Spyker-team haalt sponsor binnen

Gestart door Martin, 31 oktober 2006 - 21:03:32

« vorige - volgende »

Martin

Het formule 1-team van Spyker heeft huidverzorgingsmerk Philoderm als sponsor aangetrokken. De komende drie jaar prijkt de naam op de auto's en de helmen en overalls van de coureurs. Onlangs kwam Spyker al een tweejarig sponsorcontract overeen met gereedschapsfabrikant RotoZip.

De Telegraaf

QMaverick

QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl


Juan Pablo

Ieder team haalt sponsoren binnen, onnodig dus om een topic te beginnen.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jasper

Ik moet toch zeggen dat ik de activiteit van Spyker opvallend vind. Ze trokken met Mike Gascoyne een toptalent aan dat in staat is goede wagens te bouwen. Het is geweten dat Michiel Mol centen heeft en het team trekt aan de lopende band nieuwe sponsors aan. Volgens mij kan Spyker mits goede rijders mooie prestaties neerzetten binnen twee of drie seizoenen (daarmee bedoel ik een consistente subtopper).

The Iceman

Citaat van: Juan Pablo op 08 november 2006 - 12:00:05
Ieder team haalt sponsoren binnen, onnodig dus om een topic te beginnen.
Denk dat iedereen vrij mag posten hetgeen hij wil ?  ::)

razzle_dazzle

Citaat van: Snekuem op 08 november 2006 - 20:57:20
Citaat van: Juan Pablo op 08 november 2006 - 12:00:05
Ieder team haalt sponsoren binnen, onnodig dus om een topic te beginnen.
Denk dat iedereen vrij mag posten hetgeen hij wil ?  ::)

Ik wil hier geen commotie over maken, maar veel bijdrage levert dit topic toch niet aan het forum. Waarover kan je discussieren in een topic over een sponsor bij Spyker?

Maak dan een topic over de mogelijkheden die Spyker heeft (bv door Gascoyne binnen te halen).

My two cents...

Olav18

Citaat van: Jasper op 08 november 2006 - 15:19:54
Het is geweten dat Michiel Mol centen heeft en het team trekt aan de lopende band nieuwe sponsors aan.

Het vermogen van Michiel Mol is in de Formule 1 een schijntje.

Wat betreft de sponsors heb ik nou niet echt het gevoel dat het echt grote sponsors zijn.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Sinister -D-


Jasper

Rustig jongens, on-topic blijven en als je niet vindt dat het een topic is, reageer er dan gewoon niet op en dan verdwijnt hij vanzelf wel. ;)

dj Peter

#10
Citaat van: stront in je kont op 08 november 2006 - 22:05:09
gefeliciteerd

Sorry jongens, maar dit nieuw lid heeftvolgens mij meer **** in zijn hoofd dan op de plaats waar zijn naam doet vermoeden. Man man man, wat een niveau.

Martin

Ik plaats het bericht zodat je weet wat er volgend seizoen op de wagens staat.
Lijkt mij wel goed omdat vooraf te weten. Wil je het niet weten? Niet lezen.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 08 november 2006 - 23:59:44
Ik plaats het bericht zodat je weet wat er volgend seizoen op de wagens staat.
Lijkt mij wel goed omdat vooraf te weten. Wil je het niet weten? Niet lezen.

Is inderdaad goed om vooraf te weten. Maar daar dienen de nieuwssites voor, fora zijn er om over dingen te discussiëren. Begrijp je? Aangezien hier eigenlijk niet veel ver te discussiëren valt is het topic nogal onnuttig.

Citaat van: Olav18 op 08 november 2006 - 21:55:49
Citaat van: Jasper op 08 november 2006 - 15:19:54
Het is geweten dat Michiel Mol centen heeft en het team trekt aan de lopende band nieuwe sponsors aan.

Het vermogen van Michiel Mol is in de Formule 1 een schijntje.

Wat betreft de sponsors heb ik nou niet echt het gevoel dat het echt grote sponsors zijn.
Sja, je kan 3 grote sponsor binnenhalen, maar als je dat niet lukt en je haalt gewoon 10 kleinere binnen. Kom je toch evengoed aan een mooi budget? En dat is waar het hem uiteindelijk om draait hé. En met een mooi budget kunnen ze misschien bij de subtoppers geraken en dan wel de iets grotere spnsoren binnehalen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Denk dat het probleem gewoon is dat iemand een topic start, er een willekeurig nieuwsfeitje in plakt en er vooral geen eigen inbreng in geeft.

scho0634

Ik denk dat het probleem is dat het winter is. En er gebeurt niet veel in F1 land.