GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: marlboro op 17 oktober 2006 - 23:21:45
Dat alonso maar goed oplet van m'n schildpad. :P

Pas zelf maar op, of straks verander je nog in een schildpad.  ;D

marlboro

Citaat van: Supermariobros op 18 oktober 2006 - 10:37:32
Citaat van: marlboro op 17 oktober 2006 - 23:21:45
Dat alonso maar goed oplet van m'n schildpad. :P

Pas zelf maar op, of straks verander je nog in een schildpad.  ;D

Ik word ninja turtle. ;)
Bende kinders

Doefie

Citaat van: marlboro op 18 oktober 2006 - 14:40:22
Citaat van: Supermariobros op 18 oktober 2006 - 10:37:32
Citaat van: marlboro op 17 oktober 2006 - 23:21:45
Dat alonso maar goed oplet van m'n schildpad. :P

Pas zelf maar op, of straks verander je nog in een schildpad.  ;D

Ik word ninja turtle. ;)

Zijn al lang passé.

Alan Blues

Mijn pronostiek is dat de FIA wel een of andere drogreden zal vinden om Fernando tien plaatsen achteruit op de grid te plaatsen. Michael wint en Fernando doet een goede inhaalrace en komt op een 4de plaats te rijden. Dan wordt hij er uit gereden door Massa.

Toch supporter ik voor Fernando!!!!!  Ik hoop uit het diepst van mijn hart dat hij wint en Schumi 2de wordt... Gewoon al om de sfeer op het podium te zien en de persconferentie te horen...8) 8) 8)


*Gnarg*


Mikacouli

Citaat van: Alan Blues op 18 oktober 2006 - 17:28:48
Mijn pronostiek is dat de FIA wel een of andere drogreden zal vinden om Fernando tien plaatsen achteruit op de grid te plaatsen. Michael wint en Fernando doet een goede inhaalrace en komt op een 4de plaats te rijden. Dan wordt hij er uit gereden door Massa.

Toch supporter ik voor Fernando!!!!!  Ik hoop uit het diepst van mijn hart dat hij wint en Schumi 2de wordt... Gewoon al om de sfeer op het podium te zien en de persconferentie te horen...8) 8) 8)


*Gnarg*
Volledig mee eens. Alonso wordt helemaal afgebroken op basis van niks. Iedereen kijkt naar zijn gedrag naast de baan, de uitspraken dat hij maakt. Dat doet er gewoon niet toe, das gewoon gezonde rivaliteit. Wat wel telt zijn de prestaties en daarom verdient Alonso net die wereldtitel.

Maar zoals je zegt, de FIA zal wel weer wat vinden om Alonso te kunnen bestraffen ofzo. We willen Michael toch een mooi afscheidscadeau geven, niet?

Ik hoop uit de grond van mn hart dat Alonso wereldkampioen wordt. Na zijn prestaties verdient hij het gewoon en ik ben blij dat hij een waardige vervanger mag zijn voor Raïkkönen.

FerrariMan

Héhé, sommige McLaren fans zijn al helemaal aan het inleven in hun Alonso periode.  ;D

Ik daarentegen hoop dat hij de eindmeet niet ziet door mechanische pech of een foutje. Hij verdient de titel niet. Iemand die zijn team zo te kakken zet moet met zijn voeten op de grond komen.
En Schumacher is tien keer de sportman die Alonso is, zelfs ondanks enkele blunders van zijn kant.

Laat maar komen die race.  :)

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2006 - 18:22:55
Héhé, sommige McLaren fans zijn al helemaal aan het inleven in hun Alonso periode.  ;D

Ik daarentegen hoop dat hij de eindmeet niet ziet door mechanische pech of een foutje. Hij verdient de titel niet. Iemand die zijn team zo te kakken zet moet met zijn voeten op de grond komen.
En Schumacher is tien keer de sportman die Alonso is, zelfs ondanks enkele blunders van zijn kant.

Laat maar komen die race.  :)
Dit bevestigt mijn standpunt  :) De meeste kijken niet naar de prestaties maar eerder wat er naast het circuit gebeurt. Kan je beter in de 'flairboekskes' gaan rondneuzen.

bogief1

Voor mij is het eender. Alonso heeft getoond dat hij op de baan kan strijden tegen MS, naast de baan bezweek hij onder de druk blijkbaar.
Renault had hun auto beter voor elkaar in het begin, Ferrari ontwikkelde beter door het jaar heen, dus ook daar is de titel voor beiden verdiend.
Alonso heeft getoond dat er een opvolger is voor MS, zoals MS dit toonde bij wijlen Ayrton Senna.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 18 oktober 2006 - 18:59:24
Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2006 - 18:22:55
Héhé, sommige McLaren fans zijn al helemaal aan het inleven in hun Alonso periode.  ;D

Ik daarentegen hoop dat hij de eindmeet niet ziet door mechanische pech of een foutje. Hij verdient de titel niet. Iemand die zijn team zo te kakken zet moet met zijn voeten op de grond komen.
En Schumacher is tien keer de sportman die Alonso is, zelfs ondanks enkele blunders van zijn kant.

