Robert Doornbos geflitst met 326KM per uur.

Gestart door QMaverick, 15 augustus 2006 - 17:34:58

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: Schumi 2006 op 17 augustus 2006 - 11:01:55
Citaat van: Martin op 16 augustus 2006 - 21:51:58
Tja, geen toegevoegde waarde. Sorry.
????

Die flitsfoto, bedoelen jullie daar die foto mee die je te zien krijgt als je doorklikt naar de site? Die zwartwitte? Ik denk niet dat dat een flitsfoto is, er staat bij de grote versie zelfs onder:         Photo by PETER VAN EGMOND
Kwist niet dat flitspalen nu ook al een naam hadden ;D ;D ;D

En dan nog, die foto is getrokkken op een moment dat hij tegen de rijrichting inreed (aan de andere kant van die middenberm reden ze namelijk in de zelfde richting als RD), bij mijn weten trekken flitspalen maar in 1 richting ...

In België niet, in Nederland wel... ;)

QMaverick

Helaas helaas, er zijn in Nederland ook flitspalen die tegen de rijrichting in flitsen... Heeft me genoeg geld gekost... :'(
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

Ferrari 2010

Citaat van: QMaverick op 24 augustus 2006 - 12:07:11
Helaas helaas, er zijn in Nederland ook flitspalen die tegen de rijrichting in flitsen... Heeft me genoeg geld gekost... :'(
Hu?!? Amai ;D ;D Maar ik veronderstel dat die niet op een baan met middenberm staan, want dan zouden ze die enkel voor de spookrijders plaatsen ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: QMaverick op 24 augustus 2006 - 12:07:11
Helaas helaas, er zijn in Nederland ook flitspalen die tegen de rijrichting in flitsen... Heeft me genoeg geld gekost... :'(

Ja dat mag tegenwoordig hier in Nederland. Maar nog niet zo lang volgens mij.
Ik zelf heb er geen last meer van, ik rij nooit te hard. Ik ga op tijd van huis en hou rekening met file's.
Zo kom ik nooit te laat. Bovendien rij ik 15% zuiniger als ik 100 km. aanhoudt.
Rij ik 120 ben ik 5 minuten eerder thuis. Wat heeft dat voor een zin?
Ook ga ik vaak vaak over de N207 naar huis max. 80, de N11, max. 100. en de A12 max. 120 tot Utrecht.
Maar op de A12 rij ik ook 100. Dan rij ik ruim 15% zuiniger. En de benzineprijzen van vandaag!!!!
Vroeger met mijn Ford Capri 2600RS en mijn BMW 2800CSL heb ik veel bekeuringen gekregen.
Maar ik heb nu geen snelle auto meer. Zelfs op top zou ik op de snelgweg mijn rijbewijs niet kwijtraken.