft daar regelmatig verslag van het wk rally, en als ik hem daar bezig hoor... dan weet je direct dat hij een echte autosportliefhebber is. ;)

Hamilton MASTER

Citaat van: Doefie op 24 maart 2007 - 19:33:35
Kanaal 2 was beter qua commentaar, iets favoritisme maar voorts waren ze goed en duidelijk. Alleen die reclameblokken kunnen enorm storen (zoals overal dus). Canvas zou een nieuwe commentator moeten hebben, maar daar mogen we nog lang op wachten volgens mij...

Een nieuwe commentator kost geld. Deze hebben ze al, waarom een nieuwe aankopen.
Dat zal hun theorie zijn.