Man van de race: China

Gestart door Supermariobros, 01 oktober 2006 - 10:11:26

« vorige - volgende »

Wie is volgens jou de man de race?

M. Schumacher
32 (86.5%)
Alonso
1 (2.7%)
Fisichella
1 (2.7%)
Kubica
2 (5.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Iemand anders
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 30

Supermariobros

Eigenlijk had ik er maar één naam moeten opzetten, want wie de race gezien heeft stemt voor M. Schumacher.

scho0634


dj Peter


Schumi nr1


Vroemvroem

Ik denk dat het deze keer toch wel overduidelijk is  ;)
Toch ook nog eventjes kubica z'n prestatie onderstrepen,die gast gaat het nog maken,goeie rijder en in mijn ogen beter dan alonso.

scho0634

Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 10:31:01
Ik denk dat het deze keer toch wel overduidelijk is  ;)
Toch ook nog eventjes kubica z'n prestatie onderstrepen,die gast gaat het nog maken,goeie rijder en in mijn ogen beter dan alonso.

hmmm, ik krijg steeds meer het gevoel dat jij niet heel erg gecharmeerd bent van onze vriend alonso ...... ;)

Vroemvroem

Citaat van: scho0634 op 01 oktober 2006 - 10:41:17
Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 10:31:01
Ik denk dat het deze keer toch wel overduidelijk is  ;)
Toch ook nog eventjes kubica z'n prestatie onderstrepen,die gast gaat het nog maken,goeie rijder en in mijn ogen beter dan alonso.

hmmm, ik krijg steeds meer het gevoel dat jij niet heel erg gecharmeerd bent van onze vriend alonso ...... ;)

Ik haat die gast en het is z'n eigen fout.Ik had het in den beginne nog voor z'n eerste titel wat voor hem maar door zijn dikkenek en dergelijke dat hij heeft gekregen en z'n domme uitspraken telkens zoals gisteren ook te zeggen;poor old michael,nope gedaan,ik heb totaal geen repsect voor dat snotjonk meer.

FerrariMan


Vroemvroem

Citaat van: FerrariMan op 01 oktober 2006 - 10:45:39
Zijn ingenieur zei dat.

Ja,weet ik,was foutje van mij maar dan nog,het toont nog maar eens dat heel dat renault team arrogant en dikkenek is dat het geen naam heeft en niet moeilijk ook als je alonso en flavioke alleen al bekijkt.

Ik zie vandaag nog net voor de race briatore grijnzen omdat het nat lag en in z'n vuistje al zat te lachen dat het vandaag zou afgelopen zijn met schumi maar zo zie je maar.

Niels

Goedemorgen,

Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik wou al de hele tijd op een Formule 1 forum en bij deze ben ik erbij gekomen.

Persoonlijk vond ik Schumacher de man van de race. Hij heeft zich van de 6de plek weten terug te knokken naar de eerste, die na een bizarre pitsfout van Alonso hem ook bijbleef. De inhaal actie van Schumacher op Fischichella vond ik echt geweldig. Hard door de eerste bocht, en Fischichella ging ook netjes aan de kant, erg sportief.

Slechtste man van de race vond ik: Albers.

Hij reed gewoon slecht, er zat voor hem niets goed in. Misschien moet Midland maar is gaan nadenken over een overstap op Michelin. Renault regeerde in veel andere races ook al met dat bandenmerk.

scho0634

Citaat van: Niels op 01 oktober 2006 - 10:50:37
Goedemorgen,

Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik wou al de hele tijd op een Formule 1 forum en bij deze ben ik erbij gekomen.

Persoonlijk vond ik Schumacher de man van de race. Hij heeft zich van de 6de plek weten terug te knokken naar de eerste, die na een bizarre pitsfout van Alonso hem ook bijbleef. De inhaal actie van Schumacher op Fischichella vond ik echt geweldig. Hard door de eerste bocht, en Fischichella ging ook netjes aan de kant, erg sportief.

Slechtste man van de race vond ik: Albers.

Hij reed gewoon slecht, er zat voor hem niets goed in. Misschien moet Midland maar is gaan nadenken over een overstap op Michelin. Renault regeerde in veel andere races ook al met dat bandenmerk.

Wordt lastig, aangezien Michelin uit de F1 stapt na dit seizoen.

The Iceman

Ongetwijfeld Michael Schumacher, hoeft geen verdere uitleg  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 01 oktober 2006 - 10:11:26
Eigenlijk had ik er maar één naam moeten opzetten, want wie de race gezien heeft stemt voor M. Schumacher.
Ben ik het niet helemaal mee eens, had Schumi niet gewonnen dan was ik resoluut voor Kubica gegaan, die man die reed de sterren uit de hemel (of hoe zeggen ze da :P). Ik denk dat Kubica het potentieel heeft om de wereldkampioen te worden, hij moet alleen nog de juiste wagen onder zen gat krijgen.

Citaat van: Niels op 01 oktober 2006 - 10:50:37
Goedemorgen,

Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik wou al de hele tijd op een Formule 1 forum en bij deze ben ik erbij gekomen.

Persoonlijk vond ik Schumacher de man van de race. Hij heeft zich van de 6de plek weten terug te knokken naar de eerste, die na een bizarre pitsfout van Alonso hem ook bijbleef. De inhaal actie van Schumacher op Fischichella vond ik echt geweldig. Hard door de eerste bocht, en Fischichella ging ook netjes aan de kant, erg sportief.

Slechtste man van de race vond ik: Albers.

Hij reed gewoon slecht, er zat voor hem niets goed in. Misschien moet Midland maar is gaan nadenken over een overstap op Michelin. Renault regeerde in veel andere races ook al met dat bandenmerk.
Misschien even wat nieuws aan jouw melden, want blijkbaar ben je nog niet op de hoogte van de nieuwtjes ;) Midland heet tegenwoordig Spyker (maar dat wist je waarschijnlijk wel) maar iets dat je blijkbaar niet wist / niet aan dacht is dat Michelin er einde dit seizoen mee kapt (in de F1 wel te verstaan), overschakelen is dus niet meer mogelijk ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Niels

Ja, dat wist ik wel. Maar er staat als de naam verschijnt nog steeds: Midland Toyota (Toyota motor). En dat Michelin kapt wist ik niet. Naja, veel races met regen  volgend jaar en het worden mooie races met Bridgestone.

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 10:43:36
Ik haat die gast en het is z'n eigen fout.Ik had het in den beginne nog voor z'n eerste titel wat voor hem maar door zijn dikkenek en dergelijke dat hij heeft gekregen en z'n domme uitspraken telkens zoals gisteren ook te zeggen;poor old michael,nope gedaan,ik heb totaal geen repsect voor dat snotjonk meer.
Denk dat die ingenieur van Renault het gisteren grappig bedoelde omdat hij waarschijnlijk nog gewerkt heeft voor Benetton toen Schumacher daar nog reed ! En dat is toch al een tijdje geleden.