F1pits voorspelt 2007

Gestart door Tim C, 11 maart 2007 - 11:49:51

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 11 maart 2007 - 11:49:51
http://www.f1pits.net/index.php/achtergrond/f1pits_voorspelt_2007/

Zitten we goed, of ernaast? Laat het ons weten!
Ik kan me er eigenlijk volledig in vinden, vooral over de zaken van Toyota.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Totaal mee eens, enkel de overwinning van Kubica zal wel uitblijven  :)

Er is een previeuw trouwens vandaag op de Belgische zender Sporza tussen14u en 15u en op ITV om 18u10.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

bengel

 ;D nu, denkelijk zijn jullie een niet onbelangrijk punt vergeten, nl red bull racing gaat, voor het eerst sinds zijn bestaan, ook fatsoenlijke motoren gebruiken ::). Ik zeg niet dat ze al direct titels kunnen gaan winnen, maar ze zouden de andere teams kunnen hinderen, zodat renault op zen gemak naar de overwinning kan rijden............. ;) :D

ivan_

kan mij niet inbeelden dat toyota gaat verdwijnen of een fusie gaat doen met williams

maar voor de rest lijkt het realistisch ;)

Ferrari 2010

Citaat van: bengel op 11 maart 2007 - 16:53:18
;D nu, denkelijk zijn jullie een niet onbelangrijk punt vergeten, nl red bull racing gaat, voor het eerst sinds zijn bestaan, ook fatsoenlijke motoren gebruiken ::). Ik zeg niet dat ze al direct titels kunnen gaan winnen, maar ze zouden de andere teams kunnen hinderen, zodat renault op zen gemak naar de overwinning kan rijden............. ;) :D
Vorig jaar gebruikten ze Ferrari motoren, niet echt onfatsoenlijke motoren denk ik! Jij bent wel sterk Renault-minded hoor :-\ ! Ik geloof niet in de grote opkomst van Red Bull door de Renault motor, eerder door het Newey chassis.Dus ALS RBR verrast, dan is het eerder doordat ze nu eindelijk een sterk chassis zullen hebben ipv door de Renault motor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Ik zal enorm verrast zijn als Red Bull kan verrassen, voorlopig gok ik er op dat ze enkel zullen verassen ;)

scho0634

Deze preview is eigenlijk de preview van velen. Wel voor de hand liggen, zelf denk ik er ook zo over.

Maar goed, misschien worden we dit jaar verrast.

KVDracer

Ik zie Toyota toch ook fusioneren met Williams, wanneer ze dit seizoen met hun eigen team geen successen boeken. Wanneer je enkel als motorleverancier in de F1 bent, is het goedkoper en kun je je indekken als het tegenslaat door het chassis de schuld te geven.

Jasper

Volgens mij beschouwt Frank Williams Williams veel te veel als zijn team om dat zomaar uit handen te geven aan een Japanse autofabrikant. Hij heeft trouwens ook geen enkele reden om te geolven dat het beter zal gaan met Williams na een fusie met Toyota.

Tim C

Vergeet niet dat Williams niet meer financieel meekan met de grote jongens...

Jasper

Met AT&T als hoofdsponsor denk ik dat ze er op dat vlak beter voorstaan dan vorig jaar (toen ze, als ik me niet vergis, zonder hoofdsponsor rondreden).

Mikacouli

kilometers ernaast volgens mij... ;)

meatball

Williams heeft bovendien de betere piloten van de 2 teams,dat is trouwens iets dat ik niet begrijp van toyota ???
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

#14
Citaat van: Jasper op 12 maart 2007 - 20:23:31
Met AT&T als hoofdsponsor denk ik dat ze er op dat vlak beter voorstaan dan vorig jaar (toen ze, als ik me niet vergis, zonder hoofdsponsor rondreden).
Hoeveel betalen ze? Voor je antwoordt, zie je veel AT&T op die wagen staan ;)