De wagens van 2007

Gestart door bogief1, 04 november 2006 - 10:34:52

« vorige - volgende »

The Iceman

Citaat van: Kimi_über_alles op 18 januari 2007 - 19:42:37
CitaatEen tank voor Kimi
Een tank voor kimi, althans dat zegt Mario Illien voormalig motorbouwer bij Mercedes. Volgens de oud motorbouwer is de Fin genadeloos voor zijn materiaal. Illien zei tegen het sportblad Sport Bild: "Kimi wil alleen maar gas geven, voor al het andere interesseert hij zich niet".  Illien is van mening dat deze genadeloosheid mee heeft geholpen aan het vake uitvallen van Kimi bij McLaren.

Verder geeft Illien aan dat geen enkele andere rijder het materiaal zo zwaar belast: "Geen enkele coureur gaat ruwer met het materiaal om dan Kimi en hij is de enige rijder die ronde na ronde zo hard over de kerbstones gaat".  Ter illustratie hoe Kimi met zijn materiaal omgaat zei Illien: "Ferrari moet een tank bouwen als ze met hem de wereldtitel willen behalen."
Dikke zever volgens mij ! Een F1 wagen moet gemaakt worden om op de limiet te kunnen rijden. McLaren wil gewoon verdoezelen dat ze geen betrouwbare wagen hebben kunnen bouwen de laatste jaren. Montoya en Coulthard stonden ook geregeld aan de kant de afgelopen seizoenen. Het was niet alleen Kimi die pech had.
Altijd gemakkelijk om de schuld in de schoenen van de rijder te schuiven.

McChouffe

Citaat van: Snekuem op 19 januari 2007 - 09:41:50
Citaat van: Kimi_über_alles op 18 januari 2007 - 19:42:37
CitaatEen tank voor Kimi
Een tank voor kimi, althans dat zegt Mario Illien voormalig motorbouwer bij Mercedes. Volgens de oud motorbouwer is de Fin genadeloos voor zijn materiaal. Illien zei tegen het sportblad Sport Bild: "Kimi wil alleen maar gas geven, voor al het andere interesseert hij zich niet".  Illien is van mening dat deze genadeloosheid mee heeft geholpen aan het vake uitvallen van Kimi bij McLaren.

Verder geeft Illien aan dat geen enkele andere rijder het materiaal zo zwaar belast: "Geen enkele coureur gaat ruwer met het materiaal om dan Kimi en hij is de enige rijder die ronde na ronde zo hard over de kerbstones gaat".  Ter illustratie hoe Kimi met zijn materiaal omgaat zei Illien: "Ferrari moet een tank bouwen als ze met hem de wereldtitel willen behalen."
Dikke zever volgens mij ! Een F1 wagen moet gemaakt worden om op de limiet te kunnen rijden. McLaren wil gewoon verdoezelen dat ze geen betrouwbare wagen hebben kunnen bouwen de laatste jaren. Montoya en Coulthard stonden ook geregeld aan de kant de afgelopen seizoenen. Het was niet alleen Kimi die pech had.
Altijd gemakkelijk om de schuld in de schoenen van de rijder te schuiven.

Ik geef je volledig gelijk. Schumacher was trouwens ook niet zacht voor zijn materiaal, die ging soms ook ronde na ronde zwaar over de kerbs. Ik verwacht dus niet dat Ferrari hiermee problemen zal hebben.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe



Het was me eerst nog niet opgevallen, maar de bovenste panelen van de voorvleugel vertrekken van bovenop de neus.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McLaren_über_alles

Citaat van: McChouffe op 19 januari 2007 - 14:55:54


Het was me eerst nog niet opgevallen, maar de bovenste panelen van de voorvleugel vertrekken van bovenop de neus.

Idem bij Ferrari
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Tim C

Nee, daar is het vanaan de zijkant van de neus?

bogief1

Eind vorig jaren vertrokken die toch ook al van op de neus?

Wat Kimi betreft, ik denk dat we het ergens in het midden moeten zoeken. Mclaren was niet betrouwbaar, maar Kimi stond wel het vaakst langs de kant...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Roel

Wat een zever bij Mclaren: ze moesten gewoon een betere auto gebouwd hebben ( à la renault) dan moest Kimi niet elk rondje op de limiet rijden om p3 te kunnen volgen, laag bij de grond van illiën.
God save Mclaren

Tim C

#97
Illien zegt dat hij die dingen niet gezegd heeft en in maanden niet meer over de F1 heeft gesproken.

Tim C

Ik ben net misselijk geworden van de nieuwe Renault. Spuuglelijk... :o

McChouffe

Citaat van: Tim C op 24 januari 2007 - 14:30:58
Ik ben net misselijk geworden van de nieuwe Renault. Spuuglelijk... :o

Jij niet alleen. Wat een afgrijselijke kleurencombinatie.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

janke

Citaat van: McChouffe op 24 januari 2007 - 15:40:49
Citaat van: Tim C op 24 januari 2007 - 14:30:58
Ik ben net misselijk geworden van de nieuwe Renault. Spuuglelijk... :o

Jij niet alleen. Wat een afgrijselijke kleurencombinatie.

Een woord :Verschrikkelijk.
Some things are too important to be left in the past.

Schumi nr1

Man man man, die kleuren vloeken op elkaar, wat een afgrijselijk ding!

daan


Supermariobros

Ze hebben nu al een titel op zak, die van de lelijkste wagen.

Doefie

Valt nog goed mee vind ik.