Villeneuve die blijft maar klagen!!!

Gestart door Deadman, 17 augustus 2006 - 18:56:30

« vorige - volgende »

Deadman

Maar je moet niet vergeten dat Alonso vorig jaar al iets zei in de trend van: Ik ben in de hoogste autosportsklasse ter wereld gekomen en ik ben er kampioen in geworden. Ik denk niet dat ik hier lang meer blijf, er is niet meer veel te halen:S . Alonso is een beetje een arrogant mannetje die nu al denkt dat ie onsterfelij is en die het op dit moment niet makkeljk heeft en naar mijn mening de druk niet aankan:@. Het is nog maar afwachten of ie nog wel een keer wereldkampioen word. Dan is het nog maar de vraag of ie dat nog 5x het kan flikken en dan nog eens heel, maar dan ook echt heeeeel vaak winnen wilt ie evenveel races hebben gewonnen als Michael Schumacher. En dan kunnen we nog wel ff doorgaan met de records van MS die ontzettend lastig zijn om die te evenaren/in te halen!!!! Het is idd ook al een feit als er 1 een team/coureur te dominant is in de F1, het jaar erop zoveel nieuwe regels zijn om de F1 weer spannender te maken dat het echt lastig is om hetzelfde voor elkaar te krijgen als MS. En je moet ook echt gedreven zijn tot je een "opa" onder de courteurs bent ;D

Bottom line is: Schumacher heeft met een 97,28% waarschijnlijksheidskans eeuwige roem en zal altijd herdacht worden!!!
PIL

scho0634

Citaat van: Deadman op 19 augustus 2006 - 19:51:19
Maar je moet niet vergeten dat Alonso vorig jaar al iets zei in de trend van: Ik ben in de hoogste autosportsklasse ter wereld gekomen en ik ben er kampioen in geworden. Ik denk niet dat ik hier lang meer blijf, er is niet meer veel te halen:S . Alonso is een beetje een arrogant mannetje die nu al denkt dat ie onsterfelij is en die het op dit moment niet makkeljk heeft en naar mijn mening de druk niet aankan:@. Het is nog maar afwachten of ie nog wel een keer wereldkampioen word. Dan is het nog maar de vraag of ie dat nog 5x het kan flikken en dan nog eens heel, maar dan ook echt heeeeel vaak winnen wilt ie evenveel races hebben gewonnen als Michael Schumacher. En dan kunnen we nog wel ff doorgaan met de records van MS die ontzettend lastig zijn om die te evenaren/in te halen!!!! Het is idd ook al een feit als er 1 een team/coureur te dominant is in de F1, het jaar erop zoveel nieuwe regels zijn om de F1 weer spannender te maken dat het echt lastig is om hetzelfde voor elkaar te krijgen als MS. En je moet ook echt gedreven zijn tot je een "opa" onder de courteurs bent ;D

Bottom line is: Schumacher heeft met een 97,28% waarschijnlijksheidskans eeuwige roem en zal altijd herdacht worden!!!

Waarschijnlijk zullen de meest records van MS nooit verbroken worden, maar Alonso gaat de boeken in als jongste kampioen ooit. Dat zal ook niet 1,2,3 verbeterd gaan worden. Maar het is natuurlijk wel erg moeilijk om in te schatten waar coureurs als Alonso en Raikonen ooit zullen eindigen. Afwachten.

Deadman

De leeftijd van Alonso was 24 jaar en 59 dagen. Het zal misschien wel ff duren voor dit word verbroken maar ik denk niet dat dit een onhaalbare leeftijd is om hier onder te komen. Er zijn een aantal coureurs die in hun 24e jaar kampioen zijn geworden. Maar het ligt hier ook eraan van wanneer je geboren bent. Dat kan ook al meteen dus een aantal maanden schelen! 
PIL

Doefie

Als Alonso op dezelfde manier door gaat heeft hij binnen 10 jaar de records van Schumacher gebroken. Op dit moment moet hij nog maar vijf races winnen en staat hij iets verder dan dat Schumacher stond in zijn eerste vier seizoenen. Dus wie zegt dat de records van Schumacher nooit gaan gebroken worden? Dat dacht men van Senna ook, en ook die records zijn gebroken.

dj Peter

#34
Citaat van: Doefie op 19 augustus 2006 - 21:41:00
Als Alonso op dezelfde manier door gaat heeft hij binnen 10 jaar de records van Schumacher gebroken. Op dit moment moet hij nog maar vijf races winnen en staat hij iets verder dan dat Schumacher stond in zijn eerste vier seizoenen. Dus wie zegt dat de records van Schumacher nooit gaan gebroken worden? Dat dacht men van Senna ook, en ook die records zijn gebroken.

