Wat vinden jullie van De Keersmaecker?

Gestart door Hamilton MASTER, 11 september 2006 - 07:32:43

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Heb gisteren het debat gevolgd tussen Bert Anciaux en bondsvoorzitter De Keersmaecker in het VRT-programma 'De Zevende Dag'.

Hij is toch maar een blaaskaak hoor, De Keersmaecker. Hij kan erg weinig zinnigs vertellen, antwoordt naast de kwestie en Anciaux maakte hem met de vloer gelijk.
Als het zo iemand is waarop de voetbalbond moet bouwen de volgende jaren, denk ik dat het er voor België heel erg slecht uitziet.

Hij heeft geen charisma, kan niet praten en heeft geen idee waar het om gaat.
Hij geeft me een erg domme indruk terwijl Peeters vroeger toch een veel zekerdere indruk maakte op mij.

Afwachten of Anciaux zijn 'fonds voor clubs die jongeren opleiden' kan maken want hij heeft al meer vreemde uitspraken gedaan... (Olympische Spelen in Vlaanderen bijvoorbeeld...)




Tim C

Ik heb echt zo'n gevoel dat die man na school in de buurt van speelpleintjes is te vinden. Een enorm creepy kerel die duidelijk niet op zijn plaats zit. Anciaux maakte gewoon brandhout van de man, al had hij dat als enige blijkbaar niet door.

Het is het prototype van een smakeloos compromis en hoe we zijn afgezwakt van Vanden Stock naar Preud'homme naar dit schepsel is een compleet raadsel. Het was misschien de minst gevaarlijke keuze, maar wat koop je daar mee?

The REAL BUTTON Freak

Allesinds geen Tv rechten, want de pummel wil ze in Nederland gaan verkopen.

Aan de Nederlanders op het forum, kan het jullie een fluit schelen wat de Belgische Nationale ploeg doet en ga je dan nog eens op je eigen Nederlandse tv naar een Belgische match kijken?

Voor een Belg licht dat anders, als we goeie voetbal willen zien moeten we wel zappen naar andere landen.

Hamilton MASTER

De NOS heeft al laten weten dat het absoluut geen interesse heeft om de rechten te kopen...

Een koper vinden die meer wil betalen dan de 50.000 € die VTM betaalde voor de vorige match, lijkt dus erg moeilijk...

Wordt tijd dat ze de matchen nog eens in een pakket gaan verkopen...

De voetbalbond dacht slim te zijn door de verschillende kopers tegen elkaar op te laten bieden... Draait dus even anders uit. Zo is weer bewezen dat er in de voetbalbond geen structuur zit en dat er met het boekhoudkundig bestuur absoluut niet gerekend wordt in verband met de verkoopprijs en het aantal potentiele kopers. Zelfs een simpel kind weet dat als je 3 kopers hebt, je moelijk kan blijven opbieden.

Tsja... Ik zie er niet veel goeds uitkomen...