Rediscover the web

Gestart door Bart VD, 02 november 2006 - 11:33:37

« vorige - volgende »

Bart VD

2.0 is sinds korte tijd uit.  Tijd voor een nieuwe banner ad? ;)
This space for rent

Tim C

#1
Er is er geen in het juiste formaat ;)

Meteen even geüpdate en het ziet er goed uit. Alleen dat home icoontje lijkt nergens op... Maar wat blijft het leuk om het laatste Pits nieuws als een menuutje te hebben :)

Iedereen: http://www.getfirefox.com

Schumi nr1

 Misschien dan ook eens die banner up to date brengen :).

Tim C

Citaat van: Schumi nr1 op 02 november 2006 - 13:25:08
Misschien dan ook eens die banner up to date brengen :).
Die is niet van ons ;)

Schumi nr1


Tim C

En nu is hij er wel  ;D

Wat vind de rest hier van de nieuwe versie?

FerrariMan

Dadelijk proberen. Ben een tweetal weken de nieuwe explorer aan het proberen en tot nu toe alleen maar ontgoochelend. Benieuwd naar Firefox.

Schumi nr1

Ik heb beide geprobeerd, Firefox heeft niet zoveel nieuwigheden vind ik, dus blijft het goed. Internet Explorer vind ik een stuk minder gebruiksvriedelijk dan vroeger.

Juan

Veel beter die 2.0. Had de laatste weken veel problemen met de 1.5, dus deze update kwam goed op tijd...
IE7 heb ik nog niet geprobeerd en zal ik ook niet meer proberen, ik blijf bij Firefox.
Juan

McChouffe

FF blijft, met stip, mijn favoriete browser. En IE 7 ... tja, die is er niet voor Linux  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Heb men versie gisteren geupdate, ziet er wel goed uit!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Enige voordeel dat ik merk is dat tabbladen nu te sluiten zijn door de kruisjes, en dat is handiger. Voor de rest, weinig nieuws. Ik gebruik nog altijd beide browsers want sommige sites openen echt gewoon niet in Firefox.

Jasper

Die kruisjes om je tabs te sluiten kon je al krijgen met een extensie in FF dus dat is ook eigenlijk niet helemaal nieuw (toch niet voor mij). :) Ik zit nog wat te sukkelen om die 2.0 te installeren in Linux maar ik ben wel benieuwd.

Tim C

Citaat van: Jasper op 05 november 2006 - 14:48:00
Ik zit nog wat te sukkelen om die 2.0 te installeren in Linux maar ik ben wel benieuwd.
Als je overschakelt naar een echt OS, dan is dat probleem opgelost :P

Jasper

Als je bedoelt dat ik naar Windows moet overschakelen: ik wil niet nog eens mijn PC om zeep helpen. Zit jij in Mac OS?