digitaal Spyker F1 magazine is uit!

Gestart door bastiaanf1, 19 maart 2007 - 16:41:57

« vorige - volgende »

bastiaanf1

Leuk voor de Spyker supporter! news, columns babes en andere f1 zaken die wij leuk vinden! ik heb me gratis aangemeld op http://www.spykerf1magazine.com

dj Peter

tja... SpykerF1...  ::)  Ben benieuwd wat het wordt,maar ik vrees dat ze de rol van Minardi gaan verder zetten.

Ramses

Citaat van: SaffierFM op 19 maart 2007 - 17:00:16
tja... SpykerF1...  ::)  Ben benieuwd wat het wordt,maar ik vrees dat ze de rol van Minardi gaan verder zetten.

En dat is jammer. Ze trekken Mike Gascoyne aan, hebben een Ferrari-motor en hun eigen wagen ontworpen, en wat levert dat op? De 2 laatste plaatsen op de grid (Massa buiten beschouwing gelaten).
Hopelijk komt er beterschap, anders hebben we een nieuw privéteam dat een kneusje in de F1 is.

Tim C

Laat ons een kat een kat noemen, dat gedoe met Super Aguri en STR heeft hen in die positie gezet. ::)

meatball

Er is van begin gezegt dat de eerste heft van het seizoen moeilijk zou worden , dus afwachten of er beterschap komt ???
want dat is dus echt wel nodig.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Citaat van: Ramses op 19 maart 2007 - 17:20:34
Citaat van: SaffierFM op 19 maart 2007 - 17:00:16
tja... SpykerF1...  ::)  Ben benieuwd wat het wordt,maar ik vrees dat ze de rol van Minardi gaan verder zetten.

En dat is jammer. Ze trekken Mike Gascoyne aan, hebben een Ferrari-motor en hun eigen wagen ontworpen, en wat levert dat op? De 2 laatste plaatsen op de grid (Massa buiten beschouwing gelaten).
Hopelijk komt er beterschap, anders hebben we een nieuw privéteam dat een kneusje in de F1 is.

Eigen wagen? Tot op heden hebben ze een doorontwikkelde MF1 M16! De F8 VII is slechts een nieuwe typeaanduiding op een oud chassis. Gascoyne verbeterd nu de wagen, maar werkt ondertussen aan een volledig nieuwe B-spec die in augustus zal komen. Dat zal het echte potentieel laten zien van wat Gascoyne kan. Nu nog een paar goede coureurs en het wordt wat met de oranjemannen. Niets ten nadele van Albers en zijn Duitse collega, maar ik schat ze nu nog net al te hoog in. Albers is niet de meest getalenteerde en de Duitser is nog te jong en onervaren. Doornbos heeft meer talent, maar te weing kans gehad.
De F8 VIIB moet het gaan doen, maar ik zie tot die tijd een dramatisch jaar voor Spyker!
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 31 maart 2007 - 15:05:13
Citaat van: Ramses op 19 maart 2007 - 17:20:34
Citaat van: SaffierFM op 19 maart 2007 - 17:00:16
tja... SpykerF1...  ::)  Ben benieuwd wat het wordt,maar ik vrees dat ze de rol van Minardi gaan verder zetten.

En dat is jammer. Ze trekken Mike Gascoyne aan, hebben een Ferrari-motor en hun eigen wagen ontworpen, en wat levert dat op? De 2 laatste plaatsen op de grid (Massa buiten beschouwing gelaten).
Hopelijk komt er beterschap, anders hebben we een nieuw privéteam dat een kneusje in de F1 is.

Eigen wagen? Tot op heden hebben ze een doorontwikkelde MF1 M16! De F8 VII is slechts een nieuwe typeaanduiding op een oud chassis. Gascoyne verbeterd nu de wagen, maar werkt ondertussen aan een volledig nieuwe B-spec die in augustus zal komen. Dat zal het echte potentieel laten zien van wat Gascoyne kan. Nu nog een paar goede coureurs en het wordt wat met de oranjemannen. Niets ten nadele van Albers en zijn Duitse collega, maar ik schat ze nu nog net al te hoog in. Albers is niet de meest getalenteerde en de Duitser is nog te jong en onervaren. Doornbos heeft meer talent, maar te weing kans gehad.
De F8 VIIB moet het gaan doen, maar ik zie tot die tijd een dramatisch jaar voor Spyker!
Na die tijd ook nog vrees ik.
Benieuwd hoelang het duurt voor de eerste berichten over geldproblemen opduiken ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

dat duurt nog ongeveer -1,5 week! niet naar maleisië voor de testen, mede vanwege voorzichtigheid met het budget, zo liet Gascoyne weten.
maar ik denk dat er niet echt geldgebrek is, of dat er problemen zijn of zullen ontstaan. Spyker is er heel veel aan gelegen om te strijden met Ferrari, in de markt waarin ze allebei hun straatauto's afzetten gaan ze de strijd met succes aan en de ambitie is dqat dat ook in F1 gaat gebeuren. goed voor de verkoopcijfers en zeker als Spyker met een Ferrari motor echt de strijd zou aankunnen, of winnen met de Italiaanse stal. dan lachen de mannen uit Zeewolde zich helemaal gek!
maar dat zal nog wel ff duren voor t zover komt.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

