Meet and Greet

Gestart door Martin, 19 augustus 2006 - 10:39:52

« vorige - volgende »

Martin

Gaat er vanmiddag nog iemand naar Breda voor de Meet and Greet met Ho Pin Tung?
Ik vertrek over een uurtje richting Breda met een Ferrari cap op mijn kop.

FerrariMan


Olav18

De Chinees waar Martin altijd gaat eten. ;)

Maar ik ga niet (ben niet gegaan) is mij veel te ver weg.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Tim C

Citaat van: FerrariMan op 19 augustus 2006 - 12:10:49
Wie is die tong?
Chinese Nederlander die af en toe voor Williams test.

Olav18

Volgens mij heeft hij toch maar één keer mogen testen in een twee jaar oude auto ofzo? En heeft vorig jaar meegedaan aan de Monaco aan de Maas met een Williams.

Maar goed Ho Pin is geboren in Velp (Nederland) en heeft Chinese ouders en racet om sponsortechnische redenen nu met een Chinese racelicentie. Hij gaat op dit moment aan de leiding in het Duitse F3-kampioenschap.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Martin

Het was druk bij jullie sponsor. Niet alleen de Afsluitdijk en een brug in Rotterdam worden afgesloten.
Ook het van Coothplein in Breda was vandaag 10 minuten afgesloten toen Ho Pin in zijn F3 zijn opwachting maakte.
De zaak ligt bij een rotonde en daar kan je prachtig omheen spinnen.
Het was een oorverdovend lawaai. Als je er niet was heb je nu al spijt.
Ook een T-shirt gescoord met een handtekening. Er stonden honderden mensen voor de zaak te wachten.
Wat ik hoorde komen Jan Lammers en Cristijan Albers binnenkort ook.
Maar dat is van horen zeggen.
Ik heb er ook een mooie BMW F1 polo gekocht.

Martin

Citaat van: Olav18 op 19 augustus 2006 - 12:37:01
De Chinees waar Martin altijd gaat eten. ;)

Maar ik ga niet (ben niet gegaan) is mij veel te ver weg.

Voor mij 180 km. op en neer. Is te doen.

Scuderia Ferrari

Heb Ho-Pin vanavond niet gezien, maar de rest van de Nederlandse F1-wereld was aanwezig bij een Pre Bavaria City Racing-gala in Rotterdam. Ik hoop dat het in Breda net zo leuk was ;)

Martin

PERSBERICHT

SPEKTAKEL IN BREDA BIJ DE MEET & GREET MET HO-PIN TUNG
19-08-2006

Zaterdagmiddag werden de honderden wachtende fans aangenaam verrast toen de Chinees-Nederlandse coureur Ho-Pin Tung spectaculair zijn visitekaartje in de vorm van rubber en bandensporen neerlegde op het van Coothplein in Breda voor de deur bij de Formule 1 winkel GPworld. De 23 jarige coureur die momenteel leider is in het klassement van de Duitse Formule 3 Cup had voor de gelegenheid zijn Lola Formule 3 auto van stal gehaald en wist met een hoop herrie en rook een mooie show weg te geven. De verraste voorbijgangers waardeerden de aktie van Ho-Pin met een daverend applaus. De eerste 200 bezoekers van de meet&greet werden beloond voor het wachten met een door Ho-Pin Tung persoonlijk overhandigd sponsorshirt.

De voormalig Formule BMW Asië kampioen komt dit jaar uit voor het Belgische JB Motorsport team in de Duitse Formule 3 Cup en hoopt de eerste Chinese Formule 1 coureur in de geschiedenis te worden. Getuige de hoge opkomst en de reakties van klanten bij GPworld is Ho-Pin al razend populair onder de autosport fans. Eigenaar Danny de Heer licht toe: "Het is ontzettend leuk om in onze winkel de klantenkring kennis te laten maken met een coureur. Van een hoop klanten hebben we positieve reacties mogen ontvangen. Wat mij betreft mogen de bandensporen hier op de rotonde nog lang te zien blijven!"

HO-PIN: "Ik ben er bijzonder trots op dat er bij GPworld voor mij zo een hoge opkomst is geweest en vond het heel erg leuk om de fans te ontmoeten. Onzettend leuk om zoiets te doen maar ook leuk dat ik gewoon bij het stoplicht met mijn Formule 3 auto stond te wachten tot het licht op groen zou springen! Het is leuk te horen dat mensen echt geïnteresseerd zijn in mijn carrière en hoop ze ooit misschien nog eens te ontmoeten.....maar dan als Formule 1 coureur!"


Kirabi

je ziet die Ho Pin Tung wel eens bij sbs 6 bij de voorbeschouwing, hij doet ook wel eens dat rondje rijden, om te laten zien hoe de baan er uit ziet....


Martin

Er zou iemand van de F1Pits aanwezig zijn voor een intervieuw.
Daar had Ho-Pin mee ingestemd. Maar er was niemand van jullie.
Jullie hebben een kans laten liggen.


Martin

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2006 - 18:17:31
Citaat van: FerrariMan op 19 augustus 2006 - 12:10:49
Wie is die tong?

Tong was een foutje van mij. Ik heb dat een aantal dagen geleden hersteld.
Maar waarom was er niemand van deze site?

Ramses

Citaat van: Martin op 21 augustus 2006 - 18:49:53
Citaat van: Tim C op 21 augustus 2006 - 18:17:31
Citaat van: FerrariMan op 19 augustus 2006 - 12:10:49
Wie is die tong?

Tong was een foutje van mij. Ik heb dat een aantal dagen geleden hersteld.
Maar waarom was er niemand van deze site?

Verhinderd op het laatste moment.

Martin

Jammer Ramses. Het was echt een dag om nooit te vergeten. Heb je de foto's gezien?