Man van de race: Japan

Gestart door Supermariobros, 08 oktober 2006 - 09:42:34

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man van de race?

Alonso
14 (50%)
Massa
1 (3.6%)
Fisichella
0 (0%)
Button
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Raikkonen
5 (17.9%)
M. Schumacher
7 (25%)
Iemand anders
1 (3.6%)

Totaal aantal stemmen: 24

Supermariobros


The Iceman

#1
Alonso, de Spanjaard reed een uitstekende race vandaag. Knap voorbij Trulli in de eerste bocht, toch niet zonder risico, keurig voorbij Ralf. Alleen al op basis van de eerste twee stints verdient hij de Man van de race titel. Kreeg de overwinning wel in de schoot geworpen toen Schumacher's motor plots in rook opging. Maar dat hij zo kort bij de Ferrari van de Duitser zou kunnen blijven, dat had ik zeker, na de kwalificatie van gisteren, niet gedacht .

Tim C


razzle_dazzle

Mijn stem gaat ook naar Alonso. Schitterend hoe hij zich terug in de wedstrijd knokte, die eerste ronden reed de Spanjaard echt op de limiet, vandaar ook zijn klein schuivertje. Prachtig hoe hij Trulli met een schijnmanoeuvre wist te verschalken.

Ook Schumacher was magistraal tijdens het ultieme gevecht met Alonso. De Duitser controleerde de wedstrijd op schitterende wijze, telkens de Renault een stapje dichter kwam, zette hij een stapje vooruit.

Mooie race, mooie strijd...bittere nasmaak.

The REAL BUTTON Freak

Kimi, heeft een dijk van een race gereden en respect voor Fisico

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 08 oktober 2006 - 10:09:10
Kimi, heeft een dijk van een race gereden en respect voor Fisico

Zelfde hier.

Hamilton MASTER

Alonso heeft ondanks een slechte kwali een dijk van een race neergezet.

Hij startte heel goed en bleef de hele race pushen om zo het puntenverlies te beperken. Nadien blijkt dat hij Schumacher op 10 punten zet, wat voor hem natuurlijk fantastisch is.
Maar zijn houding heeft mij bekoord.



Vroemvroem

Voor mij schumacher.
Waarom;was weer aan een zeer goede en strakke race bezig en ondanks alonso eventjes sneller was dacht ik,tis niet waar maar schumacher zette gewoon een tandje bij en controleerde de wedstrijd.
Schumacher was terug aan een foutloze wedstrijd bezig,kan van alonso niet gezegd worden.
Zo zie je maar dat als alonso moet beginnen aanvallen hij fouten begint te maken.

Knappa prestatie van raikkonen,ik heb het wel voor die gast,al geruime tijd maar schumacher blijft de betere uiteraard.
Maar het is de ideale man voor bij ferrari.

Doefie

Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 11:44:53Schumacher was terug aan een foutloze wedstrijd bezig,kan van alonso niet gezegd worden.
Zo zie je maar dat als alonso moet beginnen aanvallen hij fouten begint te maken.

Alonso heeft één klein foutje gemaakt, toen hij vlak achter Ralf reed. Voorts geen fout gezien van Alonso.

bogief1

Alonso, was steeds de evenknie van schumacher. Is enkel voor mij genomineerd boven schumacher doordat hij van verder kwam in de race en omdat hij de race uit kon rijden.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 11:44:53
Voor mij schumacher.
Waarom;was weer aan een zeer goede en strakke race bezig en ondanks alonso eventjes sneller was dacht ik,tis niet waar maar schumacher zette gewoon een tandje bij en controleerde de wedstrijd.
Schumacher was terug aan een foutloze wedstrijd bezig,kan van alonso niet gezegd worden.
Zo zie je maar dat als alonso moet beginnen aanvallen hij fouten begint te maken.

Knappa prestatie van raikkonen,ik heb het wel voor die gast,al geruime tijd maar schumacher blijft de betere uiteraard.
Maar het is de ideale man voor bij ferrari.
Had eerlijk gezegd niets anders van je verwacht  :)  Denk dat jij zelf nog op Schumacher stemt als hij 5 keer gedubbeld zou worden  ;)
Alonso, geen foutloze race ??? Hij ging eventjes wijd toen hij achter Ralf zat, maar dat is het enige foutje dat hij maakte tijdens de race.
Schumacher de betere van Räikkönen ??? Qua palmares momenteel wel, maar waarom denk je dat hij in 2007 niet naast de Fin wil rijden bij Ferrari ?

scho0634

Alonso is de man van de race.

