GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Razzle_dazzle op 12 oktober 2006 - 21:44:19

Mijn laatste reactie hierop, anders wijden we te fel uit...

Ook hier kan je het langs twee kanten bekijken. Piquet en Patrese werden vaak op hun retour genoemd, maar was Schumacher niet gewoon sneller? Ik stel maar vast dat de Duitser op z'n 38ste nog gemakkelijk meekan met de absolute top. Ook Coulthard staat er nog (hetzij op iets minder niveau).

Alonso en Kimi degraderen hun teammaats, Schumi heeft een hulpje...zie je het verschil in benadering?

Je haalt aan dat Ferrari er zelf voor koos om volledig de kaart Schumacher te trekken, me dunkt moet je toch wel een hele straffe zijn om zoiets geregeld te krijgen. En de resultaten bewijzen dan ook dat zowel Schumacher als Ferrari gelijk hebben gekregen. De jaren Prost Senna waren geweldig, maar er bestaan ook artikels waarin de Fransman stelt dat hij het met minder materiaal moest doen  ;). Men ziet maar wat men wil zien hé...

Citaat

Ik denk dat de mensen die vinden dat Schumacher altijd een hulpje had dat zo zeggen (dat was ik trouwens niet) omdat Ferrari door de jaren heen toch de nodige teamorders geven, waar andere teams dat minder vaak deden. Maar goed, ik kan daar nooit zo mee zitten, moet ik zeggen.

En wat betreft Prost, ik weet nog dat hij vaak liep te zeuren dat zijn bolide minder was dan die van Senna, maar ja, hij zeurde dan ook wel zo'n beetje over alles  ;). Zal wel een tactiek zijn geweest van de professor om de met Senna bevriende Honda Japanners op scherp te zetten ....

Maar je hebt gelijk, dit gaat wat ver off-topic.


marlboro

Ik ga een schildpad zetten op circuit van brazilie en alonso zal uitvallen door over de schildpad te rijden,tja,soort zoekt soort  ;D ;D ;D ;D :P
Bende kinders

Supermariobros

Citaat van: marlboro op 15 oktober 2006 - 21:41:47
Ik ga een schildpad zetten op circuit van brazilie en alonso zal uitvallen door over de schildpad te rijden,tja,soort zoekt soort  ;D ;D ;D ;D :P

::)

FerrariMan

Ik heb vannacht een droom gehad waarin Fisico in de eerste bocht zijn motor in rook zag opgaan en Alonso halfweg de race hetzelfde probleem.
Daarna won MS de titel.

Ben benieuwd..

Juan Pablo

Wat Pedrosa kan, moet Fisichella ook wel lukken  :)!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

FerrariMan

Citaat van: Juan Pablo op 16 oktober 2006 - 10:27:28
Wat Pedrosa kan, moet Fisichella ook wel lukken  :)!
Heb je daar beelden van? Ik heb het gedeeltelijk gemist.

Alan Blues

Citaat van: FerrariMan op 16 oktober 2006 - 09:36:39
Ik heb vannacht een droom gehad waarin Fisico in de eerste bocht zijn motor in rook zag opgaan en Alonso halfweg de race hetzelfde probleem.
Daarna won MS de titel.

Ben benieuwd..

Wat zong Marco Borsato weer over dromen? ;)

Bruno

Citaat van: FerrariMan op 16 oktober 2006 - 11:21:08
Citaat van: Juan Pablo op 16 oktober 2006 - 10:27:28
Wat Pedrosa kan, moet Fisichella ook wel lukken  :)!
Heb je daar beelden van? Ik heb het gedeeltelijk gemist.

http://video.google.nl/videoplay?docid=419318574025504961&q=hayden+%2B+pedrosa

Wel raar, Pedrosa's motorfiets "botke" precies ineens...  Maar was niettemin goed te praten, deze kon hij echt niet goed krijgen. ::)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

KVDracer

Pedrosa zijn motor nam precies een sprongske. Ik zou het toch niet graag voor hebben als racer.

On-topic: Ik heb nog steeds de hoop dat het bij de start goed nat ligt en derna opdroogt, want hierin is MS meestal de beste. En dat ze bij Renault de strategie verkloten waardoor Alonso op plek 9 eindigt.

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues op 16 oktober 2006 - 17:26:11
Citaat van: FerrariMan op 16 oktober 2006 - 09:36:39
Ik heb vannacht een droom gehad waarin Fisico in de eerste bocht zijn motor in rook zag opgaan en Alonso halfweg de race hetzelfde probleem.
Daarna won MS de titel.

Ben benieuwd..

Wat zong Marco Borsato weer over dromen? ;)
"De meeste..." Alan, niet allemaal... :)

Bruno

Citaat van: FerrariMan op 16 oktober 2006 - 20:08:28
Citaat van: Alan Blues op 16 oktober 2006 - 17:26:11
Citaat van: FerrariMan op 16 oktober 2006 - 09:36:39
Ik heb vannacht een droom gehad waarin Fisico in de eerste bocht zijn motor in rook zag opgaan en Alonso halfweg de race hetzelfde probleem.
Daarna won MS de titel.

Ben benieuwd..

Wat zong Marco Borsato weer over dromen? ;)
"De meeste..." Alan, niet allemaal... :)

Je was me net voor FM.  :D

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

scho0634

#56
tjeempie. Sommigen dromen over Schumacher en Ferrari.....ik droom over heeel andere dingen...... ;) Heeft meestal niks met F1 te maken....


Maar goed;

1-MS
2-FM
3-FA

Sorry, Ferrari fans, maar dit is wat ik denk.

Volgens grandprix.com wordt het een wisselvallig weekje trouwens. Regen komt en gaat. Maar zaterdag zou het zonnig zijn. Persoonlijk lijkt een regenrace als afsluiter van het seizoen, en van de carriere van 'der regenmeister' mij wel erg leuk.


Kirabi

Citaat van: marlboro op 15 oktober 2006 - 21:41:47
Ik ga een schildpad zetten op circuit van brazilie en alonso zal uitvallen door over de schildpad te rijden,tja,soort zoekt soort  ;D ;D ;D ;D :P
doe dan een banaan XD


Jasper

Die met zijn gezicht in de vorm van een banaan, dat is wel Schumacher hoor. :P ;)

marlboro

Dat alonso maar goed oplet van m'n schildpad. :P
Bende kinders