Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

alonsolover

hopelijk vallen de twee laatste races voor hamilton tegen ;)

Supermariobros

Citaat van: alonsolover op 30 september 2007 - 11:05:43
hopelijk vallen de twee laatste races voor hamilton tegen ;)

Hoe sportief  ::)

McChouffe

Citaat van: Supermariobros op 30 september 2007 - 11:14:59
Citaat van: alonsolover op 30 september 2007 - 11:05:43
hopelijk vallen de twee laatste races voor hamilton tegen ;)

Hoe sportief  ::)

Hopelijk valt de volgende voor Hamilton tegen, dan wordt het nog leuk in de laatste race  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

alonsolover


meatball

Citaat van: alonsolover op 30 september 2007 - 17:40:43
ja HOPELIJK
Alonso heeft het zelf verpest,dus nu niet gaan hopen op pech van een ander he.
Als Alonso door pech was uitgevallen ok dan,maar hij kon Hamilton niet aan deze keer.
Dus wat mij betreft Hamilton wk
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Er zullen twee spannende weken aanbreken dankzij Lewis' foutje.

Alonso zal ongetwijfeld de boel nog meer op scherp gaan zetten. Hij zal de druk bij LH gaan leggen en hij zal blijven herhalen dat McLaren hem een mindere auto geeft. Sowieso om voor een excuus te zorgen en om McLaren te laten bewijzen dat Hamilton geen betere wagen heeft. Een beetje zoals hij vorig seizoen bij Renault deed. Ik denk dat FA veel de pers gaat zoeken de komende 2 weken. Ik ben benieuwd hoe Hamilton daarmee om zal gaan. Ik vermoed dat hij gewoon koel blijft.

Voor Kimi is de druk het laagst. Dat is zijn voordeel. Hij heeft een teammaat die toch de opdracht zal krijgen om hem te steunen, en verder is hij het meest afhankelijk van de Mac's. Feitelijk wordt hij geen kampioen als Lewis finished. Die moet dus uitvallen en Massa moet tweede worden, dan heeft Kimi eindelijk zijn titel. Maar dit alles zorgt er wel voor dat hij onbevangen de race in kan gaan, in de wetenschap dat Ferrari er vorig jaar zegevierde. Gewoon winnen en dan zien we wel wat er verder gebeurt.

meatball

Kimi's kansen zijn enorm klein,maar ik denk niet dat hij daar van wakker ligt.
Alonso heeft wel veel kans denk ik,Kimi is in vorm,Massa rijdt thuis,dus die zijn beide gemotiveerd om een topprestatie neer te zetten.
Als Alonso wint,zie ik eigenlijk de twee Ferrari"s wel op het podium staan.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 14:47:18
Er zullen twee spannende weken aanbreken dankzij Lewis' foutje.

Alonso zal ongetwijfeld de boel nog meer op scherp gaan zetten. Hij zal de druk bij LH gaan leggen en hij zal blijven herhalen dat McLaren hem een mindere auto geeft. Sowieso om voor een excuus te zorgen en om McLaren te laten bewijzen dat Hamilton geen betere wagen heeft. Een beetje zoals hij vorig seizoen bij Renault deed. Ik denk dat FA veel de pers gaat zoeken de komende 2 weken. Ik ben benieuwd hoe Hamilton daarmee om zal gaan. Ik vermoed dat hij gewoon koel blijft.

Voor Kimi is de druk het laagst. Dat is zijn voordeel. Hij heeft een teammaat die toch de opdracht zal krijgen om hem te steunen, en verder is hij het meest afhankelijk van de Mac's. Feitelijk wordt hij geen kampioen als Lewis finished. Die moet dus uitvallen en Massa moet tweede worden, dan heeft Kimi eindelijk zijn titel. Maar dit alles zorgt er wel voor dat hij onbevangen de race in kan gaan, in de wetenschap dat Ferrari er vorig jaar zegevierde. Gewoon winnen en dan zien we wel wat er verder gebeurt.

Je herhaalt gewoon wat Kimi in de persconferentie zei :P Overigens niet te vergeten hoeveel pech MS verleden jaar in Interlagos had hé ;)

Wat ik in feite nog wel hilarisch vind bij die van de RTBF: Verleden jaar is één van hen daar zelf overvallen, en nu zijn ze een reis naar het circuit volledig aan het aanprijzen etc. :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 07 oktober 2007 - 15:32:31
Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 14:47:18
Er zullen twee spannende weken aanbreken dankzij Lewis' foutje.

Alonso zal ongetwijfeld de boel nog meer op scherp gaan zetten. Hij zal de druk bij LH gaan leggen en hij zal blijven herhalen dat McLaren hem een mindere auto geeft. Sowieso om voor een excuus te zorgen en om McLaren te laten bewijzen dat Hamilton geen betere wagen heeft. Een beetje zoals hij vorig seizoen bij Renault deed. Ik denk dat FA veel de pers gaat zoeken de komende 2 weken. Ik ben benieuwd hoe Hamilton daarmee om zal gaan. Ik vermoed dat hij gewoon koel blijft.