Laat maar komen die race.  :)
Dit bevestigt mijn standpunt  :) De meeste kijken niet naar de prestaties maar eerder wat er naast het circuit gebeurt. Kan je beter in de 'flairboekskes' gaan rondneuzen.

Als we kijken naar de prestaties zien we dat Alonso een grote wk-voorsprong uit handen heeft gegeven en in het laatste deel van het seizoen slechts 1 race gewonnen heeft.

Het is niet dat ik Alonso de titel niet gun. Ik gun het Briatore alleen niet  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2006 - 18:22:55
Ik daarentegen hoop dat hij de eindmeet niet ziet door mechanische pech of een foutje. Hij verdient de titel niet. Iemand die zijn team zo te kakken zet moet met zijn voeten op de grond komen.
En Schumacher is tien keer de sportman die Alonso is, zelfs ondanks enkele blunders van zijn kant.

Hou toch op zeg. 10 keer de sportman die Alonso is....Hoe kan je die twee nou vergelijken? de 1 is 37 de ander 25. Natuurlijk heeft MS een mooiere staat van dienst die FA nog maar moet zien te halen. Alonso ligt qua prestaties echter gewoon voor op Der Michael op die leeftijd. Dus hou ff op. Over sportiviteit hoef je niet te beginnen, die is bij Michael net zover te zoeken. Ook dit jaar liet hij dat weer zien op de straten van Monte Carlo. Of geloof jij dat hij per ongeluk de controle over het stuur verloor met een snelheid van 16 km per uur??? ::)

Het is maar hoe je naar die jongens kijkt. Als Alonso een keer een domme opmerking maakt over zijn team, wordt dat voor eeuwig tegen hem gebruikt en worden zijn prima prestaties de afgelopen 2 jaar vergeten en uitgelegd als mazzel en óh hij heeft zo'n goeie auto'. Alsof de Ferrari altijd zo slecht is geweest  ::). Schumacher heeft zich ook niet altijd voorbeeldig gedragen.

Iedereen heeft zijn eigen voorkeur voor welke rijder dan ook. Maar wel een beetje proberen om objectief te kijken naar de heren racers. Mensen die Alonso neerzetten als een prutser sporen niet.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 18 oktober 2006 - 18:59:24
Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2006 - 18:22:55
Héhé, sommige McLaren fans zijn al helemaal aan het inleven in hun Alonso periode.  ;D

Ik daarentegen hoop dat hij de eindmeet niet ziet door mechanische pech of een foutje. Hij verdient de titel niet. Iemand die zijn team zo te kakken zet moet met zijn voeten op de grond komen.
En Schumacher is tien keer de sportman die Alonso is, zelfs ondanks enkele blunders van zijn kant.

Laat maar komen die race.  :)
Dit bevestigt mijn standpunt  :) De meeste kijken niet naar de prestaties maar eerder wat er naast het circuit gebeurt. Kan je beter in de 'flairboekskes' gaan rondneuzen.
Doe ik regelmatig. Je moet de vrouwenwereld nu éénmaal ook kennen he Mikacouli. Vrouwen hebben de macht.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2006 - 21:16:56
Doe ik regelmatig. Je moet de vrouwenwereld nu éénmaal ook kennen he Mikacouli. Vrouwen hebben de macht.

....en nog veel meer moois..... ;)

Chef

Kun je ook van MS genoten hebben als coureur en nu FA wel zien zitten?!?!?!?!?!?!? :-\

scho0634

Citaat van: Chef op 18 oktober 2006 - 21:45:43
Kun je ook van MS genoten hebben als coureur en nu FA wel zien zitten?!?!?!?!?!?!? :-\

Jazeker, kan dat!

Alleen ben je dan blijkbaar wel een beetje alleen op deze site ;)

Nee hoor, zonder dollen. Ik hoop zelfs dat MS zondag wint. Deze man hoort op het hoogste treetje afscheid te nemen. Ondanks dat ik niks met deze man heb. Ik begrijp alleen echt niet waarom Alonso door velen op deze (leuke) site zovaak gebasht wordt.