Er zullen waarschijnlijk wel een paar records sneuvelen van de Meister maar het record van 7 wereldtitels zie ik zomaar niet verbeterd worden tenzij door de recordhouder zelf.
En ja: Villeneuve is een gefrustreerde en jaloerse zeurkous.

scho0634

Citaat van: Doefie op 19 augustus 2006 - 21:41:00
Als Alonso op dezelfde manier door gaat heeft hij binnen 10 jaar de records van Schumacher gebroken. Op dit moment moet hij nog maar vijf races winnen en staat hij iets verder dan dat Schumacher stond in zijn eerste vier seizoenen. Dus wie zegt dat de records van Schumacher nooit gaan gebroken worden? Dat dacht men van Senna ook, en ook die records zijn gebroken.

Niemand weet dat.

Maar het zal wel lastig worden. Zonder afbreuk te doen aan Schumacher's prestaties heeft ie ook een aantal jaren matige tegenstand gehad. Na het afscheid van Hill en later Hakkinen had ie eigenlijk alleen maar jonge talentjes tegenover zich. Hij stak er met kop en schouders bovenuit. In het Senna/Prost/Mansell/Piquet tijdperk had ie misschien maar 3 of 4 titels gewonnen. 2, 3 titels waren niet zo moeilijk voor hem.

Ik mag toch hopen dat Alonso de komende jaren veel tegenstand zal krijgen. En dat verwacht ik ook. Raikonnen is toch een minimaal gelijkwaardige coureur. Wellicht kunnen jongens als Button, Massa, of misschien wel Rosberg aanklampen. Of Senna's neefje, die schijnt ook goed te zijn  ;). M.a.w. 7 of 8 titels wordt denk ik erg lastig voor Alonso of wie dan ook.

Deadman

Ik kan me nog wel een bepaald seizoen herinneren waarin schumacher zijn been brak en 5 races later nog1e stond. Raceongelukken horen erbij maar zeggen dat hakkinen een volwaardig 2-voudigwereldkampioen is kan er bij mij nog steeds niet in. Hij was een goeie coureur maar had in principe in dat seizoen alleen de strijde voor de 2e plaats in het eindklassement!!! Maar dat waren mooie tijden. Spannende kwalificatie's Alles kwam neer op de laatste 30 seconde. Pole ging van de een naar de ander met vaak genoeg maar een paar honderste van verschil. Mooie tijden!!!

Het kan vanalles worden met Alonso, maar waren dat ook niet bij Damon Hill, Villeneuve en Hakkinen voorspelt. 1 a 2 jaar na het behalen van hun wereldkampioenschap ging het alleen bergafwaarts. Het is aan ALonso om hetzelfde te doen als Schumacher. Misschien een goeie keus om naar McLaren te gaan om een team net zoals Schumacher om zich heen te bouwen!! (Al loop het niet geweldig met McLaren de afgelopen jaren)
PIL

scho0634

Ik denk dat weinig mensen een grote toekomst voor Hill voorspelden toen is op zijn 36(!!) zijn eerste titel pakte. Dat zelfde geld denk ik voor Hakkinen die de titel pakte op zijn 30e. Dat is wel een verschil met Alonso.

FerrariMan

Citaat van: Deadman op 20 augustus 2006 - 17:56:26
Ik kan me nog wel een bepaald seizoen herinneren waarin schumacher zijn been brak en 5 races later nog1e stond.

Ik niet. In '99 hadden volgens mij zowel Mika als Irvine de P1 al ingenomen na vijf races. Je hebt het toch over de WK-stand?

floris.sp

Jullie zeiken zo erg op villeneuve maar hij haalde wel tijdens zijn debuut pole schumi haalde maar een 7de plek. Jullie kunnen dan zeggewn villeneuve reed in een williams en schumi in een jordan maar als schumi echt zo geweldig was zou hij tijdens zijn debuut ook wel debuteren bij een topteam. Dus een beetje hetzelfde verhaal als bij verstappen die debuteerde ook bij een topteam maar helaas kwam die kans te vroeg net als bij villeneuve anders was schumi echt geen 7keer wereldkampioen geworden. En ik wordt er echt een beetje ziek van dat jullie die schumi zo als een held blijven zien want hij is 7maal wereldkampieon geworden mede omdat hij bij ferrari uiteindelijk zat en ook omdat SENNA is overleden want hij was de beste en hield niet van die vuile streken uit zoals bij villineuve en monaco.

