GP van Brazilië

Gestart door razzle_dazzle, 10 oktober 2006 - 17:28:42

« vorige - volgende »

FerrariMan

Toch logisch? Alonso is de 'vervanger' van Schumacher na dit seizoen, vooral kwa status.
Zorgt altijd voor wat extra frustratie.  :)

scho0634

Frustatie is een slechte raadgever. De F1 was mooi voor MS en zal ook weer mooi zijn na MS.

Trouwens, er is nog een Schumacher.... ;)


FerrariMan

Citaat van: scho0634 op 18 oktober 2006 - 22:34:25
Frustatie is een slechte raadgever. De F1 was mooi voor MS en zal ook weer mooi zijn na MS.

Trouwens, er is nog een Schumacher.... ;)


Dat is een goeie grap.  :)

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2006 - 22:49:44
Citaat van: scho0634 op 18 oktober 2006 - 22:34:25
Frustatie is een slechte raadgever. De F1 was mooi voor MS en zal ook weer mooi zijn na MS.

Trouwens, er is nog een Schumacher.... ;)


Dat is een goeie grap.  :)

Eerste of tweede ? ;)

Tim C

Hoe ik hoop dat die als R. Schumacher/RSC door het leven blijft gaan in de timing

marlboro

Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2006 - 22:14:34
Toch logisch? Alonso is de 'vervanger' van Schumacher na dit seizoen, vooral kwa status.
Zorgt altijd voor wat extra frustratie.  :)

Helemaal niet mee eens.
En waarom mensen zich meer en meer tegen alonso keren is niet om de reden die jij hier zegt maar door alonso z'n keer op keer domme uitspraken en kinderachtig gedoe.F1 is geen peutertuin.
En als er iets gebeurt dan hou je dat binnenskamers en moet je niet steeds opnieuw naar buiten brengen.
Alonso is een goeie rijder maar moet leren stoppen met bleiten vanaf het eens wat minder gaat en zou eindelijk eens wat volwassener mogen worden.Als hij deze 2 zaken kan doen dan zullen de mensen hem meer en meer dan ooit beginnen respecteren maar ik vrees ervoor.
Bende kinders

razzle_dazzle

Kwestie van het al gewoon te worden...

Het is allemaal de schuld van Alonso!!!

Ondertussen werd besloten dat alleen Fisico met de nieuwe motor zal starten, dan toch nog twijfels bij Renault  :P?

http://www.f1pits.net/index.php/nieuws/alleen_fisichella_krijgt_nieuwe_motor/

scho0634

wel begrijpelijk. Waarom zouden ze risico nemen? Extra pk's hebben ze niet nodig. Alleen maar betrouwbaarheid.

The Iceman

Citaat van: scho0634 op 18 oktober 2006 - 22:34:25
Frustatie is een slechte raadgever. De F1 was mooi voor MS en zal ook weer mooi zijn na MS.
Trouwens, er is nog een Schumacher....
Die had beter ook de eer aan zichzelf gehouden op het eind van het seizoen en met broerlief op pensioen gegaan.  ;) ;) ;)
Ralf mag blij zijn dat hij het kleine broertje is van, anders had hij het nooit zolang volgehouden in F1.


thomas17

Ik denk en hoop dat renault met de titels aan de haal gaat..
maar ik zal schumi ook zeker de zege willen zien opeisen.

mijn top 3
1:Schumi
2:Alonso
3:Massa

The Iceman

Voor degenen die hopen op een regenrace ? Die gaat er jammer genoeg niet komen. Heb enkele weersites bezocht en geen enkele voorspelt regen op zondag.

razzle_dazzle

Citaat van: scho0634 op 19 oktober 2006 - 16:05:55
wel begrijpelijk. Waarom zouden ze risico nemen? Extra pk's hebben ze niet nodig. Alleen maar betrouwbaarheid.

Idd. maar ze hebben wel een update gedaan aan de D-spec en het zou niet de eerste keer zijn dat een update toch voor problemen zorgt. Ik weet natuurlijk wel niet wat er juist is aangepast...

Kirabi

hmmm ik keek net op teletekst van SBS 6 en daar staat dat de quali op zondag is en de race kan ik niet vinden...
en in onze tv gids staat ook niet veel anders...

weet iemand hoe laat het allemaal begint op sbs 6? want andere zenders kijk ik niet


B00

Citaat van: Razzle_dazzle op 20 oktober 2006 - 02:59:35
Citaat van: scho0634 op 19 oktober 2006 - 16:05:55
wel begrijpelijk. Waarom zouden ze risico nemen? Extra pk's hebben ze niet nodig. Alleen maar betrouwbaarheid.

Idd. maar ze hebben wel een update gedaan aan de D-spec en het zou niet de eerste keer zijn dat een update toch voor problemen zorgt. Ik weet natuurlijk wel niet wat er juist is aangepast...

Alonso rijd met de moter van Japan.
Michael the living legend

The Iceman

Citaat van: B00 op 20 oktober 2006 - 16:01:50
Alonso rijd met de moter van Japan.
Nope, nieuwe motor voor de Spanjaard.  ;)