Schumacher rechterhand van Todt

Gestart door dj Peter, 30 oktober 2006 - 20:17:44

« vorige - volgende »

dj Peter

Ik vond de manier waarop een bepaald onderwerp gesloten werd een beetje sullig. En wat een leuk onderwerp zou kunnen geworden zijn, kan dat nog steeds, dus laat maar komen die meningen.


Na een periode van rust denk ik dat de invloed van racelegende (ja, toch wel) Michael Schumacher toch belangrijk zal zijn in het Ferrarikamp, en dat kan volgens mij alleen maar positieve gevolgen hebben in de nabije en verdere toekomst.
Zeker nu blijkt dat Todt -voorlopig- toch nog teambaas blijft.

KVDracer

Ik heb er nooit in geloofd dat MS een functie zou nemen bij Ferrari, ik dacht dat hij gewoon van zijn miljoenen ging profiteren, maar ik hoop dat we hem toch regelmatig aan de pitmuur gaan terugvinden. Het is te hopen dat, wanneer het team in een inzinking zou zijn, hij terug gaat testen voor het team.

razzle_dazzle

Voor mij is het geen echte verrassing dat Schumacher aan de slag blijft voor Ferrari. De Duitser is nooit iemand geweest die zomaar eventjes op z'n luie krent in de zon zou gaan liggen, anders zou hij al lang gestopt zijn met F1, want voor het geld moest Schumacher het niet meer doen.

De rechterhand van de zopas gepromoveerde Todt dus, ik zie hem op termijn wel teambaas worden voor Ferrari. Voorlopig zal Schumacher nog als back-up achter de hand worden gehouden, moest er iets à la Silverstone 99 gebeuren. En ja ook tijdens de wintertests denk ik dat hij nog zijn bijdrage zal leveren.

De Duitser is veel te belangrijk geworden voor Ferrari en de F1 om hem zomaar te laten vallen, hij is als het ware het gezicht dat symbool staat voor de heropstanding van Ferrari, alleen al op gebied van marketing betekent Schumacher een goudmijn voor de Scuderia.

razzle_dazzle

Schumacher zal ook als een soort Talentscout gaan opereren....hij zou Kimi al bij Ferrari aangeraden hebben vooraleer de Fin in de F1 stapte  :).

B00

Citaat van: Razzle_dazzle op 31 oktober 2006 - 18:47:39
Schumacher zal ook als een soort Talentscout gaan opereren....hij zou Kimi al bij Ferrari aangeraden hebben vooraleer de Fin in de F1 stapte  :).

Massa is ook op aanrader door der micheal aangenomen als f1 coureur
Michael the living legend

dj Peter

Het zou me niet verwonderen moest Michael ooit nog teambaas worden van Ferrari.

Kirabi

Citaat van: SaffierFM op 01 november 2006 - 10:41:14
Het zou me niet verwonderen moest Michael ooit nog teambaas worden van Ferrari.
Dat zie ik me ook wel gebeuren, als Todt stopt... dan word hij het, waarschijnlijk, nu kan hij dan ervaring opdoen hoe het als teambaas gaat enzo...


meatball

voorlopig nog niet veel van gezien helaas
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat