F1 2007

Gestart door Martin, 29 december 2006 - 17:03:30

« vorige - volgende »

Chef

Tsja ............. zou je die barcodes kunnen scannen? Ik hoop niet dat deze helm voor de nieuwe vromgeving op de wagen staat. Saai dus!

Ferrari 2010

Ik denk niet dat dit zen nieuwe racehelm wordt. Gewoon een interimmetje ofzo. Anders zou het inderdaad een hele saaie helm zijn!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

#47
Raikkonen wisselt al wel eens in het seizoen van helm, dus zou het me verwonderen moest hij hiermee blijven doorgaan. Hij was mss nog niet volledig af  ;)

Chef

Vandaag is toch ook de launch van de nieuwe Ferrari? Weet iemand of dit ergens te zien?

Tim C

Op de Ferrari website komt er weer een speciale sectie, net als vorig jaar.

Martin

Niet zo vreemd, Kimi is saai.

KVDracer

Citaat van: Martin op 14 januari 2007 - 16:54:22
Niet zo vreemd, Kimi is saai.

Welke F1 piloot is tegenwoordig niet saai? Tegenwoordig is dit je belangrijkste eigenschap die je moet hebben om in de F1 te geraken. Ik vind Alonso persoonlijk nog stukken saaier.

FerrariMan






Hier moet ik toch nog even aan wennen...

McChouffe

http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/070115093448.shtml

In mijn ogen een belachelijke regel. Welk nut, buiten misschien wat spektakelwaarde voor mensen die niks van F1 kennen, heeft het nu om rijders te verplichten om zachte en harde banden tijdens de race te gebruiken?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Ach, laat ik mijn favoriet nog eens citeren:

"I do not consider F1 to be a sport anymore"

KVDracer

Citaat van: McChouffe op 15 januari 2007 - 10:02:45
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/070115093448.shtml

In mijn ogen een belachelijke regel. Welk nut, buiten misschien wat spektakelwaarde voor mensen die niks van F1 kennen, heeft het nu om rijders te verplichten om zachte en harde banden tijdens de race te gebruiken?

Spektakelwaarde. In Champcars gebruiken ze dit al jaren. Langs de ene kant geen slechte regel, als je het verschil gaat zuien tussen de harde en de zachte band. In Amerika heeft één van de twee types een rode zijkant.

Ferrari 2010

Ook deze overalls zijn even wennen, maar ik vind ze prachtig!! Vooral Kimi derin, je zou bijna denken dat het gephotoshopt is :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Olav18

Citaat van: Schumi till infinity op 15 januari 2007 - 20:49:20
Ook deze overalls zijn even wennen, maar ik vind ze prachtig!! Vooral Kimi derin, je zou bijna denken dat het gephotoshopt is :P

Dat gevoel heb ik ook telkens.

Over photoshop gesproken, hier er eentje van de Ferrari met de kleur van voor 1996:

http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Mikacouli

Citaat van: Olav18 op 15 januari 2007 - 22:27:41
Citaat van: Schumi till infinity op 15 januari 2007 - 20:49:20
Ook deze overalls zijn even wennen, maar ik vind ze prachtig!! Vooral Kimi derin, je zou bijna denken dat het gephotoshopt is :P

Dat gevoel heb ik ook telkens.

Over photoshop gesproken, hier er eentje van de Ferrari met de kleur van voor 1996:


Stukken mooier met het zwart er in. Wrm eig geen beetje zwart gebruiken?

bogief1

Mag sigarettenreclame nu toch nog? Ik stel me die vraag omdat ik Marlboro zie staan op de overall's.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna