Proficiat Fernando en Renault!

Gestart door Jasper, 23 oktober 2006 - 21:57:03

« vorige - volgende »

Jasper

Het lijkt wel of bijna iedereen het vergeten is, maar Fernando Alonso is gisteren wel voor de tweede keer wereldkampioen geworden hoor!

Na de jongste polesitter, de jongste GP-winnaar en de jongste wereldkampioen is hij nu ook de jongste dubbele wereldkampioen ooit in de F1. Hoe je het ook draait of keert, dit zijn prestaties van formaat die een dikke pluim verdienen!

Fernando, ik haat je mentaliteit van "de tweede plaats is genoeg voor vandaag", maar je hebt stevig gepresteerd, proficiat.

En natuurlijk ook gefeliciteerd aan de Fransen en Britten die voor de tweede maal op rij het beste pakket wagen/banden/geluk/rijders op het asfalt wisten te zetten.

bogief1

Briatore verdient hier ook een pluim.
Na de periode Schumacher creërde hij nu de periode Alonso.
Z'n uitspraken zijn niet altijd gerechtvaardigd, net als Alonso, maar beiden zijn ze toch talenten op hun gebied.

Er zal nooit meer Schumacher zijn, maar als Alonso de moed vind om te rijden tot z'n 37ste dan heeft hij nog 12 jaar om 6 titels te halen...
Het talent heeft hij ervoor. Ik heb vaak gedacht, die gast is aan het bezwijken onder de druk, maar hij rijd o zo verstandig een hij in die wagen zit. Zelden op een fout te betrappen, zelfs als hij onder druk staat. Een fan zal ik er niet van worden, maar respect verdiend hij zeker. Niet iedereen word 2x wereldkampioen...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Het is gewoon een hele goeie kampioen. Heel erg all-round. Is op alle banen snel, beheerst alle onderdelen. Dit seizoen heeft ie eigenlijk voor het eerst echt onder druk gestaan en is daar, in ieder geval op de baan, uitstekend mee omgegaan. Weinig fouten gemaakt. Het is een echte klassementsrijder die puur voor de punten gaat. Deze man kan gewoon een hele grote worden (met 2 titels op zak is ie dat eigenlijk al  ;)).

En wat betreft Renault, helemaal top natuurlijk! Al 2 jaar lang. Briatore heeft het weer goed gedaan. Ben alleen bang dat ze een zwaar jaar tegemote gaan zonder Alonso.






McChouffe

Ik weiger Briatore te feliciteren met iets, ik kan die man niet hebben.

Dit terzijde hebben Renault en Alonso gepresteerd zoals het moest. Ze hebben het zeker verdiend en wens hen dan ook van harte proficiat.

Toch ook proficiat voor Schumacher en Ferrari om ons een mooie tweede seizoenshelft te bezorgen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

supersteven

Gefeliciteerd voor Alonso met zijn tweede wereldtitel.
Wat Renault betreft een proficat met ongelooflijke tegenzin want ik haat dat merk doodgewoon te hard
let the sunshine shine in your heart

Franky

Haat, haat, haat wat een onzin zeg. Ik vindt dat die woorden veel te licht in de mond genomen worden tegenwoordig.

Hier een paar woordjes waar je eens over moet nadenken: Verdraagzaamheid, relativeren, gezond verstand ( of gebrek aan), ...

Enne aan renault en Alonso : proficiat zeker ...

Franky

Franky Reymenants

Bart VD

Citaat van: Franky op 24 oktober 2006 - 07:46:28Verdraagzaamheid

Dat woordje is de laatste jaren anders ook al grijsgedraaid en herleid tot een lege doos, hoor.  ;)
This space for rent

Kirabi

Ik kan heel Renault niet uitstaan, maar ze hebben het toch wel weer klasse gedaan

Daarom feliciteer ik hun :D

Feli Renault En Alonso


Supermariobros

Als je kampioen wordt is het altijd verdiend.

Ze zijn de terechte winnaars: dus ne dikke proficiat aan Alonso en Renault.

Manuel

Proficiat aan Renault en Alonso!!
Ik hoop dat Mclaren hem volgend jaar een goede auto kan geven om zijn titel te kunnen verdedigen.

dj Peter

.... om dan te stoppen,want 3 titels is genoeg zegt ie  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 24 oktober 2006 - 19:54:05
.... om dan te stoppen,want 3 titels is genoeg zegt ie  ;)
Dan zou hij het Raïkkonen wel héél makkelijk gaan maken vanaf 2008. Maar Alonso zal einde volgend seizoen niet stoppen, want hij zal de wereldtitel niet halen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Kirabi

Citaat van: Schumi 2006 op 24 oktober 2006 - 20:11:04
Citaat van: SaffierFM op 24 oktober 2006 - 19:54:05
.... om dan te stoppen,want 3 titels is genoeg zegt ie  ;)
Dan zou hij het Raïkkonen wel héél makkelijk gaan maken vanaf 2008. Maar Alonso zal einde volgend seizoen niet stoppen, want hij zal de wereldtitel niet halen :P
verwacht het ook niet...ze zullen de McLaren echt wat aan moeten veranderen want ik heb ze dit jaar niet echt veel gezien


razzle_dazzle

Mooie en uiteindelijk ook niet onverdiende zege voor Alonso. Hij heeft bewezen goed te kunnen presteren onder druk en durft het kopmanschap op zich te nemen, een waardige opvolger voor Schumacher dus. Ik hoop dat Mclaren hem volgend jaar een goede wagen kan bezorgen, misschien krijgen we dan wel een superduel tussen hem en het nieuwe Ferrariduo ;).


dj Peter

In elk geval, Alonso trekt naar een team dat dit jaar geen enkele zege behaald heeft.