Prima start, mooie inhaalactie langs Ralf. Op tactiek langs Massa. Hij was evensnel als MS, had ik niet verwacht.

Vroemvroem

Citaat van: scho0634 op 08 oktober 2006 - 12:08:43
Alonso is de man van de race.

Prima start, mooie inhaalactie langs Ralf. Op tactiek langs Massa. Hij was evensnel als MS, had ik niet verwacht.

Prima start?Das altijd zo bij renault dus niets nieuws onder de zon.
Inhaalactie op ralf?Ik vraag mij af wat ralfke nog in de F1 zit te doen.Wie goed heeft opgelet die kan zien dat ralf zelfs niet de minste moeite doet om z'n positie te verdedigen toen alonso hem probeerde in te halen net zoals die sukkel van een button trouwens,pf,dat ze ma vlug vertrekken en de jongere gasten hun kans geven zoals een kubica en vettel enz...

Taktiek op massa?Massa had problemen met een band en/of banden en zat daarna ook nog eens vast achter heidfeld  ::) >:(

Alonso evensnel;ja en nee.Alonso kon zeer goed volgen maar reed zo goed als heel de race al met een lichtere wagen dan schumacher en toch kon hij schumacher niet inhalen???Zegt meer over michael dan alonso.

scho0634

Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 12:41:34
Citaat van: scho0634 op 08 oktober 2006 - 12:08:43
Alonso is de man van de race.

Prima start, mooie inhaalactie langs Ralf. Op tactiek langs Massa. Hij was evensnel als MS, had ik niet verwacht.

Prima start?Das altijd zo bij renault dus niets nieuws onder de zon.
Inhaalactie op ralf?Ik vraag mij af wat ralfke nog in de F1 zit te doen.Wie goed heeft opgelet die kan zien dat ralf zelfs niet de minste moeite doet om z'n positie te verdedigen toen alonso hem probeerde in te halen net zoals die sukkel van een button trouwens,pf,dat ze ma vlug vertrekken en de jongere gasten hun kans geven zoals een kubica en vettel enz...

Taktiek op massa?Massa had problemen met een band en/of banden en zat daarna ook nog eens vast achter heidfeld  ::) >:(

Alonso evensnel;ja en nee.Alonso kon zeer goed volgen maar reed zo goed als heel de race al met een lichtere wagen dan schumacher en toch kon hij schumacher niet inhalen???Zegt meer over michael dan alonso.

Is zeker wel gezellig daar, he. In Michael Schumacher - land.......

Vroemvroem

Citaat van: scho0634 op 08 oktober 2006 - 12:44:24
Citaat van: Vroemvroem op 08 oktober 2006 - 12:41:34
Citaat van: scho0634 op 08 oktober 2006 - 12:08:43
Alonso is de man van de race.

Prima start, mooie inhaalactie langs Ralf. Op tactiek langs Massa. Hij was evensnel als MS, had ik niet verwacht.

Prima start?Das altijd zo bij renault dus niets nieuws onder de zon.
Inhaalactie op ralf?Ik vraag mij af wat ralfke nog in de F1 zit te doen.Wie goed heeft opgelet die kan zien dat ralf zelfs niet de minste moeite doet om z'n positie te verdedigen toen alonso hem probeerde in te halen net zoals die sukkel van een button trouwens,pf,dat ze ma vlug vertrekken en de jongere gasten hun kans geven zoals een kubica en vettel enz...

Taktiek op massa?Massa had problemen met een band en/of banden en zat daarna ook nog eens vast achter heidfeld  ::) >:(

Alonso evensnel;ja en nee.Alonso kon zeer goed volgen maar reed zo goed als heel de race al met een lichtere wagen dan schumacher en toch kon hij schumacher niet inhalen???Zegt meer over michael dan alonso.

Is zeker wel gezellig daar, he. In Michael Schumacher - land.......

Ik zou zeggen,de waarheid kwetst.
Alonso is helemaal niet de man van de wedstrijd vandaag;dat was dan in mijn ogen nog eerder een raikkonen en kubica en zelfs een sato.