Tim C

Citaat van: floris.sp op 21 augustus 2006 - 11:19:00
Jullie zeiken zo erg op villeneuve maar hij haalde wel tijdens zijn debuut pole schumi haalde maar een 7de plek. Jullie kunnen dan zeggewn villeneuve reed in een williams en schumi in een jordan maar als schumi echt zo geweldig was zou hij tijdens zijn debuut ook wel debuteren bij een topteam.
Alonso, Senna, Damon Hill, Hakkinen... Allemaal klein begonnen, maar ik begrijp het wanneer je zegt dat zij niet echt zo geweldig zijn in vergelijking metVilleneuve (die slechts twee jaar met de top mee kon)

CitaatEn ik wordt er echt een beetje ziek van dat jullie die schumi zo als een held blijven zien want hij is 7maal wereldkampieon geworden mede omdat hij bij ferrari uiteindelijk zat
Een team dat hij mee terug uit de grond heeft helpen stampen. Het stelde niets meer voor toen hij er aan kwam in 1996. De manier waarop zij de sport hebben aangepakt sinds 1996 is de standaard geworden.

Citaaten ook omdat SENNA is overleden want hij was de beste en hield niet van die vuile streken
Je kan niet speculeren over wat geweest zou zijn. En over Senna en geen vuile streken? Dat was nog eens lachen  ;D

Ferrari 2010

#41
Citaat van: floris.sp op 21 augustus 2006 - 11:19:00
Jullie zeiken zo erg op villeneuve maar hij haalde wel tijdens zijn debuut pole schumi haalde maar een 7de plek. Jullie kunnen dan zeggewn villeneuve reed in een williams en schumi in een jordan maar als schumi echt zo geweldig was zou hij tijdens zijn debuut ook wel debuteren bij een topteam.
Ik zie niet in waarom het zo logisch is om in een topteam te starten voor goede rijders. Zoals Tim al zei, zoveel groien zijn bij de kleine teams gestart. Debuteren bij een topteam had voor Villeneuve waarschijnlijk ook niet gelukt als hij de naam van zen vader niet had. opteams nemen gewoonlijk zo een groot risico niet.
En die pole heeft Villeneuve niet echt kunnen behouden hé, einde race reed hij 38 seconden achter Hill. Bovendien zijn de omstandigheden helemaal niet vergelijkbaar. Schumacher valt midden het seizoen in, Villeneuve start begin het seizoen, ik veronderstel na een hele hoop kilmeters testen. Echt vergelijken kan je dat niet. ;)

Ik denk een beetje dat jij wat gefrusteerd bent op het succes van MS, zo lijken jouw posts toch, volledig anti-MS. Je mag gerustproberen hem af te breken, maar op een forum met een groot deel Ferrari-fan twijfel ik over je slaagkans. ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Deadman

Citaat van: Deadman op 20 augustus 2006 - 17:56:26
Ik kan me nog wel een bepaald seizoen herinneren waarin schumacher zijn been brak en 5 races later nog1e stond.

Sorry,dit klopt idd niet... bad memory en slecht georrienteerd!!!
PIL

floris.sp

Citaaten ook omdat SENNA is overleden want hij was de beste en hield niet van die vuile streken
Je kan niet speculeren over wat geweest zou zijn. En over Senna en geen vuile streken? Dat was nog eens lachen  ;D
Citaat
Hij was tenminste eerlijk hij zei dat hij prost eruit ging rammen. Wat er gebeurde in Monaco zoiets gebeurt niet een coureur met 16jaar f1ervaring als zelf keke rosberg dat zegt.

En die pole heeft Villeneuve niet echt kunnen behouden hé, einde race reed hij 38 seconden achter Hill. Kwam dat niet door een kapotte olieleiding.

Tim C

Ok, ok, de olieleiding was kapot. Maar naar die twee jaar bij topper Williams stortte de carriere (als je dat woord al wil gebruiken) van "de zoon van" in mekaar. Met slechts een handje vol podia werd zijn echt potentieel pas duidelijk...