De wagens van 2007

Gestart door bogief1, 04 november 2006 - 10:34:52

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Ik vind de McLaren wel iets hebben... Hun pakken zijn lelijk maar niet lelijker dan die van Renault  ;D

Wagen van Honda ziet er helemaal in het zwart ook wel strak uit. Zou mooi zijn mocht ie zonder sponsors blijven ;)



QMaverick

Stand met de nieuwe wagens is al 1 - 1 - 0.5....

1 McLaren afgeschreven door Hamilton  ;D
1 Ferrari afgeschreven door Massa  :(
0.5 Honda met kapotte motor met Button  ;D

En we zijn pas net begonnen...

PS: Zou ik partijdig zijn???
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

McChouffe

Citaat van: QMaverick op 27 januari 2007 - 00:27:51
1 Ferrari afgeschreven door Massa  :(

De Ferrari kon nog hersteld worden. Hamilton deed dus beter  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Hamilton MASTER

Beter nu crashen met een McLaren dan bijvoorbeeld op het einde van het seizoen als Hamilton zijn eerste WK gaat winnen  ::)  :D



Ferrari 2010

Ik weet niet of het iemand al eens is oppgevallen, maar als ik zo een foto bekijke heeft Red Bull een vleugel geplaatst voor de achtervleugel:

Ik weet niet of er meer teams zijn die dit reeds doen, maar het viel me plots op. Misschien sta ik gewoon hopeloos achter op F1 ontwikkeling :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan


Lijkt er aardig op volgens mij, dit was in 2006 :)

Doefie

Honda deed zoiets twee-drie jaar geleden ook al dacht ik, dus zo nieuw is het niet.

Jasper

Het is de ondertussen goed ingeburgerde "beam-wing". Functie is geloof ik voornamelijk het stabiliseren van uitlaatgassen (lucht instabiel maken/laten kost energie).

Ik denk dat hij je nu pas opvalt omdat hij nu in een volledig andere kleur dan de rest van de achterkant van de wagen is geschilderd.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 30 januari 2007 - 21:11:00
Het is de ondertussen goed ingeburgerde "beam-wing". Functie is geloof ik voornamelijk het stabiliseren van uitlaatgassen (lucht instabiel maken/laten kost energie).

Ik denk dat hij je nu pas opvalt omdat hij nu in een volledig andere kleur dan de rest van de achterkant van de wagen is geschilderd.
Waarschijnlijk, en ook omdat ik niet vaak de wagens vanuit dit perspectief bekijk. Bovendien lijkt hij ook verder naar voor te staan dan bij de mac, dus valt ie ook weeral harder op hé :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

phil69

knappe wagens van Bmw, Mclaren, Ferrari, Honda, Red Bull en Renault.
Aan die Toyota zie ik niks, tlijkt op een wagen van vorig jaar, k'begrijp niet dat dit het team is met het grootste budjet
weinigs innovatief te zien, je zou haast denken dat het een wagen is van vorig jaar.
en ook amper getest met de nieuwe wagen, vreemd allemaal
raar beleid, goeie piloten de laan uitgestuurd in het verleden, Gasgoine eruit gebonjourd...
kopieren van Ferraris....
niet dat het mij een zorg is, maar t'is toch wel vreemd
wie vind dat niet



Sinister -D-





De nieuwe Williams. Is het al iemand opgevallen dat er nergens Toyota op de wagen of de overalls staat?

McChouffe

http://www.f1-live.com/f1/photos/2007/team-williams/diapo_105.jpg

Het staat wel op de wagen, maar is goed verstopt. Kijk maar naar de "ota" achter het achterwiel, onderaan de motorkap  ;)

http://www.f1-live.com/f1/photos/2007/team-williams/diapo_113.jpg

Deze foto toont dat de hele tekst "Powered By Toyota" is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Sinister -D-

schamen ze zich nu al voor de resultaten door de japanse krachtbron ;):P

McChouffe

Citaat van: Sinister -D- op 02 februari 2007 - 22:44:34
schamen ze zich nu al voor de resultaten door de japanse krachtbron ;):P

Bij Red Bull staat Renault ook op die plek en staat het ook niet op de overalls.
Wel vreemd dat de website van Williams (www.attwilliams.com) nog niet klaar is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Ik denk dat hij klaar is maar dat ze hem gewoon niet online kregen om één of andere reden. De hele dag gaf de site foutmeldingen...