Wat staat er volgend jaar op de wagen van Raikkonen?

Gestart door Tim C, 11 september 2006 - 11:26:11

« vorige - volgende »

Wat staat er volgend jaar op de wagen van Raikkonen?

Het nummer 0
19 (67.9%)
Het nummer 3
9 (32.1%)

Totaal aantal stemmen: 24

Tim C

Een verdoken vraagstelling voor: "Eindigt Schumacher zijn carriere als kampioen of niet?"

Franky

zoals al in het verslag van de race te lezen valt heeft hij volgens mij blauw bloed geroken en gaat hij er voor ! Ik hoop echt dat hij de snelheid van ferrari en zijn ervaring kan consolideren en de dubbele titel binnehaalt. Wat iedereen dacht dat onmogelijk was zal dan toch zijn gelukt.  :D
Franky Reymenants

Juan Pablo

Tuurlijk word Schumi wereldkampioen, ik herinner me nog goed dat Kwalonso na de race van Canada zei : "Ik laat het gat met mij en Schumacher niet kleiner worden dan 15 punten."

Nu dus nog maar 2 schamele puntjes, en aangezien Renault sinds Canada geen overwinning heeft behaald, denk ik dat Schumacher wereldkampioen word.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

daan

Klopt, het nummer 0. Renault is terug op de terugweg.

FerrariMan

Het is nog een lange weg. MS heeft me nooit kunnen overtuigen in China.

The REAL BUTTON Freak

Ik denk dat Ms SUPER gemotiveerd is om zen 8ste te pakken, en Alonso doet niet meer aan sport heeft hij gezegd.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Is het wel zo dan Raikkonen eerste rijder wordt? Wordt Massa dat niet na al een seizoen bij Ferrari gereden te hebben?

Supermariobros

Hij is van ver teruggekeerd en nu de titel in zicht is gaat hij die pakken. Raikkonen rijdt volgend jaar dus met 0 op zde Ferrari.

McChouffe

Citaat van: The REAL Freak op 11 september 2006 - 17:24:30
Ik denk dat Ms SUPER gemotiveerd is om zen 8ste te pakken, en Alonso doet niet meer aan sport heeft hij gezegd.

Alonso is volgens mij even gemotiveerd. Hij is de laatste die de grote Micheal Schumacher van zijn laatste wereldtitel kan houden.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bogief1

Alonso in China en MS in Japan en Brazilië met z'n 8ste wereldtitel.

Ik vind dat de rijders hun nummers moeten krijgen volgens de plaats van vorig jaar.
Met duidelijke cijfers, dan is het ook wat beter te volgen door de f1-fans ipv freaks  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

The Iceman

Ik denk het nummer 2 ! Schumacher wordt wereldkampioen en gaat met  pensioen, zodoende is er geen startnummer 1, maar krijgt Ferrari de nummers 0 en 2  toegewezen.
Dus krijgt Kimi de keuze tussen 0 en 2 en ik zie hem persoonlijk eerder voor het startnummer 2 opteren dan voor 0. 
Remember 1993 toen Alain Prost niet met het nummer 0 wou rijden omdat  Nigel Mansell de titel pakte het jaar voordien, zijn ontslag kreeg van Frank en de stap zette naar de Champcars in Amerika.

KVDracer

Ik heb op het nummer 0 gestemd. Omdat Ferrari al reeds aankondigde dat Raikkonen de nr1 wordt en ik denk dat dit zo contractueel wel geregeld is. Het is ondertussen al van '94 geleden dat er nog met het nummer0 rondgereden werd, toen was het Hill in de Williams. Eigenlijk zouden ze het nummer 1 nooit meer mogen gebruiken en enkel toeeigenen aan MS zoals in de motorcross met het nr72 gedaan hebben bij Setfan Everts  ;) ;D

McChouffe

Marlboro, Shell, Ferrari, Fiat, Bridgestone, AMD ... t zal allemaal op de wagen van Kimi staan  :P

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: KVDracer op 11 september 2006 - 20:19:47
Ik heb op het nummer 0 gestemd. Omdat Ferrari al reeds aankondigde dat Raikkonen de nr1 wordt en ik denk dat dit zo contractueel wel geregeld is. Het is ondertussen al van '94 geleden dat er nog met het nummer0 rondgereden werd, toen was het Hill in de Williams. Eigenlijk zouden ze het nummer 1 nooit meer mogen gebruiken en enkel toeeigenen aan MS zoals in de motorcross met het nr72 gedaan hebben bij Setfan Everts  ;) ;D
Dat is ook mijn mening, ze zouden dat nummer uit de sport moeten halen.  ;) Schumi is de eeuwige nummer 1!