GP van Australië

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 19:47:04

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Australië?

Raikkonen
22 (41.5%)
Alonso
4 (7.5%)
Fisichella
0 (0%)
Massa
26 (49.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Button
0 (0%)
Kovalainen
1 (1.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

Tim C

Bij Ferrari zijn ze zeker van hun stuk! ;D


Check de laatste ;)

Alan Blues

Inderdaad héél zelfzeker!!!

Ik moet wel toegeven dat het als McLaren-fan pijn doet om Kimi in een Ferraripakske te zien... Zal wennen worden....  :-\

FerrariMan

Die webmaster heeft precies gevoel voor humor.  :)

KVDracer

Citaat van: Alan Blues op 15 maart 2007 - 14:33:30
Inderdaad héél zelfzeker!!!

Ik moet wel toegeven dat het als McLaren-fan pijn doet om Kimi in een Ferraripakske te zien... Zal wennen worden....  :-\

Het rood steekt in je ogen, maar je zult er toch moeten aan wennen om nu  .... Alonso in het grijze pakjete zien  :P

Alan Blues

Ja, maar ik had al een voorliefde voor Alonso... Dus, no problem...
Ik denk dat het moeilijker zal zijn voor de Ferrarifans die vroeger veel kritiek gegeven hebben op Kimi... ;)

Oké, dit is wel een beetje stoken. Ik weet het... :)

KVDracer

Citaat van: Alan Blues op 15 maart 2007 - 16:35:01
Ja, maar ik had al een voorliefde voor Alonso... Dus, no problem...
Ik denk dat het moeilijker zal zijn voor de Ferrarifans die vroeger veel kritiek gegeven hebben op Kimi... ;)

Oké, dit is wel een beetje stoken. Ik weet het... :)
Ik heb vroeger veel kritiek gegeven op Kimi, I admit. Maar als ik het nu zo bekijk, die droge zwans in een rood pakje, het misstaat hem toch niet  ;) Bekijk het zo: je hebt vroeger veel commentaar gegeven op een meiske, op een dag komt je broer ermee thuis en zegt hij dat hij stapelverliefd is op haar en als je dan ziet hoe gelukkig hij is, dan ga je haar toch niet verder de grond inboren, maar er samen het beste van maken  ;)

FerrariMan

Ik ben nog altijd niet erg happig op Kimi, gelukkig is Massa er nog. Laat Kimi zich eerst maar bewijzen in de Ferrari.

Tim C


scho0634

Citaat van: Alan Blues op 15 maart 2007 - 14:33:30
Inderdaad héél zelfzeker!!!

Ik moet wel toegeven dat het als McLaren-fan pijn doet om Kimi in een Ferraripakske te zien... Zal wennen worden....  :-\

Maar er staat nu wel eindelijk weer eens een mooie "1" op de voorkant, en dat moet jou als McLaren fan weer goed doen!

Citaat van: FerrariMan op 15 maart 2007 - 18:48:17
Ik ben nog altijd niet erg happig op Kimi, gelukkig is Massa er nog. Laat Kimi zich eerst maar bewijzen in de Ferrari.

Dat gaat hij wel doen, FerrariMan. Geef hem een paar races de kans en hij is 'the man to beat'. In gelijke auto's is hij de snelste op de grid, vind ik. Misschien niet de beste (/toch Alonso misschien??), maar wel de snelste.

Maar ook Massa gaat het goed doen. Wordt een mooi seizoen voor jou als Ferrari fan, of ik moet me wel heel erg vergissen...

KVDracer

Kan er hier eigenlijk iemand live de vrije trainingen volgen? Tzal bij nog wat langer duren dan 5uur voor ik de eerste beelden zie, tzullen er nog rond de 30 uur zijn denk ek  ???

scho0634

Geld voor mij ook :-[. Moet morgen toch ook nog ff werken......

Tim C


Doefie

#72
Iemand die toevallig de Finse televisie of het Duitse Premiere kan ontvangen? Die zenden de trainingen live uit ;D (of zoek de beelden op internet van de vrije trainingen, ik heb ze ook gevonden 8) )

Bon nu wel gaan slapen, 't is al 3u30 en moet der om 8u uit  ::)

KVDracer

Indien het weer een heel weekend zo veranderlijk blijft, zal het een nog interessantere GP worden, dan we al reeds hoopten. Je kan aan de tijden wel zien dat McLaren en Ferrari voorlopig de snelsten zijn en dat SA het ook goed doet  ??? Maar ik ben benieuwd naar de kwalificatie.

Tim C

Ik ben benieuwd welke rol Renault dit weekend zal spelen. Voorlopig ziet alles er nog roodkleurig uit :)