Alonso sabelt Schumacher neer

Gestart door Martin, 12 september 2006 - 19:33:33

« vorige - volgende »

Vroemvroem

Citaat van: scho0634 op 18 september 2006 - 20:33:36
Citaat van: Vroemvroem op 17 september 2006 - 15:53:29
Alonso is een blaaskaak.

Bedankt voor deze nuttige toevoeging. Dat is een F1 feitje dat ik nog niet wist.

Het is al een goeie zaak dat je het ook doorhebt want sommige mensen hebben dat dus nog steeds niet door. :-X

scho0634

Gelukkig interesseert het me vrij weinig of iemand sympathiek is of niet. Ik zit in het weekend in de kroeg met mijn vrienden niet met Fernando Alonso. Coureurs moeten mooie races rijden op zondagmiddag. Of het blaaskaken zijn interesseert me werkelijk geen bal.


FerrariMan

Het verschil tussen MS en FA:

Citaat"Indeed, he is flying off to Japan at the moment to complete a major sponsor operation for the team this weekend..."

Terwijl MS kilometers aan het vreten is met zijn Ferrari voor de seizoensfinale.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 21 september 2006 - 13:57:56
Het verschil tussen MS en FA:

Citaat"Indeed, he is flying off to Japan at the moment to complete a major sponsor operation for the team this weekend..."

Terwijl MS kilometers aan het vreten is met zijn Ferrari voor de seizoensfinale.

Alonso moch even niet rijden ivm een pijnlijke knie.

Tim C

De vraag is natuurlijk of Alonso zijn knie evenzeer kapot is als Juan Pablo is gaan tennissen...

Kirabi

Citaat van: Tim C op 21 september 2006 - 20:40:51
De vraag is natuurlijk of Alonso zijn knie evenzeer kapot is als Juan Pablo is gaan tennissen...
hehehe :P


scho0634


Vroemvroem

Citaat van: Tim C op 21 september 2006 - 20:40:51
De vraag is natuurlijk of Alonso zijn knie evenzeer kapot is als Juan Pablo is gaan tennissen...

Hehe.

bogief1

Mag Alonso nog wel testen van Renault, nu hij naar mclaren gaat?
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Kirabi

hmmmm lijkt me wel... nu hij nog steeds bij renault rijd..


Tim C

Citaat van: bogief1 op 23 september 2006 - 17:35:51
Mag Alonso nog wel testen van Renault, nu hij naar mclaren gaat?

Officieel wel, maar het testprogramma van Renault is geloof ik afgelopen voor dit jaar.

Vroemvroem

Alonso: Renault wil niet dat ik kampioen word
De liefde tussen Renault en Fernando Alonso lijkt na de Grand Prix van China compleet over te zijn. Eerder wisten wij al te melden dat Alonso niet meer gelukkig was bij de Franse renstal en zijn heil liever zocht bij McLaren-Mercedes en dat hij Michelin aanspoorde om hen eindelijk betere banden te leveren. Na de Chinese Grand Prix, waarin Alonso dankzij een foute bandenkeuze en een mislukte pitstop als tweede finishte achter titelrivaal Michael Schumacher, lijkt de relatie tussen Renault en haar stercoureur een nieuw dieptepunt te hebben bereikt. Alonso beschuldigt zijn werkgever er nu namelijk van dat zij zijn titelkansen moedwillig om zeep helpen.

"Ze (Renault) wilden dat wij als tweede en derde finishten", werd Alonso door de Spaande krant AS geciteerd. "Ze willen namelijk niet dat ik het startnummer 1 meeneem naar een ander team." De Spanjaard meent dus dat zijn vertrek naar McLaren-Mercedes aan het eind van dit seizoen de reden is dat Renault hem niet langer volledig steunt in zijn titelstrijd met Schumacher. Hij zegt dan ook dat er maar een paar mensen binnen het team teleurgesteld waren met het verlies in de Chinese Grand Prix.

"Anderen waren wel blij, omdat we op deze manier Ferrari passeerden in het wereldkampioenschap voor teams", gaat Alonso verder. "Ze helpen me niet meer zo goed als ze wel kunnen." De regerend wereldkampioen zegt hiermee in feite dat Renault meer waarde hecht aan de constructeurstitel dan aan een nieuwe rijderstitel voor de Spanjaard. Met nog twee races voor de boeg heeft Alonso echter nog alle kans op de titel, aangezien hij met 116 punten op gelijke hoogte staat met Schumacher. Het team van Renault heeft nog niet gereageerd op de uitlatingen van haar stercoureur.