titelrivalen vallen uit

Gestart door robbert, 12 november 2006 - 18:46:36

« vorige - volgende »

welke wedstrijd was het mooist?

italie
japan

robbert

er zijn 2 wedstrijden waarin het kampioenschap toch een spannende wending kreeg
welke vond je het mooist japan of italie en waarom?

Kirabi

Ja eigenlijk beide... Italie ook, want het was een thuis gp van Ferrari en Japan doordat Schumi uit viel.... ik weet het eigenlijk niet, beejte moeilijk


scho0634

Amerika was ook belangrijk voor de titelstrijd. Voor het eerst leek Alonso/Renault kwetsbaar en MS/Ferrari ijzersterk.

Juan Pablo

Italie natuurlijk, met die *** Alonso naast de baan, Heer-lijk

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Geef hem maar z'n derde titel, dan is ie opgerot  8)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

supersteven

Japan, maar dat is dan alleen te danken dat ik die race heb kunnen uitzien
let the sunshine shine in your heart

robbert

ok en qua spektakel wat was er dan de mooiste wedstrijd? ;)

David4Ever

Op een nutteloosheidschaal van 1 tot 10 scoort dit een 16,5  ::)

FerrariMan

Ik ga voor de GP van Italië. Die race had, denk ik, de meeste impact op het verloop van het seizoen. Dat weekend kwamen veel dingen samen die zorgden voor een pikant weekend. De straf van Alonso, de dominante zege van MS in het land van Ferrari, de blowup van de Renault, de sprong naar de titel, het aankomende afscheid van de Duitser,...

Japan was voor mij de grote anti-climax.

bogief1

Italië, omdat de Fia daarin toch een grote rol gespeeld heeft.
Japan was -hoe jammer ook voor de spanning- een "fout" van ferrari.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Italië, omdat de rechtstreekse impact op het kampioenschap kleiner was (Alonso verloor maar 5 of 6 punten terwijl Schumacher er in Japan 10 verloor en Alonso er 2 won). In die race is het kampioenschap voor de rijders dus minder beïnvloed door het al dan niet goed werken van de wagens.

Supermariobros

Citaat van: FerrariMan op 13 november 2006 - 10:28:10
Ik ga voor de GP van Italië. Die race had, denk ik, de meeste impact op het verloop van het seizoen. Dat weekend kwamen veel dingen samen die zorgden voor een pikant weekend. De straf van Alonso, de dominante zege van MS in het land van Ferrari, de blowup van de Renault, de sprong naar de titel, het aankomende afscheid van de Duitser,...

Japan was voor mij de grote anti-climax.

Idem dito.

Ferrari 2010

Citaat van: Kirabi op 12 november 2006 - 18:52:43

en Japan doordat Schumi uit viel.... ik weet het eigenlijk niet, beejte moeilijk
Wat een reden als fan om Japan een mooie GP te vinden!!  :o :o :o :o :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Kirabi

Citaat van: Schumi 2006 op 15 november 2006 - 18:30:22
Citaat van: Kirabi op 12 november 2006 - 18:52:43

en Japan doordat Schumi uit viel.... ik weet het eigenlijk niet, beejte moeilijk
Wat een reden als fan om Japan een mooie GP te vinden!!  :o :o :o :o :o
Ja... ik bedoel er mee dat het toen juist minder spannend werd.... want ben zelf groot schumi fan


Doefie

Monaco voor Schumacher's motivatie (en heeft uiteindelijk een grote rol gespeeld in zijn beslissing om ermee op te houden).

Hongarije heeft volgens mij ook een grote invloed gehad.