Welk team heeft volgens jou de mooiste wagen?

Gestart door Supermariobros, 26 februari 2007 - 19:17:26

« vorige - volgende »

Welk team heeft volgens jou de mooiste wagen?

Toyota
0 (0%)
Ferrari
9 (29%)
McLaren
7 (22.6%)
BMW-Sauber
0 (0%)
Renault
1 (3.2%)
Honda
6 (19.4%)
Red Bull Racing
2 (6.5%)
Williams
2 (6.5%)
Spyker
2 (6.5%)
Scuderia Toro Rosso
2 (6.5%)

Totaal aantal stemmen: 27

Supermariobros

Op uitzondering van Super Aguri, heeft ieder team zijn nieuwe wagen voorgesteld voor komend seizoen. Welk team heeft volgens jou de mooiste wagen?

Ik ga voor McLaren, prachtige wagen en ik hoop dat ze dit jaar snel en betrouwbaar zullen zijn.

niek

Als je de McLaren mooi vindt ben je een man naar mijn hart en kom ze zijn weer betrouwbaar dat kan toch niet anders.

Ferrari 2010

De Honda, zonder twijfel. In principe zijn bijna alle wagens hetzelfde gebleven, behalve de Honda en de Renault. En eerlijk gezegd, de renault vind ik maar niks. Ik vindt de honda er toch sterk bovenuit steken!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Ik heb op Scuderia Torro Rosso gestemd, want ik vind deze qua look wel veruit de mooiste wagen die ertussen zit. De rest, op Honda na, zijn zo gewoontjes.

The REAL BUTTON Freak

Honda met stip, hoewel de Ferrari van dit jaar ook niet mis is, Renault & Bmw zijn de misbaksels van het jaar.

Mikacouli

Niet omdat ik voor McLaren ben, maar ik heb toch op hen gestemd. Vorig jaar zou ik nooit op hen gestemd hebben maar dit jaar vind ik het gewoon een prachtige wagen. Vooral de vorm en de winglets aan de sidepods vind ik subliem. Kleurenschema is er ook op vooruit gegaan sinds vorig jaar.
Doorgaans vind ik de honda en de STR ook wel mooi.

ivan_

zonder twijfel vindt ik dat de mclaren het mooiste ontwerp heeft en ziet er snel uit, maar de ferrari vindt ik ook wel iets hebben 8)

Franky

al mochten ze de ferrari roze verven vindt ik het nog een mooie wagen  ;D Ik heb echter op de Honda gestemd omdat deze een prachtig gewaagd ontwerp hebben
Franky Reymenants

bogief1

Red bull, kvind het een stoere wagen, maar of die snel zal zijn...
Ferrari heeft sinds lang nog eens een rood die mooi over komt en Renault vind ik het knapst qua design.
Maar het totale pakket is voor mij de red bull het knapst
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Op zich zijn de Renault en de Honda mooie designs, maar afschuwelijke livery's.

Doe dan toch maar 'gewoon' de Ferrari. McLaren als 2e. Spyker 3.

daan


razzle_dazzle

Ferrari natuurlijk. Dat prachtige rood is een streling voor het oog. Het paard straalt de kracht uit en het rode de liefde en de passie. Alleen heb ik het verdomme moeilijk met het vertrek van den Duitser  ::).

Eric

Qau livery ga ik voor de Honda...staat torenhoog boven de andere
Miskleunen: Renault en McLaren...

Qua design is voor mij de McLaren de winnaar, maar weeral zullen we moeten zien wat de betrouwbaarheid brengt  :-\

Doefie

Heb op Honda gestemd voor het ontwerp van de kleurendinges. Renault vind ik nog best wel meevallen... qua desgin van de wagen twijfel ik tussen McLaren en Ferrari.