McChouffe

Citaat van: f1columns.nl op 03 april 2007 - 22:27:49
en zeker als Spyker met een Ferrari motor echt de strijd zou aankunnen, of winnen met de Italiaanse stal

Ik vrees dat dan de deal met Ferrari snel afgelopen zal zijn  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

f1columns.nl

Dat zou de mooiste erkenning zijn die Spyker kan krijgen, niet waar?
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 03 april 2007 - 22:33:12
Dat zou de mooiste erkenning zijn die Spyker kan krijgen, niet waar?
spyker strijden met ferrari in de race en in verkoop van auto s humor ;D ;D ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Citaat van: meatball op 04 april 2007 - 19:10:46
Citaat van: f1columns.nl op 03 april 2007 - 22:33:12
Dat zou de mooiste erkenning zijn die Spyker kan krijgen, niet waar?
spyker strijden met ferrari in de race en in verkoop van auto s humor ;D ;D ;D ;D

Spyker Cars streeft net naar verkoopcijfers zoals Ferrai ze heeft. De filosofie van Spyker is anders. Ik ben op uitnodiging in de fabrie\k in Zeewolde geweest en daar rondgeleid enz. In een presentatie lieten ze zien dat Spyker naar Ferrari kijkt als "massaproductie". Er rollen veel meer Ferrari's uit de fabriek dan Spykers en dat willen ze zo houden ook. De exclusiviteit van Spyker is immers veel groter dan Ferrari. Dus strijd om verkopen leveren ze zeker niet, maar op de baan zullen ze dat graag willen. Ik hoop alleen maar dat ze dat gaan redden.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 04 april 2007 - 20:38:30
Citaat van: meatball op 04 april 2007 - 19:10:46
Citaat van: f1columns.nl op 03 april 2007 - 22:33:12
Dat zou de mooiste erkenning zijn die Spyker kan krijgen, niet waar?
spyker strijden met ferrari in de race en in verkoop van auto s humor ;D ;D ;D ;D

Spyker Cars streeft net naar verkoopcijfers zoals Ferrai ze heeft. De filosofie van Spyker is anders. Ik ben op uitnodiging in de fabrie\k in Zeewolde geweest en daar rondgeleid enz. In een presentatie lieten ze zien dat Spyker naar Ferrari kijkt als "massaproductie". Er rollen veel meer Ferrari's uit de fabriek dan Spykers en dat willen ze zo houden ook. De exclusiviteit van Spyker is immers veel groter dan Ferrari. Dus strijd om verkopen leveren ze zeker niet, maar op de baan zullen ze dat graag willen. Ik hoop alleen maar dat ze dat gaan redden.
Dat hebben al veel nieuwe teams gewillen,maar de meeste zijn allang terug verdwenen.
Ik denk dat spyker zichzelf zwaar overschat en een vogel voor de kat is
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Spyker is alleen wat beter gefinancierd dan vele anderen, al hebben ze geen topbudget zoals Ferrari en Toyota. Maar, zoals Toyota bewijst, budget is geen garantie voor succes!
Spyker is Nederlands en dat is misschien wel iets wat doorslaggevend kan zijn. (chauvinisme is mij niet vreemd) Nederlanders hebben al eeuwen de moed gehad om verder te kijken en onmogelijkheden mogelijk te maken, dus... ik heb nog steeds goede moed!
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 04 april 2007 - 20:53:05
Spyker is alleen wat beter gefinancierd dan vele anderen, al hebben ze geen topbudget zoals Ferrari en Toyota. Maar, zoals Toyota bewijst, budget is geen garantie voor succes!
Spyker is Nederlands en dat is misschien wel iets wat doorslaggevend kan zijn. (chauvinisme is mij niet vreemd) Nederlanders hebben al eeuwen de moed gehad om verder te kijken en onmogelijkheden mogelijk te maken, dus... ik heb nog steeds goede moed!
Ik zal je dromen dan maar niet langer verstoren zeker ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat