Sinds wanneer kijk jij F1 en wat is voor jou...

Gestart door Supermariobros, 28 oktober 2006 - 17:42:24

« vorige - volgende »

Doefie

Ik hoop hem nog aan het werk te kunnen zien (wat natuurlijk makkelijker is met Motors TV en Eurosport :) )

Juan Pablo

Ik volg de F1 fanatiek sinds 2002:

Hoogtepunt: Opgeblazen motor van Alonso in Monza, god wat heb ik toen van de daken geschreeuw, nog niet wetend dat het allemaal uiteindelijk geen flikker uitmaakte...

Dieptepunt: Ja .. die actie van Ferrari op de A1-ring in 2002, wat belachelijk was dat zeg!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Eind 1997. De dubbel  overwinning van McLaren. Dat heeft de doorslag geweest om voor McLaren te supporteren.

Hoogtepunt:
Titels van Mika in '98 en '99

Dieptepunt:
het mislopen van de titel in 2003 toen het zo spannend was.

Niels

Ik ben Formule 1 gaan kijken vanaf 1998. Toen was ik 7 jaar, klinkt misschien dom, maar toen was ik al Formule 1 fan. Waar ik wel ontzettend van baal is dat ik gewoon Senna zijn tijdperk niet heb kunnen meemaken. Iedereen vond dat een geweldige gozer en was een prachtige rijder en ik was weer te jong! :'(

Hoogtepunt: Alonso zijn eerste wereldtitel

Dieptepunt: Verlies in 2000, Hakinnen haalt het net niet.

scho0634

Citaat van: Niels op 30 oktober 2006 - 20:56:57
Ik ben Formule 1 gaan kijken vanaf 1998. Toen was ik 7 jaar, klinkt misschien dom, maar toen was ik al Formule 1 fan. Waar ik wel ontzettend van baal is dat ik gewoon Senna zijn tijdperk niet heb kunnen meemaken. Iedereen vond dat een geweldige gozer en was een prachtige rijder en ik was weer te jong! :'(


Ach maak je niet druk. Zo kan jij over 20, 30 jaar vertellen over hoe geweldig Schumacher, Hakkinen en Alonso waren ;).

Ik heb altijd in mijn hoofd zitten dat de jaren 80 en begin 90 de beste jaren waren in de F1, maar misschien bedriegt mijn geheugen me wel. Ook toen waren er saaie races, hoor. Alleen waren er meer persoonlijkheden. Senna, Piquet, Mansell en Prost waren kleurrijke typetjes. Dat is nu wel wat minder.

Michel

Citaat van: Niels op 30 oktober 2006 - 20:56:57
Ik ben Formule 1 gaan kijken vanaf 1998. Toen was ik 7 jaar, klinkt misschien dom, maar toen was ik al Formule 1 fan. Waar ik wel ontzettend van baal is dat ik gewoon Senna zijn tijdperk niet heb kunnen meemaken. Iedereen vond dat een geweldige gozer en was een prachtige rijder en ik was weer te jong! :'(

Hoogtepunt: Alonso zijn eerste wereldtitel

Dieptepunt: Verlies in 2000, Hakinnen haalt het net niet.

Senna, wie is dat nou weer?  ::) Nu ja, Senna is nooit mijn favoriet geweest. Geef mij maar Piquet. Al die massahysterie en die zogenaamde Senna-fans die er tegenwoordig rondlopen. 't Wordt een wildgroei, net zoals de 1000-den sites over F1 :)

Ik vind het spijtig dat ik het tijdperk Ascari-Fangio-Moss-Clark niet heb meegemaakt. Toen moest de piloot nog zelf aan het stuur draaien. Tegenwoordig volstaat het wat knopjes in te drukken en op het gaspedaal te duwen.


Niels

Daar heb je gelijk in scho...Maargoed, ik heb teminste veel jaren van Schumacher mogen meemaken, niet dat mijn favoriete rijder was, maar omdat hij goed was gaat hij ook zeker de boeken in.

Blue Shadow

Blijkbaar ben ik hier de rookie van de bende ik volg de F1 van 2004 dit was mijn tweede sizoen.
Door bogieF1 is de formule1microbe losgemaakt in mij waarbij dank  ;D ;D ;D

mijn hoogtepunt: de pasage van Kimi op Fisichella in japan vorige jaar.

mijn dieptepunt: dan twijfel ik tussen twee zaken het parkeerincident van schumi in monaco of het bandenprobleem in Amerika.
iceman 4 world champion

Slimaneke

Sind 91... Nadat ik met de papa mee ben geweest  naar spa  8) Sindsdien grote ontwikkeling van mijn passie voor F1 en karten.

Hoogtepunt: Gp Europa 95 (Nürburgring). Schumacher die na een ongelooflijke inhaalwedstrijd enkele ronden voor het einde (terwijl hij al getekend had bij ferrari) jean alesi langs de buitenkant voorbijsteekt in de laatste chicane.  :o

Dieptepunt: Imola 94  :(

Greetz

bogief1

Citaat van: Blue Shadow op 31 oktober 2006 - 16:33:50
Blijkbaar ben ik hier de rookie van de bende ik volg de F1 van 2004 dit was mijn tweede sizoen.
Door bogieF1 is de formule1microbe losgemaakt in mij waarbij dank  ;D ;D ;D

mijn hoogtepunt: de pasage van Kimi op Fisichella in japan vorige jaar.

mijn dieptepunt: dan twijfel ik tussen twee zaken het parkeerincident van schumi in monaco of het bandenprobleem in Amerika.

Geen dank ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

B00

Ik ben ermee geboren, mijn vader en oom zijn f1 fanaten. En ik heb het eigenlijk altijd wel gezien of meegeken toen ik een klein ventje was, dit was vaak als het buiten regende en ik niks te doen had. Ik zat toen al achter de tv met mijn horloge de ronde van senna te klokken. Ben echt serieus  gaan kijken toen micheal naar ferrari stapte.

Hoogte punt is dan ook, toen schumacher naar ferrari stapte dit vond ik zo kicken, omdat ik altijd al ferrari fan was en schumacher er na toe ging om er wat van te maken.

Diepte punt is dit jaar, duo uit elkaar...... :-[

Nu zijn al mijn vrienden ook al jaran aangeslagen door het race virus :)
Michael the living legend

Martin

Citaat van: B00 op 31 oktober 2006 - 21:04:31
Ik ben ermee geboren, mijn vader en oom zijn f1 fanaten. En ik heb het eigenlijk altijd wel gezien of meegeken toen ik een klein ventje was, dit was vaak als het buiten regende en ik niks te doen had. Ik zat toen al achter de tv met mijn horloge de ronde van senna te klokken. Ben echt serieus  gaan kijken toen micheal naar ferrari stapte.

Hoogte punt is dan ook, toen schumacher naar ferrari stapte dit vond ik zo kicken, omdat ik altijd al ferrari fan was en schumacher er na toe ging om er wat van te maken.

Diepte punt is dit jaar, duo uit elkaar...... :-[

Nu zijn al mijn vrienden ook al jaran aangeslagen door het race virus :)

Als je achter de TV zit zie je niets. Je moet er voor zitten. ;D

Doefke

Start: Spa 1998

Hoogtepunt: 2GP's: ene in canada, meer bepaald een kwalificateisessie: Mika rijdt de snelsste tijd, maar na het vallen van de vlag verbeter MS die crono(ik denk '99). En dan nog Monza: Op een gegeven moment zag het er echt slecht uit voor ferrari, maar ze hebben tocg nog de dubbel gepakt (ik denk 2004)

Dieptepunt:Japan 2006, wss omdat dit nog goed in het geheugen zit. vergeet ook silverstone 99 niet.
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Kirabi

Citaat van: Doefke op 01 november 2006 - 11:52:19
Start: Spa 1998

Hoogtepunt: 2GP's: ene in canada, meer bepaald een kwalificateisessie: Mika rijdt de snelsste tijd, maar na het vallen van de vlag verbeter MS die crono(ik denk '99). En dan nog Monza: Op een gegeven moment zag het er echt slecht uit voor ferrari, maar ze hebben tocg nog de dubbel gepakt (ik denk 2004)

Dieptepunt:Japan 2006, wss omdat dit nog goed in het geheugen zit. vergeet ook silverstone 99 niet.
ja japan 2006... was het alweer bijna vergeten, ook zeer treurig



Doefie

Japan 2006 een dieptepunt ???

Citaat van: B00 op 31 oktober 2006 - 21:04:31
Ik ben ermee geboren, mijn vader en oom zijn f1 fanaten. En ik heb het eigenlijk altijd wel gezien of meegeken toen ik een klein ventje was, dit was vaak als het buiten regende en ik niks te doen had.

Zelfde hier zo een beetje :) Tijdens familiefeesten stond het altijd op, en na de race speelden wij dat in de tuin na ;D (als 9-jarige he). Mijn neefje speelde Schumacher, ik speelde Villeneuve en mijn ander neefje was Hill... best wel grappig ;D Vandaar mijn voorkeur voor Villeneuve he ;)