Madonna

Gestart door Martin, 07 september 2006 - 23:04:34

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Martin op 08 september 2006 - 17:18:41
Citaat van: Doefie op 08 september 2006 - 16:36:21
Martin, op dat vlak ben je het soort die ik direct rot zou schelden voor 'marchant' en 'bedrieger' en dergelijke ;)

Als ik nu de enige wereldburger zou zijn die dit doet mag je dat doen. Scheld me dan maar rot.
Maar het is een beetje hypocriet, omdat ik er voor uitkom, mij daar op aan te vallen.
Als jij iets verkoopt wil je ook winst maken. Het liefst zo veel mogelijk. Handel is handel. Ik doe het al 30 jaar.
Iedereen die iets verkoopt in deze wereld doet dat om winst te maken. We noemen dat economie.
Ben je het er niet mee eens moet je in Noord-Korea gaan wonen. Maar daar komt Madonna niet.


Allemaal goed en wel, maar jij bent geen verkoper van de kaarten. Het is niet jouw handel. Je verhandelt andermans producten voor een hogere prijs omdat je weet dat de tickets veelgevraagd zijn. Stoot het dus niet op 'handel drijven'.

FerrariMan

Na wat opzoekwerk te weten gekomen dat het in België wél strafbaar is daar dit een inbreuk is op de handelswetgeving.

Doefie

Citaat van: Martin op 08 september 2006 - 17:18:41
Als ik nu de enige wereldburger zou zijn die dit doet mag je dat doen. Scheld me dan maar rot.
Maar het is een beetje hypocriet, omdat ik er voor uitkom, mij daar op aan te vallen.
Als jij iets verkoopt wil je ook winst maken. Het liefst zo veel mogelijk. Handel is handel. Ik doe het al 30 jaar.
Iedereen die iets verkoopt in deze wereld doet dat om winst te maken. We noemen dat economie.
Ben je het er niet mee eens moet je in Noord-Korea gaan wonen. Maar daar komt Madonna niet.