Spa Francorchamps

Gestart door Jaap Paauwe, 19 december 2006 - 09:29:20

« vorige - volgende »

Jaap Paauwe

Beste raceliefhebbers,
al jaren volg ik de F1 op de televisie maar wil nu naarSpa Francorchamps. Nu vroeg ik me af of iemand mij kan vertellen wat daar de beste plaatsen zijn?
Het lijkt mij het mooiste dat je meerdere delen van de race kan volgen zowel rechte snelle baan en bochtenwerk. Is iemand daar bekend en kan die mij dat vertellen of een site met misschien wel een webcam waar ik het kan vinden?
Alvast vriendelijk bedankt,
Groet, Jaap.

Doefie

Valt te zien hoeveel ge er aan wilt uitgeven. Wilt ge alleen maar een Bronze-ticket, dan is de rechte lijn van Kemmel het beste denk ik. Als ge een tribuneticket wilt kan ik Silver 8 (aan Pouhon) aanraden. Je ziet niet veel van het circuit maar daar gaan dikwijls rijders in de fout.

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 19 december 2006 - 11:51:24
Valt te zien hoeveel ge er aan wilt uitgeven. Wilt ge alleen maar een Bronze-ticket, dan is de rechte lijn van Kemmel het beste denk ik. Als ge een tribuneticket wilt kan ik Silver 8 (aan Pouhon) aanraden. Je ziet niet veel van het circuit maar daar gaan dikwijls rijders in de fout.

Hmm, met bronze tickets is kemmer de slechste plaats waar je kan staan. Je ziet ze enkel maar voorbijvliegen.
Als je bronzetickets neemt ga dan in Bruxelles, puhon of net voor de busstop chicane gaan staan. Of in de busstop zelf maar wees op tijd dan!

bogief1

www.spagrandprix.com
Hier alvast de prijzen, kan je nog met een bronzen kaart in de groene zone komen?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 19 december 2006 - 12:22:10
Citaat van: Doefie op 19 december 2006 - 11:51:24
Valt te zien hoeveel ge er aan wilt uitgeven. Wilt ge alleen maar een Bronze-ticket, dan is de rechte lijn van Kemmel het beste denk ik. Als ge een tribuneticket wilt kan ik Silver 8 (aan Pouhon) aanraden. Je ziet niet veel van het circuit maar daar gaan dikwijls rijders in de fout.

Hmm, met bronze tickets is kemmer de slechste plaats waar je kan staan. Je ziet ze enkel maar voorbijvliegen.
Als je bronzetickets neemt ga dan in Bruxelles, puhon of net voor de busstop chicane gaan staan. Of in de busstop zelf maar wees op tijd dan!

Je kan ze lang zien rijden op Kemmel hoor. Heb er in 2004 gestaan tijdens de trainingen. En als ge aan Les Combes gaat staan ziet ge hen ook goed. Maar moet ge ook wel vroeg daar zijn om een goeie plaats te hebben.

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 19 december 2006 - 18:09:54
Citaat van: Mikacouli op 19 december 2006 - 12:22:10
Citaat van: Doefie op 19 december 2006 - 11:51:24
Valt te zien hoeveel ge er aan wilt uitgeven. Wilt ge alleen maar een Bronze-ticket, dan is de rechte lijn van Kemmel het beste denk ik. Als ge een tribuneticket wilt kan ik Silver 8 (aan Pouhon) aanraden. Je ziet niet veel van het circuit maar daar gaan dikwijls rijders in de fout.

Hmm, met bronze tickets is kemmer de slechste plaats waar je kan staan. Je ziet ze enkel maar voorbijvliegen.
Als je bronzetickets neemt ga dan in Bruxelles, puhon of net voor de busstop chicane gaan staan. Of in de busstop zelf maar wees op tijd dan!

Je kan ze lang zien rijden op Kemmel hoor. Heb er in 2004 gestaan tijdens de trainingen. En als ge aan Les Combes gaat staan ziet ge hen ook goed. Maar moet ge ook wel vroeg daar zijn om een goeie plaats te hebben.
Mja, ik heb al op elke plaats gestaan en dat vind ik de minst aangename. Mss komt dat omdat het geen goede plaats is om foto's te nemen ...

Doefke

Een vraagje voor diegene die spa een beetje kennen

De nieuwe tribune aan de busstop...

Zoals u weet...is aan de busstop een vrij zware helling. je staat daar echt boven het circuit. Zou de nieuwe tribune boven komen, of op gelijke hoogte met de baan?

Een goede tribune lijkt me die aan buitenaknt source: daar halen ze in, je ziet de start, en bovendien je ziet nog een klein stukje pits. Je hebt ook zicht op een reuzescherm (binnenkant source). Helaas is deze wel kostelijk.

Ciao
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Doefie

Citaat van: Doefke op 21 december 2006 - 18:56:54
Een vraagje voor diegene die spa een beetje kennen

De nieuwe tribune aan de busstop...

Zoals u weet...is aan de busstop een vrij zware helling. je staat daar echt boven het circuit. Zou de nieuwe tribune boven komen, of op gelijke hoogte met de baan?

Een goede tribune lijkt me die aan buitenaknt source: daar halen ze in, je ziet de start, en bovendien je ziet nog een klein stukje pits. Je hebt ook zicht op een reuzescherm (binnenkant source). Helaas is deze wel kostelijk.

Ciao

Nieuwe tribune aan de Busstop Chicane komt waarschijnlijk op de helling zelf. Lijkt mij onmogelijk om die op de helling zelf te bouwen. Of ga in de vakantie eens een kijkje nemen om het u voor te kunnen stellen he ;)

Een goede tribune is die onderaan de Eau Rouge (Silver 2). Je ziet ze vanaf La Source tot bovenop de Radillion, en hebt een reuzenscherm voor je neus, plus een glimp van het podium. Prijskaartje hangt wel op 350 voor een heel weekend.

Blijkbaar bestaan er geen tribunes Silver6-7-8-9-10 meer en is dit allemaal Bronze geworden?

Hawthorn2

Een vraag aan de kenners.
Als je alleen op zondag komt en naar Bronze wilt, is het dan nodig om tevoren tickets te kopen of zijn er altijd wel wat plaatsen over?
Dank voor het antwoord.

alonsolover

Citaat van: bogief1 op 19 december 2006 - 18:06:01
www.spagrandprix.com
Hier alvast de prijzen, kan je nog met een bronzen kaart in de groene zone komen?


Zijn dit alle plaatsen die nog vrij zijn voor de zondag?