Voor Kimi is de druk het laagst. Dat is zijn voordeel. Hij heeft een teammaat die toch de opdracht zal krijgen om hem te steunen, en verder is hij het meest afhankelijk van de Mac's. Feitelijk wordt hij geen kampioen als Lewis finished. Die moet dus uitvallen en Massa moet tweede worden, dan heeft Kimi eindelijk zijn titel. Maar dit alles zorgt er wel voor dat hij onbevangen de race in kan gaan, in de wetenschap dat Ferrari er vorig jaar zegevierde. Gewoon winnen en dan zien we wel wat er verder gebeurt.

Je herhaalt gewoon wat Kimi in de persconferentie zei :P Overigens niet te vergeten hoeveel pech MS verleden jaar in Interlagos had hé ;)


hehe. Grappig. Ik heb de persconferentie namelijk niet gezien..... ;)

meatball

Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 15:38:38
Citaat van: Ferrari 2007 op 07 oktober 2007 - 15:32:31
Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 14:47:18
Er zullen twee spannende weken aanbreken dankzij Lewis' foutje.

Alonso zal ongetwijfeld de boel nog meer op scherp gaan zetten. Hij zal de druk bij LH gaan leggen en hij zal blijven herhalen dat McLaren hem een mindere auto geeft. Sowieso om voor een excuus te zorgen en om McLaren te laten bewijzen dat Hamilton geen betere wagen heeft. Een beetje zoals hij vorig seizoen bij Renault deed. Ik denk dat FA veel de pers gaat zoeken de komende 2 weken. Ik ben benieuwd hoe Hamilton daarmee om zal gaan. Ik vermoed dat hij gewoon koel blijft.

Voor Kimi is de druk het laagst. Dat is zijn voordeel. Hij heeft een teammaat die toch de opdracht zal krijgen om hem te steunen, en verder is hij het meest afhankelijk van de Mac's. Feitelijk wordt hij geen kampioen als Lewis finished. Die moet dus uitvallen en Massa moet tweede worden, dan heeft Kimi eindelijk zijn titel. Maar dit alles zorgt er wel voor dat hij onbevangen de race in kan gaan, in de wetenschap dat Ferrari er vorig jaar zegevierde. Gewoon winnen en dan zien we wel wat er verder gebeurt.

Je herhaalt gewoon wat Kimi in de persconferentie zei :P Overigens niet te vergeten hoeveel pech MS verleden jaar in Interlagos had hé ;)


hehe. Grappig. Ik heb de persconferentie namelijk niet gezien..... ;)
Hoi een helderziende onder ons,alleen waarom je als je in iemands hoofd kan kijken je dan net Kimi neemt? ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 07 oktober 2007 - 15:42:08
Hoi een helderziende onder ons,alleen waarom je als je in iemands hoofd kan kijken je dan net Kimi neemt? ;)

Da's makkelijker....is niet heel erg gevuld met info ..... ;D

Ergo: ik heb de persconferentie echt niet gezien, wat zei Kimi dan? Iets over de mindgames van FA of iets over het feit dat hij vrij onbevangen naar Interlagos af kan reizen?

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 07 oktober 2007 - 15:49:45
Citaat van: meatball op 07 oktober 2007 - 15:42:08
Hoi een helderziende onder ons,alleen waarom je als je in iemands hoofd kan kijken je dan net Kimi neemt? ;)

Da's makkelijker....is niet heel erg gevuld met info ..... ;D

Ergo: ik heb de persconferentie echt niet gezien, wat zei Kimi dan? Iets over de mindgames van FA of iets over het feit dat hij vrij onbevangen naar Interlagos af kan reizen?

Hij zei iets in de trend van 'Felipe won verleden jaar de GP in Brazilië, dus ik hoop dat de wagen er dit jaar ook goed presteerd'. Exact weet ik het niet meer :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik hoop stiekem op dit podium in Brazilië:

1) Kimi
2) Hamilton
3) Alfonso

Op deze manier wint Hamilton met een voorsprong van 5 punten op Räikkönen, en wordt Alonso pas derde. :P Ik ben een McLaren-fan en dus hoop ik in de eerste plaats dat een McLaren-rijder hem wint, maar als Hamilton hem wint, dan mag Kimi voor mijn part tweede worden. Het is niet omdat hij bij Ferrari rijdt dat ik hem plots minder graag zie rijden dan Fernando.

Tim C

Perfecte situatie voor Brazilië:

Kimi 2, Fergie 4 en Lewis 8.  ;D


Voor zij die niet willen rekenen: Elks 108 punten waardoor Kimi de titel pakt met 5 overwinningen tegen 4