Madonna

Gestart door Martin, 07 september 2006 - 23:04:34

« vorige - volgende »

Martin

Doe het niet. Koop geen kaartjes om te speculeren.
Je verdiend er niets aan. Sterker je verliest er aan.

McChouffe

Fantastisch! Laat al die uitzuigers er maar flink hun broek aan scheuren, ze verdienen het.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Waar gaat het eigenlijk over?

McChouffe

Citaat van: Razzle_dazzle op 08 september 2006 - 02:19:57
Waar gaat het eigenlijk over?

Het kopen van concerttickets met de bedoeling ze voor grof geld door te verkopen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Juan

Al topics openen voor zo'n zaakjes??? :-\ ???
Juan

FerrariMan

Citaat van: Martin op 07 september 2006 - 23:04:34
Doe het niet. Koop geen kaartjes om te speculeren.
Je verdiend er niets aan. Sterker je verliest er aan.

Als je een topic start, kan je dan wat meer uitleg geven? Ik snap er helemaal niks van... :)

Tim C

Citaat van: Martin op 07 september 2006 - 23:04:34
Doe het niet. Koop geen kaartjes om te speculeren.
Je verdiend er niets aan. Sterker je verliest er aan.

Er bestaat dan toch een god!

Moge al het gespuis dat speculeert op kosten van de echte fan dat meer voor hebben!

FerrariMan

Ben je gepakt Martin??

daan

Er staat toch geen straf op? Tenminste, dat dacht ik?

Martin

Staat geen straf op. Ik koop in en verkoop. Als je een broodje bij een benzinepomp koopt zit er ook 50% winst op.
Verkopen ze die broodjes niet kunnen ze ze in een container dumpen.
En zo zit het ook met concertkaartjes. Ik kocht er 6 voor € 600.00. Ik verkocht er slechts 5 voor € 530.00.
70 euro strop. Dat verlies moet je maar nemen. Ik had ook een paar honderd euro winst kunnen maken.



FerrariMan

Ik denk dat de concertgaande bevolking gewoon slimmer aan het worden is en liever niet gaat ipv belachelijke bedragen te moeten betalen om hun favoriete bands te zien.

En dat is maar mooi ook.

Martin

Ach, ik heb er drie voor de kostprijs verkocht en twee met winst.
Er zit nog wel handel in kaartjes. Je moet wel de juiste kiezen.
De schade is beperkt gebleven.

Doefie

Martin, op dat vlak ben je het soort die ik direct rot zou schelden voor 'marchant' en 'bedrieger' en dergelijke ;)

Martin

Citaat van: Doefie op 08 september 2006 - 16:36:21
Martin, op dat vlak ben je het soort die ik direct rot zou schelden voor 'marchant' en 'bedrieger' en dergelijke ;)

Als ik nu de enige wereldburger zou zijn die dit doet mag je dat doen. Scheld me dan maar rot.
Maar het is een beetje hypocriet, omdat ik er voor uitkom, mij daar op aan te vallen.
Als jij iets verkoopt wil je ook winst maken. Het liefst zo veel mogelijk. Handel is handel. Ik doe het al 30 jaar.
Iedereen die iets verkoopt in deze wereld doet dat om winst te maken. We noemen dat economie.
Ben je het er niet mee eens moet je in Noord-Korea gaan wonen. Maar daar komt Madonna niet.


Juan

Citaat van: Martin op 08 september 2006 - 17:18:41
Citaat van: Doefie op 08 september 2006 - 16:36:21
Martin, op dat vlak ben je het soort die ik direct rot zou schelden voor 'marchant' en 'bedrieger' en dergelijke ;)

Als ik nu de enige wereldburger zou zijn die dit doet mag je dat doen. Scheld me dan maar rot.
Maar het is een beetje hypocriet, omdat ik er voor uitkom, mij daar op aan te vallen.
Als jij iets verkoopt wil je ook winst maken. Het liefst zo veel mogelijk. Handel is handel. Ik doe het al 30 jaar.
Iedereen die iets verkoopt in deze wereld doet dat om winst te maken. We noemen dat economie.
Ben je het er niet mee eens moet je in Noord-Korea gaan wonen. Maar daar komt Madonna niet.


Men zit altijd maar te klagen over zwartwerk, maar tegen dit handeltje wordt gewoon niks gedaan, terwijl het toch ook een soort van bijverdienste is. Moet men maar eens strenger tegen optreden... Dus Martin, ik ben van mening dat het wel strafbaar is als kan aangetoond worden dat het meermaals gebeurd.
Juan